bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V koloně řadit nebo stát na spojce
 
14.9.2021 v 22:39
Mám takové dilema. V Ostravě jsou v jednom kuse uzavřené pruhy, je už to nechutné. Jeden směr je uzavřený a doprava je převedena do dvou pruhů druhého směru. Kolona jak sviňa, jeden pruh tam, jeden proti. Popojíždí se po pár metrech. Prosím, neuvádějte mi radu, že motorkář v koloně nikdy nestojí, to je blbost, protože projíždět není kde. Takže stojím. Kolona se rozjede, zařadím za 1 - rána v převodovce. Popojedu deset metrů a co teď? Vyřadit a za chvilku s velkou ránou řadit znovu a nebo vyčkat s vymáčknutou spojkou. V prvním případě mne to bolí, co převodovka co chvíli schytává za rány, v druhém případě je jasné, že vymáčknutá spojka dostává kapky. Dělají to snad všechny motorky, takže se těším na názory. Už jsem zkoušel nepopojíždět po deseti metrech, nechat před sebou větší mezeru, ale to už na mne troubili netrpěliví maniaci za mnou.

Naposledy editováno 14.09.2021 22:43:18

2 reakcí na tento příspěvek V koloně řadit nebo stát na spojce

15.9.2021 v 18:14 | Nahoru | #1
Jedna z výhod mokré spojky je její odolnost proti přehřátí, podle zdejších teorií o přehřátí rozepnutých spojek by nedojel žádný kamion ani z Brna do Prahy(podle Medvěda z Asie do Evropy) protože by jim shořela spojka kompresoru, která bude po D1 většinu času rozepnutá

Naposledy editováno 16.09.2021 11:50:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

15.9.2021 v 18:20 | Nahoru | #2

Foustka píše: Jedna z výhod mokré spojky je její odolnost proti přehřátí, podle zdejších teorií o přehřátí rozepnutých spojek by ani nedojel žádný kamion ani z Brna do Prahy(podle Medvěda z Asie do Evropy) protože by jim shořela spojka kompresoru, která bude po D1 většinu času rozepnutá



No ano, existuje kopa špeciálnych spojek, ktoré môžu fungovať rozopnuté aj mesiac.
Motocyklové spojky (manuálne) ale nie sú konštruované na trvalé rozopnutie.
Nostalgik by si mal vymeniť svoju Jawu 250 na takú s automatickou spojkou, ostatné všetko predať...

Si pamätám otcov skúter Tatran 125, on ti vedel spáliť spojku každý mesiac.
Bola mokrá, vieclamelová s korkovým obložením, lenže veľmi malého priemeru a ani ten slabý krútiak nebola schopná preniesť...

Naposledy editováno 15.09.2021 18:23:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

15.9.2021 v 18:24 | Nahoru | #3

Foustka píše: ... z Brna do Prahy(podle Medvěda z Asie do Evropy) ...

Tak pozor ... tady se dostavame uplne na jiny level. Pokud uzemi od Kolina na vychod oznacuji laskyplne jako asii, tak ta ridce osidlena prdel v zatacce u silnice z Prahy do Vidne je vyjimka z tohoto pravidla ... to je proste ridce osidlena prdel v zatacce u silnice z Prahy do Vidne, kde se lihnou zmrdi, jejichz jedinou touhou a zivotnim cilem je nasrat se do Prahy, nastoupit za hrst ryze v nejake podradne firme jako junior manazer cehokoli a pronajmout si garsonku na Jizaku za ledvinu a pravou nohu. Jeden muj arabsky kamarad na to ma teorii, ze prazaky nenavidi tak moc, ze jsou schopni obetovat cely svuj zivot aby v Praze kurvili platy a najmy. Ja si myslim, ze je to prilis silny predpoklad a ze jsou to proste jenom debilove.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist