globalmoto_duben_nolan





Téma: Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Tak na mě taky došlo!!!
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.


Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.

No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.


Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…


Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.


Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.

Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .


Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch

Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 09:11 | Nahoru | #91

Ozzy_ píše: Hele melo to orig kapoty i svetla..... Je mozny ze v tom byl vetsi chladic. Kouknu az bude prilezitost.



Jasně, je možný, že to bylo celý origo, já jen vím, že ta co s ní zajel ten super čas v Missanu chladiče měla. Ale to je jedno. On dostane zajetou motorku, najede na ní 2tis,
pak se svezou novináři a jde pryč jako předváděčka se 4tis km.
Já bych rád, aby to vydrželo trochu víc. Když ti bude auto při každý cestě do práce vařit, taky z toho nebudeš v klidu

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 09:32 | Nahoru | #92

doucha píše: Když ti bude auto při každý cestě do práce vařit, taky z toho nebudeš v klidu



To spis nebudu, to je jasny

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 09:38 | Nahoru | #93

doucha píše:




Tady jsem přidal ještě jedno čidlo teploty, které mi bude dávat přesnou i nformaci o teplotě motoru.


Finále


Nejsou ty chladiče a hadice z boku moc na "ráně"? A kde máš to čidlo, z fotky to přesně není vidět.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 09:43 | Nahoru | #94

To čidlo je hned za tím kolínkem, ono je to trochu rozmazaný. Je tam mezikus.
Na ráně to asi je
Ty trubky jsou v pohodě, boky toho chladiče jsou rizikovější, ale co naděláš. Tam už není kam to dát.

Naposledy editováno 29.12.2021 09:47:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 09:52 | Nahoru | #95

doucha píše:
To čidlo je hned za tím kolínkem, ono je to trochu rozmazaný. Je tam mezikus.
Na ráně to asi je
Ty trubky jsou v pohodě, boky toho chladiče jsou rizikovější, ale co naděláš. Tam už není kam to dát.


Jasně, chápu.
Čidlo na teplotu oleje nemáš? To by mohlo přesněji určit přímo teplotu motoru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 09:57 | Nahoru | #96
BlackSabbath> To už byb bylo problematický s umístěním. A vzhledem k problémům s vodní pumpou mě zajímá víc ta teplota vody.
Ono to nejsíš zavaří lokálně a ten tlak se uvolní přes těsnění tý pumpy a začne to stříkat tou dírkou

Naposledy editováno 29.12.2021 09:59:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 12:01 | Nahoru | #97

doucha píše: BlackSabbath> To už byb bylo problematický s umístěním. A vzhledem k problémům s vodní pumpou mě zajímá víc ta teplota vody.
Ono to nejsíš zavaří lokálně a ten tlak se uvolní přes těsnění tý pumpy a začne to stříkat tou dírkou


Jj. Já jsem si dal právě i čidlo teploty oleje (voda je tam běžně z výroby), tak krásně vidím, o kolik víc trvá zahřát olej (motor) na provozní teplotu. Voda je ohřátá za 3 - 4 km, olej skoro za 10 km (při teplotě vzduchu 20°C a výše). Ale o to tobě asi nejde...

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2021 v 13:01 | Nahoru | #98
BlackSabbath> Jasně... Pro mě je to důležitý hlavně teď ten první rok, kdy budu zjišťovat, jak se to bude chovat při různých venkovních teplotách na dráze. Když to bude fungovat správně, tak by mi tam stačila kontrolka napojená do konektoru ventilátorů, ty spínají při 106 st. a ten display s teplotou pak můžu vyhodit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1.1.2022 v 19:24 | Nahoru | #99

doucha píše: BlackSabbath> To už byb bylo problematický s umístěním. A vzhledem k problémům s vodní pumpou mě zajímá víc ta teplota vody.
Ono to nejsíš zavaří lokálně a ten tlak se uvolní přes těsnění tý pumpy a začne to stříkat tou dírkou



Ak sa mozem opytat. Kamarat jazdi panigale 2019....tiekol mu olej z motora z vrchu ako asi aj tecie vodna pumpa.
Menene na zaruku...ale vraj to bola vodna pumpa ale tiekol olej....Odrbavali ho v servise alebo to mohlo byt nieco ine ?

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1.1.2022 v 20:49 | Nahoru | #100
SO545> Vodní pumpa ma tesneni dve - jedno smerem do vody a druhe do oleje - mezi nima je komurka a z te vede kanalek ven z bloku. Tzn vcas poznas, ze se neco deje a neteče olej rovnou do vody.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1.1.2022 v 20:53 | Nahoru | #101
cize ten kanalek je tam co ukazal doucha....OK.

Mam tiez V4 ale strettfighter tak nech viem nacom som. Vdaka.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1.1.2022 v 22:19 | Nahoru | #102
SO545> Je to běžný konstrukční prvek, ma to tak vetsina motorek - kapalinou chlazených

U ojetin uz jsem mockrát videl ten slzici kanalek zaslepenej sroubkem

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1.1.2022 v 22:38 | Nahoru | #103
To ano...len som chcel vediet ci aj olej aj chladiaca...

Uvidime ako dlho talianka vydrzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2022 v 12:14 | Nahoru | #104
SO545> Čau, kanálkem jde většinou voda. Jak tu píše Assasin, na pumpě je natěsníno na vodu i olej, ale ještě jsem z té dirky olej vytékat neviděl. Všem kámošům šla tudy vždy jen voda.
Pokud to máš oslintaný od oleje, tak panigale má problém s utěsněním víka na hlavách motoru. Kluci mají modely 18-19 a tam je víko na těsnění a slintá to všem.
Já mám 21 a víko je na těsnění a ještě nalepený takže se snažili ten problém řešit - zatím to drží, ale já jem toho moc nenajel...
Je blbý, že pokud to budeš chtít přetěsnit, čeká tě celá rozborka airboxu viz fotky

Naposledy editováno 02.01.2022 12:22:32

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2022 v 18:49 | Nahoru | #105
ahoj a dik.
Ja mam streetfightera...ale motor v podstate rovnaky zaklad....
Panigale je kamarata a je to 19.
Tiekol olej ...nic hrozne len sa nazberal v tej priehlbine medzi valcami a potom to zajebabralo lavu stranu motora.

Mal to na zaruke 2x...

1 x vraj nic nenasli
2x vraj vodna pumpa....

Urcite tvoje vlaskno budem sledovat.
A drzim palce nech V4 talianka robi radost aspon ako V2.

Ja som jazdil vzdy radove motory....Toto je celkom ina motorka...ale dobre sa na nu zvyka.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2022 v 19:02 | Nahoru | #106
doucha> Ja uz videl z toho kanalku teci i olej - na motoru co mam ted v moto, z bouracky - no a nekdo tam namontoval obracene gufero
Jinak taky vzdy jen voda

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 14:44 | Nahoru | #107
Čau závodníci !!! Tak jsem se konečně zase dostal k práci na motorce, napustil chladící kapalinu olej, odvzdušnil, zapojil hromadu kabeláže a konečně to navrčel
Dají se už koupit zaslepovací koncovky do konektorů světel a čidla stojánku, takže se nemusí nic vymejšlet a neskáčou na displeji chyby po odpojení



Také jsem osadil displey teploty vody
a nahrál jinou mapu přes UP-MAP. Instalace UP-MAP byla celkem jednoduchá. Mapa umožňuje odpojení lambda, osazení KN filtru a je pro koncovky Arrow bez db killerů. Je možné nahrát i mapu s killerama.
Přes aplikaci UP-MAP je možné mazat i některá chybová hlášení.
Mám radost, že všechno těsní (zatím ) žádné chyby nevyskočily a vše funguje . Tak teď už mi zbývá jen doladit kosmetiku.... Tvl já to snad dokonce stihnu

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 15:23 | Nahoru | #108
Krutoprisny ! Mas to pekny, drzim palce, at je v ESP vse cajk !!!!

