Někteří výrobci např. Honda nabízí, že když u nich koupím novou motorku, tak seškrcení a pak zase otevření provedou zdarma.
Otázka zní, zda je lepší mít (ať novu či ojetou) od výrobce motorku 500/35kw dimenzovanou celkově, vč. podvozku na tento výkon nebo je pro jezdce i motorku lepší mít seškrcenou motorku celkově dimenzovanou na vyšší výkon? (aby to seškrcení např. neškodilo motoru) Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená
kerut píše: Ozzy_> ..no kdyz vidim co ty semici v tom profi parkuru pak davaj za vejsky, tak to jsou mozna bezpecnejsi ty motorky
Ty o parkuru, holky jezdi drezuru .... coz nahore pisu. A ani parkury a ani vysoky nejsou nic tak strasnyho. Jo to krosy a krekazkovy dostihy, to uz maso je. Ale to jsme jako rozdil ... Pitbiky na zlicine (drezura) a tt na manu (military-cross).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |