globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Soumrak laděných výfuků v ČR
 
15.11.2021 v 21:50
Minulý týden v MF Dnes vyšel článek o tom, že se v ČR chystá změna legislativy, kdy STK a dopravní policie mají být nově vybaveny přístroji na měření hluku DB výfuků. A má se to kontrolovat. V článku píší, že v návrhu je povolená naměřená odchylka max + 5 DB nad hodnotu uvedenou v techničáku. Tak uvidíme...

Naposledy editováno 15.11.2021 21:53:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR

22.11.2021 v 13:16 | Nahoru | #1
mariano> já vidím problém spíš té metodice měření hluku...akrapovič má homologovaný výfuk a pro CRF 1000 je ve schvalovací dokumentaci uvedena hodnota o 3db vyšší než OEM...pokud bude k dispozici schvalovací dokumentace od všech výrobců schválených výfuků / smích/ a známe hodnoty hluku, které mají tlumiče produkovat, bude vše ok...
Pokud technik STK nebo policista dostane pouze nějakou databázi OEM hodnot, musí metodika obsahovat podrobný postup měření u těch laděných. ke kterým nejsou žádné informace....jsem zvědavý jak se s tím MDCR popere...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR

22.11.2021 v 13:18 | Nahoru | #2
CRF1000> Jednoduše - jako vždycky hodí odpovědnost na sprostého poddaného

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR

23.11.2021 v 10:49 | Nahoru | #3

CRF1000 píše: mariano> já vidím problém spíš té metodice měření hluku...akrapovič má homologovaný výfuk a pro CRF 1000 je ve schvalovací dokumentaci uvedena hodnota o 3db vyšší než OEM...pokud bude k dispozici schvalovací dokumentace od všech výrobců schválených výfuků / smích/ a známe hodnoty hluku, které mají tlumiče produkovat, bude vše ok...
Pokud technik STK nebo policista dostane pouze nějakou databázi OEM hodnot, musí metodika obsahovat podrobný postup měření u těch laděných. ke kterým nejsou žádné informace....jsem zvědavý jak se s tím MDCR popere...



aha, napoprvé jsem tě nepochopil

do metodických pokynů k prohlídkám na stk nemám dost informací, nicméně:
1) ke každému homologovanému laďáku by měly bát informace o hodnotách (motorka s výfukem) a podle nich by se měly stk řídit
2) povýšit o 3 db je celkem dost, s ohledem na rakouské omezování "nadbytečně hlučných" motorek v určitých oblastech
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist