globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace
Ahoj,
Koupil jsem Bandita a pozoruji na 5 a 6 rychlostní stupeň při 2500 tis. otáčkách pulsní vibrace do stupaček.kdyz vymacknu spojku přestane to.na ostatní kvality je to neznatelný.je to vlastnost nebo závada? Má najeto 33 000 km.

Naposledy editováno 01.10.2021 06:08:54

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 13:24 | Nahoru | #1
Řetěz.

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 16:14 | Nahoru | #2
Čau, nejazdi na také malé otáčky, ničíš motor. Minimálne otáčky sú 3000 ot/min, nie je to traktor , ale motorka. tými vibráciami ti dáva vedieť , že si.....slušne povedané , že máš podradiť.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 17:26 | Nahoru | #3
Řetěz je nový a napnutý správně.reseni to je,že je motor podtoceny a taky mě to napadlo,ale v testech a recenzích jsem četl,že se motor sbírá z nízkých otáčkách bez vibrací..

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 17:31 | Nahoru | #4
Krokoš má pravdu. Já teda mám 6tku, která je točivější než 12tka, ale 2500rpm je i tady málo. Od 3 nahoru se dá jet na udržování rychlosti po rovině a rozjíždění od 6 nahoru.

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 19:06 | Nahoru | #5
Přesně tak ten motor je podtočený, to není turbodiesel, jezdi ve vyšších otáčkách, tomu motoru to neublíží a bude klidnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 20:08 | Nahoru | #6
V.e.n.c.a__zr7s> Věřím tomu, že jet s tím po rovině 50km/h na šestku lze. Ale za cedulí konec obce je potřeba podřadit, přiměřeně požadovanému zrychlení.
A vytočit trojku na 6000rpm už je zase docela hukot, ne úplně pro každého ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 20:35 | Nahoru | #7
Kohlstein> čau, všetko sa dá, ale je to pixlovina. Ja mám inu 750 a v obci, teda 50 km/hod už mám zaradenú trojku. Od 6000 ot/min hore začína to pravé orechové. Pod stovku už radím päťku. Pod 3000 ot/min sa už ničí motor, niekde som to čítal. A ešte k tomu na vyššie kvalty. Tfuj.

(reakce na) Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 20:46 | Nahoru | #8
krokoš> Inu neznám, ale nemáš rozštelovanou synchronizaci?

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 20:53 | Nahoru | #9
Jasne, že ten motor musí byť sametový, je to R4.
Pozri malé ozubené koliečko na sekundáry, či nie je ohoblované. Reťaz niekto vymenil, ale koliečka nie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 21:01 | Nahoru | #10
krokoš> Řekl bych, že ta 12tka Bandit narozdíl od 6tky nebo tý 750 má jinou charakteristiku. Maximální výkon už v 7500 rpm a max toč. moment při 3400. Ten motor se ničí, jakmile dojde k podtočení, což se projeví právě těma vibracema. A samozřejmě záleží na zatížení.

(reakce na) Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

28.9.2021 v 21:22 | Nahoru | #11
Borntobewild>
Ono 12 Bandit ne jenom že se ničí pod točením, ale i docela trpí převodovka, tam se hlavně drolí cementace na zubech. pořád ty motory vychází ze starých supersportů. 1250 je vodník a stříkačka, tam bude koncepce motoru trochu jiná.

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

29.9.2021 v 06:19 | Nahoru | #12
Mě přijde zvláštní, že to dělá jen při těchto otáčkách.kdyby sem napsal někdo,kdo má 1250 zda je to normální.retez měnil předchozí majitel sám tak zkusím sundat kryt a podívám se zdá není chyba tam.

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

30.9.2021 v 08:24 | Nahoru | #13
Taky bych řekl, že je podtočený, mojemu řadovému čtyřválci se tohle taky moc nelíbí (GSX 1400) Záběr na čtvrt a více plynu mu v nízkých nevadí ale udržovat plynulou jízdu lechtáním plynu mezi 1500 - 2500ot/min je značně ucukané a nepříjemné.

