https://raglu.cz/mot...2v-8-6ah-p-l-mbtz10s
Naposledy editováno 27.01.2022 08:18:08
https://www.motozem....-ftz10s-gel-ytz10s-/
Naposledy editováno 27.01.2022 08:15:30
1 reakcí na tento příspěvek Baterie po X té
inak motobatt je samozrejme baterka dobra (ma manzelka v F650cs) ja mam Exide AGM a tiez spokojnost (momentalne 5 rokov a cca 45000km)
1 reakcí na tento příspěvek Baterie po X té
E: jinak záleží na tom, které konkurenční baterky mají na mysli. Třeba mysleli šplouchací...
Vybíral jsem předloni a šel jsem do Exide, byla nejlevnější a defakto od ní neočekávám nic jiného, než že bude dávat proud.
Naposledy editováno 27.01.2022 08:37:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
Komorerth píše: 8,6Ah pre 900ccm moto? to je teda dost bieda. Myslim, ze si si vybral zly model. ja mam u 600ccm moto 8Ah a 120A start prud, je to AGM takze by som doporucil si ppriplatit za kapacitne lepsiu, nebude to tak na hrane
inak motobatt je samozrejme baterka dobra (ma manzelka v F650cs) ja mam Exide AGM a tiez spokojnost (momentalne 5 rokov a cca 45000km)
No nevybral ,je tam určená a roky jsem jí měl,myslím ty hodnoty
Naposledy editováno 27.01.2022 08:44:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
grooll píše: píšou vyšší kapacitu, nikoli vyšší startovací proud...
E: jinak záleží na tom, které konkurenční baterky mají na mysli. Třeba mysleli šplouchací...
Vybíral jsem předloni a šel jsem do Exide, byla nejlevnější a defakto od ní neočekávám nic jiného, než že bude dávat proud.
promin,ale já tam ,čtu startovací proud
Naposledy editováno 27.01.2022 08:44:01
2 reakcí na tento příspěvek Baterie po X té
2 reakcí na tento příspěvek Baterie po X té
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
Slávek-TDM píše: Podle zkusenosti od majitelu v tomto vlaknu https://www.baworak...7987&rowstart=20 je to u Motobatt tak 50:50. Pulce umrela chvili po zaruce, druhy pulce drzi tech 4-5 let. Ja osobne mam spatnou zkusenost s Vartou, ale myslim si, ze dnes si kvalitou podle znacky nevyberes.
nevybírám značku,to jsem psal,jen se mi hodí ty kontakty,prostě řeším ten zavádějící údaj o vyším výkonu proti konkurenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
karavanista píše: Jen pro srovnání, startér u např. Dodávky ducato 2.3 jtd je startér jistém 300A pojistkou. Kolik reálné potřebuje moto při startu?
U litrove v2 ma namereno kolem 140A ve spicce - studenej motor, jakmile se to roztoci, spadne to ke 120ti…
Ty specifikace byvaji dost optimisticke a 140A mi neprijde jako moc velka rezerva ikdyz ten ctyrvalec bude brat na start min nez dvouvalec.
Ja jsem vlahovi doporucoval lithiovku, ale je dvakrat drazsi a nejsem v tomhle moc objektivni

1 reakcí na tento příspěvek Baterie po X té
Tak assassin to má u změřeno... Lithium bych bral,ale vzhledem k tomu že mě dává alternátor na volnoběh cca 12A a motorka bere 16 A,tak bych asi brzy zůstal někde na semaforech

