globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 netoci
Dobrý den mám problém Jawa 350 netoci jak má měl jsem sadu mz04 jenže netočila dobíjení a vše funkční baterka Nova pak jsem tedy namontoval kladívka zpět na radu souseda co ty motorky dělal s tím že mám vše seřídit a pojede jak má tedy nové inducky kladívka a kondenzátory problém přetrvává na 3ku netoci víc jak 4tis otáček začne dymit jednou mi motorka točila i 5skoro ale pak začala cukat jakoby nedocházel benzín koupil jsem tedy nový kohout sítko hadičku a už předtím i karbec a problém pořád přetrvává moje otázka zní neví někdo co by to mohlo být ? Děkuji a omlouvám se za případné chyby píšu z dílny

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

22.9.2021 v 00:02 | Nahoru | #1
Jen mě tak napadá jak tady guferujete, že spíš než pod spojkou bych hledal závadu ( pokud to bude guferem ) pod malým kolečkem primárního řetězu. Tam je gufero který by mohlo pustit převoďák ke klice a odtam se samozřejmě ten omastek dostane se směsí nad píst , shoří a čoudí. Znovu se zeptám kolik to má najeto od toho výbrusu. Na ten olej co dáváš a v takovýmhle poměru by to mělo spíš jen pokuřovat než hodně hulit. Hodně hulit znamená prostě dýmovnici, že za tebou není skoro vidět a náhodní cyklisté padají jako mouchy do škarpy u silnice. Kamošovi žrala jeho 634 převoďák kvůli vadnýmu guferu, litr na sto kilometrů povídal, ale to hulilo ve všech otáčkách. když ti ta motorka od 4 000 otáček nechtěla jít dál, zkus příště v tom momentu kdy se jí jakoby nechce trošku ubrat plyn co to udělá a pak sem napiš. Snad nemáš v ten moment plyn nadoraz, čili plnéééj ? Jestli jo, tak jsme možná u zdroje problému - uchlastává se ti a proto hulí a netáhne. Na jakým zářezu máš jehlu?

(reakce na) Jawa 350 netoci

22.9.2021 v 18:05 | Nahoru | #2
Bimbam> od výbrusů může mít tak 2tis km není nějak vylagrovany přesně to nevím ale zajeté to už bylo kdyz to odstavoval. a ano o tom guferu právě uvažuju a ano ona pokuřuje jenže jak říkám tak začne pak od 4tis hulit jak blázen a to na každy rychlostní stupeň a plyn přidávám plynule ne plný zařadit plny atd pár motorek jsem už měl a vím že by se to nemělo ale poprvé se přiznám že ano ale hned jsem zkusil ubírat až na místo kde držela oněch 4tis otáček a na přidání i mírne reagovala dýmem a "huuuu" prostě bez změny akcelerace jen bylo slyšet že víc saje jelikož jsem přidal. jehlu mám na prvním zářezu od zhora táta říkal že mam dát první ale četl jsem že má být druhý ale při druhém motorka při přidání víc kouří a má tendenci se víc uchlastávat.. nakonec jede nejlíp na ten první mám doma ještě několik karburátorů 2802 a jim podobné je jich asi 5 jenže když jsem se je snažil poprvé zprovoznit tak ani jeden se nechytal proto jsem koupil nový (omlouvám se pokud je to zmatečné a jsou zde chyby měl jsem dlouhý den ve škole :))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist