globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.


Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 11:32 | Nahoru | #31
kerut> Co jsem zjišťoval,tak to prostě v tom androidu není a žádná apka to neumí. Prošel jsem si kvůli tomu i anabázi Custom ram a ani tam to nebylo. Serou na to. Oni určují co tam bude a co ne. A že některé uživatele rozčiluje že buď jim řve každý upozornění a SMS nebo neslyší vyzvánění je nezajímá. Je to jen o tom že standardní uživatel chce vědět o každým prdnutí takže to většina měla naplno.

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 11:43 | Nahoru | #32
Anti> no dyt jasne, ten problem je ta APLIKACE.. to je prave ono ze ty koukas do shellu skrz barevny vokynka a kosticky (na kompu listy ale princip je stejnej) kdyz na cokoliv sahnes prstem napise se do "ukrytyho prikazovyho radku" prikaz.. ten stroj je v zasade mozny donutit delat skoro cokoliv, ale to vizualni uzivatelksky prostredi umi jen neco.. a to nevizualni v tom telefonu nemas, a nemas zpusob se do nej prepnout, takze muzes ovladat jen to co ti aplikace dovoli.. teoreticky si muzes napsat vlastni aplikace ale to neni easy a stejne je (dáááávno) nepises primo ale zas pres nejakej dalsi program, kterej jede z knihoven a furt ses o nejakou vrstvu vejs nez je zadavani prikazu do radky... (ani nevikm jestli je klasickej prikazovej radek treba v desitkach, bo mi takovej xindl nesmi domu).. jak pises, oni urcuji co tam bude a co ne - ano, presne tak to je

E: i v XP, coz je dnes prakticky totalni pravek (i kdyz z hlediska historie OS je to treba proti 3.11 uz brutalne slozity prostredi) je potreba kvanta veci doladit primo v registrech protoze se k nim jinak nedostanes ani kdyby ses rozkrajel ( a to nejen v systemu samotnem, ale i v nainstalovanych programech).. naopak je pak mnohdy obrovsky prekvapko co vsechno se da upravit nebo zmenit

Naposledy editováno 31.08.2021 11:47:17

1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 11:48 | Nahoru | #33
Centrál mám, a používám při každém stání v garáži a na obsluhu řetězu. Pro mě jsou zrovna tyhle kila"navíc" užitečné. A co se tankování týká, tak na mě už jednou obsluha vylezla při tankování v sedě na moto- tankuji takhle pořád, a helmu nesundavám ani při placení... Aspoň nemusím vozit ochranu dýchacích cest... I když už jsem byl při placení také jednou upozorněn, že helma není respirátor. Ale pokud jen tankuju a nezdržuju se na pumpě, tak v sedě a s helmou... Osobně si myslím, že jim to vadí proto, aby člověk neujel bez placení.

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 11:51 | Nahoru | #34

MrZman píše: I když už jsem byl při placení také jednou upozorněn, že helma není respirátor.

tohle mi rict tak tu žido komunistickou kurvu poleju benzinem a upalim na miste jinak platim bez helmy a nerekl mi nikdo nic.. asi mam stesti na slusnejsi pumpy

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 12:05 | Nahoru | #35
je to velice praktická věc. A může ušetřit i peníze. Když totiž dostaneš defekt (takový ten pomalejší, kdy normálně přijedeš), necháš motorku na bočním stojanu, a během noci se ti pomalu vyfoukne kolo, motorka ti spadne na druhou stranu. Vlastní zkušenost . Od té doby mám motorky v garáži vždy na hlavním stojanu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 12:26 | Nahoru | #36

kerut píše: Anti> troufam si tvrdit ze ta ovladani hlasitosti pro ruzne typy upozorneni zrusili spis proto, ze by v tom mel beznej negramotnej hloupej uzivatel chytreho tydlifonu akorat zmatek.. vzhledem k tomu ze ta zarizeni davno nebezi na nejakym sestnactibitu ale na regulernim OS (typl bych ze dnes normalne na 64bitech s papirove radove vetsim vykonem nez muj 4proc server) , tak SW by to rozhodne nebyl nejmensi problem,... dokonce si myslim ze pokud mas nejakej chytrejsi foun, tak to "interne" zcela urcite umi ..otazka je jak se da v techhle mrdkach dostat pod tu vizualni slupku do shellu nebo aspon do registru a pod.. coz bych rekl ze neda, protoze o rebootovani telefonu treba na linux sem nikde neslysel,..
me je to osobne burt protoze neco co nema klavesnici a aspon 17 monitor je proste z principu k hovnu, na tom se da leda tak koukat na motorkare nebo seznam..



