bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pád
 
16.11.2021 v 13:13
Zdravím pánové,

mám na Vás dotaz. Včera jsem položil skútr a nejsem schopný dojít k zavěru proč.

Abych vysvětlil:
- jel jsem rovně
- za dne
- bez kolejí
- za sucha
- neviděl jsem písek, štěrk nebo tak něco, což ale neznamená, že tam nebyl.

Chtěl jsem přibrzdit, cítím, že težiště jde dopředu a pak už se vezu po boku.
Normalně, když jde kolo do smyku, tak to cítím a pustím brzdu. Tentokrát jsem ale nestihl vůbec zareagovat.
Navíc jsem ani tak moc nebrzdil.

Jinak, je to čína 125, vzal jsem ho, abych se rozjezdil. Mám ho 3 roky a 10tis. km.

Už se to někomu stalo? Může jít o závadu na brzdě? Jak se jezdí s ABS? Bavíme se i o mašině, ne jen o skútru.

Dík za info.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pád

23.11.2021 v 23:08 | Nahoru | #31
Kdo si jednou zvykne na ABS, nemůže už nikdy vlézt na motorku bez něho ... jinak zítřka nedožije.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pád

24.11.2021 v 05:58 | Nahoru | #32

WildOne píše: Kdo si jednou zvykne na ABS, nemůže už nikdy vlézt na motorku bez něho ... jinak zítřka nedožije.


Kdo se naučil brzdit bez ABS může vlézt a koupit cokoliv

Pád

24.11.2021 v 13:51 | Nahoru | #33
Ty dvanáctkový kolečka mají hlavně prd setrvačnost, tak jsou tam všechny akce hodně rychlý.

Mně to vyškolilo v zimě i při pokusech kravit na šotolině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pád

24.11.2021 v 17:35 | Nahoru | #34

Gahan37 píše: Kdo se naučil brzdit bez ABS může vlézt a koupit cokoliv



To říkej těm instruktorům z autoškol, kteří učí žáky nechat za sebe pracovat techniku, tj. zahamtnout a držet. Prostě cestou nejmenšího odporu, aby prolezl cvičákem.
A předělávat jednou získané reflexy, to je těžké (pokud to vůbec jde) ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pád

24.11.2021 v 20:28 | Nahoru | #35

WildOne píše: To říkej těm instruktorům z autoškol, kteří učí žáky nechat za sebe pracovat techniku, tj. zahamtnout a držet. Prostě cestou nejmenšího odporu, aby prolezl cvičákem.
A předělávat jednou získané reflexy, to je těžké (pokud to vůbec jde) ...


Já teda naštěstí znám jen lidi z autoškol co umí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pád

25.11.2021 v 03:38 | Nahoru | #36
Gahan37> kdyz to tak ctu, jeste ze ani autoskolu ani abs nemam

(reakce na) Pád

25.11.2021 v 04:43 | Nahoru | #37

kerut píše: Gahan37> kdyz to tak ctu, jeste ze ani autoskolu ani abs nemam


Tak já si pořad myslím že schopnosti řídit motorová vozidla má každý nějak daný na určité úrovni….což si zrovna u motorky a sebe myslím že nemam nijak vysoký takže je dobrý znát schopny lidi na trénink a občas mít i ABS i když většina motorek co jsem jezdil byla bez

Pád

25.11.2021 v 10:34 | Nahoru | #38
Tak na tom plastokrámu příště brzdi zadní když je takováhle slizká silnice - to je riziko pádu o hodně menší, tanec pod prdelí se dá ustát na rozdíl od ulítlýho předku. Nevím co to dneska v moto-autoškolách učí jako by existovala jenom přední brzda.
Zerog - tvoj počiatočný dotaz ako si si ustlal na skútri je ako cez kopirák, čo mi známy asi pred 5 rokmi líčil... Skútre majú vrodené zlé jazdné vlastnosti a s ohľadom na to je potrebné s nimi zaobchádzať, ideálne si žiaden nekupovať

krokoš píše: (...) cestnú vytiahnem na druhý víkend, lebo musím prepláchnuť karburátory.(jazdou) . Keď nebude hnusne. Síce je tam 100 oktán E 5, ale radšej to stále aspoň raz za tri týždne prebehnem, nech je v karbcoch nejaký pohyb paliva. (...)



Mám síce vstrekovanie, tiež som na zimu dal E5. Vždy cez zimnú prestávku mám pridaný stabilizátor paliva a verím, že by si nemal na jar s karburátormi problém.

(reakce na) Pád

2.12.2021 v 12:24 | Nahoru | #40

marna píše: Zerog - tvoj počiatočný dotaz ako si si ustlal na skútri je ako cez kopirák, čo mi známy asi pred 5 rokmi líčil... Skútre majú vrodené zlé jazdné vlastnosti a s ohľadom na to je potrebné s nimi zaobchádzať, ideálne si žiaden nekupovať

Mám síce vstrekovanie, tiež som na zimu dal E5. Vždy cez zimnú prestávku mám pridaný stabilizátor paliva a verím, že by si nemal na jar s karburátormi problém.



čau, som kecal, nevytiahol som ju je furt hnusne, síce som jazdil , ale na endure, na cestnú neostal čas. enduro mám striekačku. Zas prší. Je to v riti, ešte k tomu musím do práce na poobednú. Fuj, to je hnus .....

Pád

2.12.2021 v 13:46 | Nahoru | #41
Tí čo radi chodia po horách takémuto pič*siu hovoria milovacie. A či sa aj motorkári nepotrebujú niekedy množiť?

Pád

3.12.2021 v 13:32 | Nahoru | #42
Měl si brzdit zadní brzdou.

