Když zastavuju třeba na semaforu a postupně se docvakám na neutrál či jedničku se spojkou, tak motorka nespadne na volnoběh a drží nějakou dobu vyšší otáčky - pocitově "sytič". Trvá to třeba 3-5 vteřin. Volnoběh sám o sobě je pak o.k.
Čím to může být?..stříkačka se ladit nedá..nebo dá?..Nemůže to být tím, že je to vzducháč a teď je zima a tudíž se to chladí víc než je zdrávo? (mám najeto 350 km a nejteplejc bylo 8 stupnů)..
Když jsem to volal do Kawy, tak mi řekli, že se s tím ještě nesetkali a že na garančce na to kouknou...
díky
1 reakcí na tento příspěvek Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230
Ahoj , mám KLX chvilku a chtěl jsem manuální nastavení volnoběhu objednat .
Z těch odkazů z Facebuku z indonéských webů mi žádný nenabízí zaslání do Evropy , tak jsem kontaktoval toho Wahyu .
On by 1 ks za 25 $ poslal ,ale poštovné DHL 77 $ ! Ještě našel alidia express za 60 $ . Ale furt je to pálka za jeden šroub .
Už jste to nějak řešili u nás ? Třeba výroba , nevypadá to moc složité ale je třeba mít aspoň skicu .
Je to fakt stupidne jednoduche, kdybys nekde sehnal tu automatickou vec navic, abys mohl jezdit zatim to bude u me hnit… no a nebo to vyndej a omer… je to jen spunt s vnitrnim zavitem…
Naposledy editováno 02.08.2022 16:13:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |
Vypnutí ABS na zadním kole Kawasaki KLX230 | chochin | 16 | 25.1.2022 v 10:37 starej-Lupo |