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 15:34 | Nahoru | #109
top. jsem zvedav na prvni dojmy

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 15:54 | Nahoru | #110
Jj, slušný... Tak ať to funguje jak má co nejdéle...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 17:10 | Nahoru | #111
... vsak on ti to Thomas z BP vysvetli ... especially for Ducati riders ...

Naposledy editováno 03.01.2022 17:18:27

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 17:13 | Nahoru | #112
Dík kluci těším se na testování už za 2 měsíce

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 17:16 | Nahoru | #113

Ozzy_ píše: ... vsak on ti to Thomas z AB vysvetli ... especially for Ducati riders ...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 17:20 | Nahoru | #114

doucha píše: Dík kluci těším se na testování už za 2 měsíce



Samo Thomas z BP, uz kecam ze zimy Ale kdyz na to tak koukam, tak mi uz za mesic toudle dobou budem v Cartagena s bajkama na nahrejvakach To jde! Najednou ta zima zas neni tak zla ...

Naposledy editováno 03.01.2022 17:20:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 17:23 | Nahoru | #115

Ozzy_ píše: Samo Thomas z BP, uz kecam ze zimy Ale kdyz na to tak koukam, tak mi uz za mesic toudle dobou budem v Cartagena s bajkama na nahrejvakach To jde! Najednou ta zima zas neni tak zla ...



No jo, strašně to letí..... to už bych měl cestovní horečku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 17:24 | Nahoru | #116

doucha píše: No jo, strašně to letí..... to už bych měl cestovní horečku



Vsak ja mam, jeste nejsou vytepovany sedacky v aute

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 17:26 | Nahoru | #117

Ozzy_ píše: Vsak ja mam, jeste nejsou vytepovany sedacky v aute



Bereš si hektolitra nebo R6?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 18:34 | Nahoru | #118

doucha píše: Bereš si hektolitra nebo R6?



R6R, co v Cartagene s litrem, vzdyt je to hadi souloz Tam na tech nasich holcicich masinach celkem uspesne honime bawa Zuzku necham az sem na timeattacky do Brna a Mostu

Naposledy editováno 03.01.2022 18:34:53

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.1.2022 v 19:27 | Nahoru | #119

Ozzy_ píše: R6R, co v Cartagene s litrem, vzdyt je to hadi souloz Tam na tech nasich holcicich masinach celkem uspesne honime bawa Zuzku necham az sem na timeattacky do Brna a Mostu



Myslím, že i ve Valencii se ti na šestce pojede dobře . Mě se tam líbilo moc

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.1.2022 v 13:56 | Nahoru | #120
Ještě jsem musel vyřešit umístění expanzky. Nejdřív jsem se pokoušel jí dát někam dolů, místo toho septiku s aktivním uhlím nebo místo serva příruby, ale všude by to významně utlumilo průchod vzduchu od chladičů. Tak jsem jí nakonec dal úplně hahoru vedle budíků.



Jo a taky mi přišla náhradní vodní pumpa. Je to taková povinná součást výbavy . Ostatní vozí náhradní páčky, brzdový desky atd. , my musíme navíc ještě pumpu.

Tady jsou vidět kanálky kde vytéká olej nebo voda při poruše pumpy

Také jsem zjistil, že musím upravit karbonový clony na chladiči, protože v tom stavu jak jsou má motorka minimální rejd. Oni ty superbajkeři moc rejdu nepotřebujou, zajedou před box hodí zadní kolo do vozejku a zatlačí do boxu, ale že ho tam je takhle málo jsem netušil . Přišel jsem na to až když jsem to měl skoro celý poskládaný, že to jede jen rovně . Takže zase rozebíračka

Naposledy editováno 10.01.2022 18:36:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Panigale V4 svod zadních válců Ducati Panigale V4 sladenobodys 6 14.2.2019 v 21:02 sladenobodys
Supersporty 2018 - anketa Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... Kohlstein17 20 13.4.2018 v 21:25 RElegend


TOPlist