Pád

13.2.2024 v 01:04 | Nahoru | #43
Tak jsem po nejake dobe docetl vlakno a pekne se to tu rozjelo. Rameno uz je v cajku (cca rok jsem nemohl plne zvednout ruku nad hlavu - pritom takova blbost!) a jezdi se dal i kdyz skutrik uz je po smrti. S odstupem casu bych to zhodnotil asi takto:

- asi spatna pneu (menil jsem zadni, predni nevim co tam byla)
- sral jsem na tlak
- byla kosa
- zadni bubnova brzda na te cinske potvore je jen na okrasu, brzdi tak 2x po serizeni
- byla zima

No a jeste jsem na to moc hnapl

Jinak uplnej ideal je stridat jizdni kolo se skutrem. Asi na kole ty packy otocim ..tak uvidime kdy si rozbiju hubu na kole

Naposledy editováno 13.02.2024 01:05:20

1 reakcí na tento příspěvek Pád

13.2.2024 v 09:27 | Nahoru | #44
Čau, ty ešte furt nad tým pádom dumáš? Ja som od roku 2021 mal aspoň dva pády na cestnej a na endure ani nepočítam. Najtrapnejšie je, keď z toho endura spadnem pri vyliezaní, alebo pri zliezaní. Minule, asi dva týždne dozadu, som z neho zliezol na trati. Potom, hnusný trapas, som, na to nevládal vyliezť. Normálne som hľadal nejakú tehlu , alebo kameň. čo by som si podložil pod nohu. Našiel som akurát starú pneu, ale tá sa mi prevracala pod nohou a skoro som sa zdrbal aj s motorkou. A k tomu ramenu, čo ťa bolí, ja ráno neviem zliezť z postele. Dosť to je problém, všetko ma bolí a len tak tak, že dobehnem na vecko a si po ceste nenacikám do pižama. No, dnes si pôjdem zajazdiť na endure,

PS: Ponaučenie, človek z motorky spadne preto, lebo nevie jazdiť. Kto nepadá, jazdí pod svoje možnosti.

Naposledy editováno 13.02.2024 09:31:20

Pád

13.2.2024 v 13:05 | Nahoru | #45
to beverly na fotce mám doma, každý rok musíš zkontrolovat vůli v ložisku řízení, italové na to serou a na našich silnicích se spodní ložisko zničí za 2 sezony....s vymláceným spodním ložiskem se na nerovnostech nebo výjezdu ze zatáčky řízení rozkmitá, později se začnou řidítka zadrhávatý

problém způsobí 10 let stará kapalina v tlumičích, v černém oleji se vodící-kluzná pouzdra ohoblují a vzniklou vůli jezdec snadno pozná při řízení, navíc dochází l opotřebení vnitřní části trubky tlumiče, která následně rychleji ničí povrch nových kluzných pouzder

brzdy snad každý zná

Naposledy editováno 13.02.2024 13:09:53
krokoš> Ne neresim to vubec, jen jsem chtel tomu dat nejaky konec. Tak jestli jsi mel dva pady od 2021 na cestaku .. tak bud mas nejaky super hadry a nebo jsi fakt tvrdak Ja teda zas tak moc padat nechci jedna vec je spadnout a hezky se skloznout po asfaltu a druha to zaparkovat pod kola nakladaku

NUTELIER> jop, jak rikas. Kouknu na to. Rizeni a tlumice, to je asi jedina vec co jsem zatim nemel na Beverly rozdelane
Zerog> 2 měsíce jsem to měl rozebrané v garáži a nebyl jsem schopen vytáhnout kroužek spodního ložiska, nakonec to šlo vytahovákem ložisek ze slepých děr s reverzním kladivem, s dostatečně velkým nástavcem, z allegra, zpět to jde nalisovat samodoma přípravkem ze silné závitové tyče a velkých podložek...pokud se ten spodní kroužek nanalisuje až nadoraz a vloží se do něj ložisko, může se o nějaký milimetr směrem nahoru pohnout kdykoliv za jízdy a to znamená okamžité rozkmitání řidítek....osobní zkušenost se značkou piaggio

s tlumiči je to horší, ta kluzné trubičky se nedají sehnat , navíc pokud vyšroubuješ ze spodní části trubky vnější šroub, kvůli vyčištěn, uvolníš tím vnitřní trubku , při zpětné montáži jí musíš zafixovat velkým dlouhým imbusem, v horní části má vnitřní šestihran a když tam nevrazíš přípravek kterým jí zafixuješ proti otáčení bude se protáčet a spodní šroub neutáhneš..sral jsem se s tím několik hodin, dnes bych 10x propláchnul novým olejem a spodek bych nerozdělával....ale progresivní pružiny tam dát můžeš, jízda je pak lepší

Pád

13.2.2024 v 15:13 | Nahoru | #48
Čau, na cestnú mám komplet handry, kožené, len škoda, že v lete jazdím v kraťasoch a tričku. Je to sadomaso, keď sa vyplieskam. No, ale som sa hezky sklouzl po asfaltu. Aspoň som si kožené handry nepoškodil. A mne koža dorástla. teraz sranda, ale vtedy, ach joj, som mraučal. A aký koniec, žiadny koniec, začína zas sezóna, vozenie, kúpanie , blbnutie . Spojazdníš tú svoju talianku a paráda.
NUTELIER> OT: Hele proč tvůj účet bude smazán ?

(reakce na) Pád

29.2.2024 v 17:42 | Nahoru | #50
Zerog> Prý to má co dělat s politikou...
https://www.motorkari.cz/forum/?act=nastenka
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist