(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
Ariete píše: Radek2107> Nereformovatelné. Je potřeba to zrušit a vrátit se k základům, jako bylo EHS. Chybí desítky jaderných elektráren, stovky jaderných reaktorů. Industriální struktura pro zpracování surovin je omezená a omezovaná . V Evropě už nejsou skoro žádné zdroje surovin, ale na jejich dovoz se vyhlašují sankce. V průmyslové výrobě přežívá něco málo, co dosud nepřevzala Čína, nebo nebylo předáno Číně.
Jdi do politiky mudrlante a změn to, jinak jsou to jen bláboly na m.cz … A hlavně nehorovat pro Rusáky...To už jsme zažili....Fronty i na hajzl papír jo a na výběr Z motorekJawa třistapadesát
Naposledy editováno 30.12.2022 21:28:19
PetrXX píše: Tady se nehledají řešení a nedávají jasné odpovědi, tady se ukazuje prstem a kvičí, jak se našilidi mají špatně kvíčala se potřebuje vymezit, vyzvracet a poklepat jinému kvíčalovi po rameni.
Pocit štěstí - k nezaplacení.
Přesně tak, díky za rozumný lidi
Radek2107 píše: Já třeba nejsem z EU nijak odvázanej, je potřeba ji hodně reformovat, ale řekni mi, kde je momentálně ten svobodný svět z tvého úhlu pohledu?
Díky Radku za rozumný názor
Spousta lidí si myslí že v Rusku… Pošahanci...
Naposledy editováno 30.12.2022 21:34:02
Hodně zdraví v novém roce všem, málo paniky a předposranosti
Jo a nečtěte ty proruský sračky ať nemáte vymytý mozky…
Naposledy editováno 30.12.2022 21:32:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Ariete píše: Radek2107> Nereformovatelné. Je potřeba to zrušit a vrátit se k základům, jako bylo EHS. Chybí desítky jaderných elektráren, stovky jaderných reaktorů. Industriální struktura pro zpracování surovin je omezená a omezovaná . V Evropě už nejsou skoro žádné zdroje surovin, ale na jejich dovoz se vyhlašují sankce. V průmyslové výrobě přežívá něco málo, co dosud nepřevzala Čína, nebo nebylo předáno Číně.
....a to nám vrchnost = EU tvrdila, že má všechno promyšleno, že Rus po zavedení sankcí do pár měsíců krachne, což se stále neděje, zatím jenom státy EU jdou do sraček a Rusák přesouvá své obchodování směrem na Východ.
bill56 píše: ....a to nám vrchnost = EU tvrdila, že má všechno promyšleno, že Rus po zavedení sankcí do pár měsíců krachne, což se stále neděje, zatím jenom státy EU jdou do sraček a Rusák přesouvá své obchodování směrem na Východ.
Nechces se presunout za tim ruskym obchodovanim ? Staci kdyz to vemes pres jedny hranice a budes doma.
Bulharsko sa odklonilo od dodávok jadrového paliva z Ruska. Prevádzkovateľ jedinej jadrovej elektrárne Kozloduj podpísal zmluvu s francúzskou firmou Framatome . Toto rozhodnutie súvisí s vojnou na Ukrajine.
Elektráreň Kozloduj pre svoje dva reaktory s výkonom 1000 megawattov postavené v Sovietskom zväze v súčasnosti používa jadrové palivo dovezené z Ruska.
Na základe dohody podpísanej na desať rokov jadrové palivo pre Kozloduj bude dodávať spoločnosť Framatome, dcérska firma francúzskeho energetického gigantu EDF. Dodávky pre reaktor piateho bloku sa začnú v prvých mesiacoch roka 2025.
