(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
strecmen píše: Takže podle tebe je při ceně palíva 32, 46 nebo 50Kč daň 53%? Opravdu?
Hele, mě je jasný, že to je soutěž v poměřování pindíků, ale je nutný ze sebe navzájem úmyslně dělat blbce, když je ti naprosto jasný, jak to myslel?
Já to teda rozvedu za (pro) Gazdu. Při nárůstu ceny N95 z 28Kč na 44Kč je rozdíl v daních asi 3Kč. A protože spotřebka je furt stejná, mění se akorát výběr na DPH. Čili paradoxně čím nižšší cena paliv, tím vyšší zdanění, např. loni při mánii kdy stál N95 28Kč, bylo celkové zdanění cca 63%, dnes při 44Kč/l je "pouhých" 46%.
Takže teď máte jasno, můžete si podat ruce a usmířit se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Jak nižší?
DPH se ti počítá z koncové částky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Krovak píše: Hele, mě je jasný, že to je soutěž v poměřování pindíků, ale je nutný ze sebe navzájem úmyslně dělat blbce, když je ti naprosto jasný, jak to myslel?
Já to teda rozvedu za (pro) Gazdu. Při nárůstu ceny N95 z 28Kč na 44Kč je rozdíl v daních asi 3Kč. A protože spotřebka je furt stejná, mění se akorát výběr na DPH. Čili paradoxně čím nižšší cena paliv, tím vyšší zdanění, např. loni při mánii kdy stál N95 28Kč, bylo celkové zdanění cca 63%, dnes při 44Kč/l je "pouhých" 46%.
Takže teď máte jasno, můžete si podat ruce a usmířit se
A při ceně benzínu 36, případně nafty 28Kč je to přibližně těch 53%. Jenže Gazdova věta "Je rozdíl, jestli dostane daň 53% z ceny paliva 32Kč a nebo 46, 50, možná i víc Kč." má poněkud jiný význam.