Když už jsme odbočili k tomu vyzvánění na mobilu. Podrobné nastavování jednotlivých zvuků mobily opravdu nemají. Ale stačí si nainstalovat např. app - Volume control - a není problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 12:32 | Nahoru | #37

vilemx píše: Codo> Když centrál potřebuješ, tak si ho koupíš. Kde je problém? Na jednu stranu se čertíš, jak EU rozdává samé příkazy, co který výrobek musí mít, co musí nebo naopak nesmí umět. Když montáž centrálu zatím není regulována a je ponechána na rozhodnutí výrobce/prodejce, tak to je také špatně? Pamatuji si doby, kdy centrální stojan byl u motorky povinný vždy a boční až od určité hmotnosti motorky. To bylo keců a hádek při dovozech moderních motorek, na které české (spíš převzaté československé) předpisy nebyly připraveny!



Nerozumím. Nepsal jsem o žádným problému, jen o tom, že si neumím představit mít motorku bez hlavního stojanu. Ty v mým textu vidíš něco na téma, že by něco bylo špatně??? Že bych si stěžoval na přítomnost / nepřítomnost stojanu??? Že bych viděl problém s koupí stojanu??? Klídek, Vilemxi

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 12:46 | Nahoru | #38
Central? Proč proboha?? Mazat řetěz?? Proč proboha?

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 13:13 | Nahoru | #39
Šetří každý výrobce. Když ví, že motorku prodá i bez centrálu tak proč ho tam dávat. Lidi si na to zvykli. Sám centrál mám a požívám jen v garáži, mazání řetězu nebo když pakuju kufry. Tankování je pro mne lepší na bočáku. Před 14ti dny sem i píchnul a jak se zrovna hodil



Naposledy editováno 31.08.2021 13:15:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 13:20 | Nahoru | #40

Codo píše: Neumím si představit na motorce nemít hlavní stojan. Stokrát za rok ho potřebuju. Při parkování kvůli místu. Při mazání a napínání řetězu. Při mytí motorky.... Praktická věc, rychlá, okamžitě k dispozici v případě potřeby.



Přesně takhle to vidím i já, proto jsem téma založil.

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 14:23 | Nahoru | #41
Prachy, snad by jsi nechtěl aby si pan Honda letos koupil jenom 2 tropické ostrovy, co to je za život? Pro extrémní případ nastuduj Fabii Junior kde nějaký diletant pravděpodobně sčuchaný ředidlem vyrval dvířka kaslíku spolujezdce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 14:59 | Nahoru | #42

nostalgik píše: Když už jsme odbočili k tomu vyzvánění na mobilu. Podrobné nastavování jednotlivých zvuků mobily opravdu nemají. Ale stačí si nainstalovat např. app - Volume control - a není problém.



Opravdu? Teď jsem to nainstaloval a když pohnu "šavlí" od oznámení, kopíruje její úroveň i kolonka vyzvánění a kolonka systém...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 15:09 | Nahoru | #43
Anti> to je zas divny, kdo by takovou aplikaci programoval, nemas tam nekde v nejakym nastaveni zakliknuty nejaky sprazeni ? nebpo mas jinej tydlifoun s debilnejsim systemem kterej to ma takhle defaultne no

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 15:09 | Nahoru | #44
nostalgik> No a ve vlákně jsi dostal odpověď. Půlka lidí se bez něj neobejde, půlka lidí ho nepotřebuje. Tak proč ho montovat jako základní výbavu. Úplně stačí, když výrobce pro něj dělá na rámu uchycení a nabídne ho v příplatkové výbavě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 15:17 | Nahoru | #45
kerut> Tak jsem psal. Podle toho co jsem se dočetl, neumožňuje to systém. Je potřeba nainstalovat custom RAM s jiným-upraveným systémem. Bohužel, Česká mutace systému pro Xiaomi má jen kosmetické úpravy a jiné ovládání hlasitosti v něm není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 15:34 | Nahoru | #46
Anti> njn, posranej nevariabilni pro stado unifikovanej telefon proste.. kdyby to bylo na rozumny platforme, existovalo by vic moznejch OS jako na kompu, a bylo by to v pohode ale to je to co oni uplne nechtej, a uzivatele dneska vlastne taky ne (na tom je v principu zalozenej uz i samotnej woknous, zadny kompilovani, zadny odlisovani se, takhle sme ti to nastavili a mas to..)

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 16:28 | Nahoru | #47
Za mě je centrál parádní věc. Používám ho furt. Při parkování v dílně šetří místo, servisní úkony to dost zjednoduší. Při mytí se taky hodí.
Tankuju v sedě a teď kvůli covidu i s helmou a zatím bez problémů...
No a dostat i naloženýho Tigera na centrál je i pro mě s necelejma 70kg hračka .