Čítajte viac: https://www.sme.sk/...?ref=temamnt [/quote]
https://echo24.cz/a/...bijeni-elektromobily
Nevím nic o jejich distribučním systému, ale předpokládám, že mají něco jako naše HDO, které ve špičkách blokuje bojlery, tepelná čerpadla atd v domovním zapojení, které projde elektro revizí. U domácích nabíječek elektromobilů bych očekával, že zohledňují HDO také, nebo to alespoň technicky umožňují.
Podobné nařízení by u nás tedy znamenalo jen povolit distribuční soustavě vysílat HDO i v jiném časovém rozsahu než je obvyklý plán X hodin nízkého tarifu denně ve zhruba obvyklých časech.
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Jako jediné, případně hlavní auto mají elektromobil jen šílení nadšenci a youtubeři tam stejně jako u nás.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Deadman píše: zmulin> Movitější majitel elektrormobilu prostě sedne do svého BMW M5, když Tesla nebude nabitá.
Jako jediné, případně hlavní auto mají elektromobil jen šílení nadšenci a youtubeři tam stejně jako u nás.
nebo někdo, kdo si elektromobil koupil jako druhé/třetí auto a postupně se stalo prvním (jediným)...znám těch lidí několik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
RomanSS píše: nebo někdo, kdo si elektromobil koupil jako druhé/třetí auto a postupně se stalo prvním (jediným)...znám těch lidí několik
Záleží taky na tom jestli si to koupili za své a né jako firemní auto
Jirka749 píše: Záleží taky na tom jestli si to koupili za své a né jako firemní auto
No jako normální služebák se ele ještě moc nefasují...
takže znám jen normální lidi, co si to koupili za své, nebo majitelé firem, co si to koupili na firmu = taky za své...
BFU fasující basic octávku, ke který se chová jako dobytek a je jen rád, že jede, asi nadšenej moc nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
No a svého šéfa jsem zas nevidel jezdit ničím jinym nez etronem ci jak se jmenuje ta elektrika od audi.
Nikdo z nich to nedela pro planetu, proste se jim s tim dobre jezdi. No a je fakt, ze do Chorvatska na dovolenou - coz uz tu proběhlo jako argument, ze je elektromobil na hovno - s tim nejezdi
Táta chce příští rok (teda vlastně tento rok...už je 2023:)) vyměnit Q8 za ele Q8, tak jsem zvědavej...pro něj to bude ideál, už tolik nejezdí a na "Chrovatsko" má novej obytňák...na baráku FV...v jeho případě bych taky neváhal...
pro mě je to zatím blbost...
Naposledy editováno 01.01.2023 21:02:20
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Normálně mi přijdou i ty tramvaje zbytečně drahý,ale když sem srovnal nějaký to X5M,nebo jak se jmenuje jejich gazik s tím velkodieselem a iXko,tak se nemuselo poradně ani koukat do ceníku a řešit následný servisy,aby Tesla vyhrála.Porad bych ale do toho Chorvatska chtěl radši jet Bmw
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Je stejne mladej jako ja. O nasedani to myslim nebude…
zmulin píše: assassin> Njn,už je asi starej.Lip se do toho nastupuje
Normálně mi přijdou i ty tramvaje zbytečně drahý,ale když sem srovnal nějaký to X5M,nebo jak se jmenuje jejich gazik s tím velkodieselem a iXko,tak se nemuselo poradně ani koukat do ceníku a řešit následný servisy,aby Tesla vyhrála.Porad bych ale do toho Chorvatska chtěl radši jet Bmw
To musím říct tátovi ze je mladej kluk, leze v 76 do pažouta 206 a o jiném vyššim nechce ani slyšet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
S placatejsim rychlým sem jel “jen” s Model 3 Performance s duální motorem.Hustě efektivní,ale nějak mimo mě.
440 GC je parádní kára
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Jo je to GC a jeste vse individual… ale to me moc nebere. Ikdyz 40i je asi nejlepsi spalovací motor se kterym jsem kdy jel.
Ja uz zase chodim pesky, na kole, mhd nebo boltem… takze ja bych ted prezil i 320d