Naposledy editováno 14.09.2021 22:43:18
2 reakcí na tento příspěvek V koloně řadit nebo stát na spojce
Naposledy editováno 16.09.2021 11:50:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce
Foustka píše: Jedna z výhod mokré spojky je její odolnost proti přehřátí, podle zdejších teorií o přehřátí rozepnutých spojek by ani nedojel žádný kamion ani z Brna do Prahy(podle Medvěda z Asie do Evropy) protože by jim shořela spojka kompresoru, která bude po D1 většinu času rozepnutá
No ano, existuje kopa špeciálnych spojek, ktoré môžu fungovať rozopnuté aj mesiac.
Motocyklové spojky (manuálne) ale nie sú konštruované na trvalé rozopnutie.
Nostalgik by si mal vymeniť svoju Jawu 250 na takú s automatickou spojkou, ostatné všetko predať...
Si pamätám otcov skúter Tatran 125, on ti vedel spáliť spojku každý mesiac.
Bola mokrá, vieclamelová s korkovým obložením, lenže veľmi malého priemeru a ani ten slabý krútiak nebola schopná preniesť...
Naposledy editováno 15.09.2021 18:23:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce
Foustka píše: ... z Brna do Prahy(podle Medvěda z Asie do Evropy) ...
Tak pozor ... tady se dostavame uplne na jiny level. Pokud uzemi od Kolina na vychod oznacuji laskyplne jako asii, tak ta ridce osidlena prdel v zatacce u silnice z Prahy do Vidne je vyjimka z tohoto pravidla ... to je proste ridce osidlena prdel v zatacce u silnice z Prahy do Vidne, kde se lihnou zmrdi, jejichz jedinou touhou a zivotnim cilem je nasrat se do Prahy, nastoupit za hrst ryze v nejake podradne firme jako junior manazer cehokoli a pronajmout si garsonku na Jizaku za ledvinu a pravou nohu. Jeden muj arabsky kamarad na to ma teorii, ze prazaky nenavidi tak moc, ze jsou schopni obetovat cely svuj zivot aby v Praze kurvili platy a najmy. Ja si myslim, ze je to prilis silny predpoklad a ze jsou to proste jenom debilove.