Jen mě tak napadá jak tady guferujete, že spíš než pod spojkou bych hledal závadu ( pokud to bude guferem ) pod malým kolečkem primárního řetězu. Tam je gufero který by mohlo pustit převoďák ke klice a odtam se samozřejmě ten omastek dostane se směsí nad píst , shoří a čoudí. Znovu se zeptám kolik to má najeto od toho výbrusu. Na ten olej co dáváš a v takovýmhle poměru by to mělo spíš jen pokuřovat než hodně hulit. Hodně hulit znamená prostě dýmovnici, že za tebou není skoro vidět a náhodní cyklisté padají jako mouchy do škarpy u silnice. Kamošovi žrala jeho 634 převoďák kvůli vadnýmu guferu, litr na sto kilometrů povídal, ale to hulilo ve všech otáčkách. když ti ta motorka od 4 000 otáček nechtěla jít dál, zkus příště v tom momentu kdy se jí jakoby nechce trošku ubrat plyn co to udělá a pak sem napiš. Snad nemáš v ten moment plyn nadoraz, čili plnéééj ? Jestli jo, tak jsme možná u zdroje problému - uchlastává se ti a proto hulí a netáhne. Na jakým zářezu máš jehlu?