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

30.9.2021 v 17:40 | Nahoru | #14
Ok.budu více točit dnes jsem ještě lehce povolil řetěz tak uvidím.je fakt,že kvalty jsou dost dlouhé.

Naposledy editováno 30.09.2021 17:41:45

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

2.10.2021 v 21:22 | Nahoru | #15
Dnes jsem to zkoušel na mém 12ce Banditu, nejsou v 2500 otáčkách vibrace.
a to je je karburátor

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

2.10.2021 v 22:31 | Nahoru | #16
Čau, teraz som si spomenul, vibrácie som mal aj na mojej Inazume 750. Neviem, ako máš upevnený motor vpredu na ráme, ale ja ho mám u tej iny, chytený na silenblokoch , také dve gumy a ja som to mal od výroby blbo, jedna strana motoru sa dotýkala rámu, nešlo to cez tú gumu a bol tam priamo dotyk na rám. Vzadu je ten motor na priamo. Skontroluj si všetky skrutky upevnenia motoru o rám, hlavne tie gumy vpredu. .

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

3.10.2021 v 07:52 | Nahoru | #17
mám GSX 1250 to je stejný motor a asi i rám. Zvětšené vibrace v nízkých otáčkách nepozoruji a to často jezdím i na 1 kolem 2000 když musím jet krokem. Vibruje spíš ve vyšších otáčkách ale to je normální a určitě necykluje. Řetěz může být zničený i nový když ho někdo přešponuje. Ale tipnu si že to řetěz není, to by nepřestalo po vymáčknutí spojky. Mechanicky to může být třeba povolené upevnění motoru. Pokud to bude neseřízená synchronizace, bude to i ve zvuku motoru slyšet ne jen ve stupačkách.

(reakce na) Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

3.10.2021 v 11:21 | Nahoru | #18
se-se> Tyhle pulsní vibrace mám jen na 5 a 6 ,kde je to nejvíc znatelný.na menší kvalty už to zmizí.ale jen v těch 2500 jenom kousek pod či nad vibrace zmizí.jen ve stupackach je cítím a zvuk motoru je podle mě normální.jinak kilometry souhlasí ty jsem prověřoval a má 33000 km.na jaře nechám zkouknout ventilové vůle,synchronizace a vyměním svířčky.kouknu uchycení motoru a na řetěz.pak už nevím.

Naposledy editováno 03.10.2021 11:54:06

Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

3.10.2021 v 19:00 | Nahoru | #19
no po pravděc2500cjena 5 a 6 dost málo ale i tak mě to tedy nepulzuje ale já mám PCV s lambdou takže to je přemapovavý a tudíž to není stejný nastavení jako origo.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

13.11.2022 v 18:52 | Nahoru | #20
Mám na 1250 najeto něco přes 50000km a letos jsem dělal ventily . Mechoš mi řek že jsou ja kdyby to teď vyjelo z fabriky, takže ventily budeš dělat zbytečně. Suzuki doporučuje dělat ventily při 50000 a rozvody při 80000km. Tak jak tady psala většina, malinko přidej na otáčkách a zkontroluj znovu řetaz. Pozor vůle řetězu má být 2-3cm ale průvěs musíš měřit na BOČNÍM stojanu.

(reakce na) Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace

14.11.2022 v 11:01 | Nahoru | #21
P-epíno> ok.uz jsem se naučil ji držet v otáčkách a více řadit.nechal jsi si měřit synchronizaci?

Naposledy editováno 14.11.2022 11:09:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 5 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
GSF 1250 nestartuje Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit pota 20 1.7.2023 v 22:23 pota
olej ve vidlích Suzuki GSF 1250S Bandit P-epíno 3 13.12.2022 v 19:40 Zdenalbenal
pískání v nádrži Suzuki GSF 1250S Bandit P-epíno 9 16.11.2022 v 07:27 Valve


TOPlist