Naposledy editováno 27.01.2022 10:36:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
Slávek-TDM píše: Jinak to umístění konektorů na Motobatt mi připadá úplně nahovno, on je v balení nějakej mezikus, kterej se našroubuje a k němu pak kabely v motorce?
No čumím na to,že jsou nějaký plochý.To by kdejakej nástavec do vejšky u H9 byl celkem problém.Ona tam zajíždí do místa jak šuplík,nesmí nic vyčnívat
1 reakcí na tento příspěvek Baterie po X té
Co se týče papírového popisu parametrů baterie - papír snese všechno, ale když na to půjdu logicky, tak by baterka, co má nižší startovací proud měla při stejné kapacitě být schopna dávat ten proud o něco déle, pokud by motor nechtěl naskočit. Navíc se taková baterka při startování tolik nevyčerpá a stačí jí kratší čas k plnému nabití. Tudíž by i teoreticky mohla mít delší životnost. I když životnost baterií u motorek je hlavně dána tím, jak se k ní člověk chová mimo sezónu. Tu životnost baterek ovlivňuje i to, kolik bižuterie máš na elektrický obvody připojený - vyhřívaný hefty, vyhřívanej sedák, mlhovky nebo přídavný světelný rampy .... lidi jsou kolikrát schopný neuvěřitelnejch šíleností .... pak je alternátor sotva schopnej obsloužit tyhle přídavný žrouty elektriky a na samotné dobíjení akumulátoru toho už moc nezůstává ....
Pokud se Ti do kastliku vejde, tak baterkou s vyšší kapacitou (větší hodnota Ah) asi nic nezkazíš. Hodnotu maximálního startovacího proudu bych fakt neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
assassin píše: VlaHa> Tak ja ti udelam lithiovku s kontaktama na obou stranach
Naposledy editováno 27.01.2022 10:53:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
A co se týče startovacího proudu - CCA je měřeno při -18°C tak že to musí dát ten proud po dobu 10s a nesmí poklesnout napětí pod 7,5V (nebo 9V dle DIN - proto baterky v minulym století měly ten proud papírově menší). Takže ne že by to nemělo nějakou vypovídací hodnotu o vlastnostech ale pro běžný podmínky provozu motocyklu (teploty nad nulou a start během 5s) to IMHO není tak žhavej parametr.
edit. to měření CCA trvá 30sec pro normu DIN
Naposledy editováno 27.01.2022 10:56:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té

dobijeni atd jako olovena AGM... plus je zivotnost - pokud se neznici vybitim do smrti/prebitim tak vydrzi vic nez olovo ... no a dalsi vec je hmotnost, tohle ma cca 780g
jo honda ma hiss - imobilizer, je potreba tu baterku pri delsim stani odpojovat. to immo ji pres zimu vymlati / znici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie po X té
assassin píše: VlaHa> jo tam chybi viko, na te fotce je to tak napul cesty
dobijeni atd jako olovena AGM... plus je zivotnost - pokud se neznici vybitim do smrti/prebitim tak vydrzi vic nez olovo ... no a dalsi vec je hmotnost, tohle ma cca 780g
jo honda ma hiss - imobilizer, je potreba tu baterku pri delsim stani odpojovat. to immo ji pres zimu vymlati / znici...
tak jo,muzu s ní počítat?a třeba přes zimu,normálně třeba na chvíli na udržovačku?nebo nic?Nebo prostě jako běžná baterka s tím rounem?jinak motorka stojí v pokojový teplotě a normální baterku jsem nikdy nemusel řešit,jen jsem jí třeba v prúběhu těch 4 měsícú napojil přes konektor na dva dny na udržovačku a nic víc
Naposledy editováno 27.01.2022 12:00:15
...tady máš lepší foto, pro představu. https://nastartujes...BTZ10S&results=1
...jaké kontakty tam dělá Assassin? Vypadá to dobře, v tom pouzdru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tank lock h9 Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 10 | 11.4.2023 v 07:29 Brunotutti |
Honda Hornet Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet | kolousek83 | 5 | 10.4.2023 v 13:09 PeťanBé |
Rány od zadního kola Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 10.4.2023 v 08:30 KAWAHAB |
Parťák na projížďky kolem Brna Honda CB 900F Hornet | JankaR | 21 | 29.10.2022 v 08:44 titus |
Hornet 900 jede na tři válce Honda CB 900F Hornet | Rabouz | 11 | 31.8.2022 v 11:47 marq |