(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
dva_hrnce píše: vážně nevytrhne..
To je otázka... Ty predpokladáš, že 2x viac CO2 má 2x horšie následky, čo nemusí byť pravda. (Keď nalejem do pollitráka 3 deci, neprelejem ani kúsok. Keď nalejem 6, vyleje sa 1, keď 9, tak 4...)Ďaľšia vec je, že "na ekológiu si hrá" aj napr. Čína (aspoň čo sa týka vozidiel - elektrárne im stále prevážne fungujú na uhlie, teda to najhoršie, čo môže byť, i keď s ruskou ropou, čo kupujú pod cenu, sa to môže zmeniť), kamióny a autobusy tiež musia spĺňať ekologické normy, rovnako, pokiaľ viem, továrne, ktoré vypúšťajú takéto plyny do ovzdušia, musia mať filtre - nie sú to len osobné autá v Európe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Já nepředpokládám nic o následcích CO2, mě jsou tyhle sracky tak nějak u prdele, páč to stejně dejcham a dejchat budu dokud nedodejcham..
Mě jen připadá, že je to úplně k hovnu. V Evropě si kvůli tomu dnes nekoupíš např. Outbacka s 2.4 turbo, máš možnost vzít 2.5. atmo. Nebo si to sehnat v jiných koutech světa a dovézt.
A těch případů je samozřejmě spousta. A proč? Kvůli nějakým 6% ?
Zlatý komunisti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Teď Čína staví myslím 1-2ks uhelky za měsíc