1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 18:23 | Nahoru | #48
určitě je centrál fajn, mytí, řetěz atd. je pak jednodušší...já na cebru centrál nemám, tak používám pro tyhle účely stojan na zadní kolo, co mám na okruhovku. Ta pro jistotu nemá ani bočák a pěkně mě to štve, neb jsem mrňavá a docela by se mi hodil...jenže na to racing přepáčko nejde namontovat Tak ji holt musím opírat u popelnic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 18:25 | Nahoru | #49

Kitty píše: a docela by se mi hodil...

...zejmena v levych zatackach by byl k nezaplaceni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 18:28 | Nahoru | #50
kerut> wtf ? Vždyť android je to nejlepší co za poslední dekádu na telefonech vzniklo, právě díky své extrémní variabilitě a multiplatformosti zděděné z *nix systémů a jejích přísně modularnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 18:34 | Nahoru | #51
Johny_Servis> asi mame jiny meritka variability..

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 20:22 | Nahoru | #52
Ze stejnýho důvodu jako většina motorek nemá v základu kufr.
Někdo ho potřebuje, někdo ne.
Pro výrobce to zvyšuje výrobní cenu, váhu moto, ovlivňuje vzhled.

1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 20:53 | Nahoru | #53
Srovnávat kufr a hlavní stojan je trochu mimo mísu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:06 | Nahoru | #54
kerut> to by mě ty měřítka docela zajímaly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:12 | Nahoru | #55
Johny_Servis> priklad mas nahore, zarid Antimui aby nemel sprazeny ovladani zvuku vsech typu vystrah najednou.. co se me tyka, idealni variabilita by byla vypnout ty posrany ctverecky a policka, videt do korenovyho adresare, nebo vedet co to dela kdyz se to na venek tvari ze to nic nedela.. jinak teda nesmyslna debata protoze monitor k tomu pripojit taky nejde a brejle na blizko babicce krast nebudu abych na ty blechy videl

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:15 | Nahoru | #56

jandaxx píše: Srovnávat kufr a hlavní stojan je trochu mimo mísu.



To je pravda. Kufr je lehci a neskrtas s nim v zatacce. Cestovatele, jsou tu i lidi, co si uzivaj lehky, agilni motorky. A svete div se, absence stojanu jim neprijde nijak pohorsujici.

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:38 | Nahoru | #57
kerut> Přesně tak. Chci systém, kde si budu moct vypnout všechna upozernění a ztišit zvuk sms. Nepotřebuju aby telefon vyluzoval zvuky při zapnutí i vypnutí nabíječky
a upozorňoval na každou pitchovinu, respektive mě to rozčiluje.

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:43 | Nahoru | #58
Já to beru tak, že hlavní stojan je praktická záležitost, která velmi usnadní běžnou údržbu a hlavně je ku prospěchu třeba pri píchnutí. Kufr, když ho potřebuješ a nemáš, tak ho nahradíš válcem, batohem atd. Stojan ne. Netvrdím, že ho potřebuje každý. Ale je to jak s povinnou rezervou, která už není povinná. Měl jsem auta s rezervou a vyplatilo se. Dvakrát píchnutá guma tak, že jediná možnost byla výměna pneu. Jednou roztržená na boku, když jsem vzal obrubník. Moje chyba a hloupost. Pak jsem najel na nějaký jekl. Trhlina 5 centimetrů dlouhá. Jasně, jsou asistence. Ale na ty se úplně spolehnout nedá. Pak jsem měl auto bez rezervy, jen s kompresorem. A celých 5 let se nestalo nic. Ale furt jsem někde v hlavě měl myšlenku, že roztrhnu gumu a nemám rezervu. Můj známý, když jel se stejným autem do Rumunska ve dvou, tak raději vzal zimní navíc. No a teď mám opět auto s rezervou a jsem klidnější. V únoru jsem píchnul. Prohozená guma za 15 minut včetně vyskládání a naskládání plného kufru. Oprava pak za pakatel. Když bych měl jen kompresor, tak zasraná guma zevnitř lepidlem, kupovat novou náplň, čistit gumu nebo novou. Shrnuto v jedné větě. Rezerva je jistota. A stejná jistota je z mého pohledu hlavní stojan při mazání řetězu, zaparkování na ulici, úspora místa v garáži, mytí kdy motorka stojí rovně atd. Snad si rozumíme. Kdyby byl hlavní stojánek k mé moto za příplatek, tak ho mám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:53 | Nahoru | #59
Codo> Tak to je asi jasny z toho na cem jezdis

Ja si zas nedokazu predstavit, ze bych mel na sportovni motorce hlavní stojan.

Jo a tankuju normalne na bočním, fakt mi žily netrha, ze nenatankuju o 0,5-1l vic

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:53 | Nahoru | #60

nostalgik píše: Přesně takhle to vidím i já, proto jsem téma založil.



A uz sis všiml, ze existují i jine motorky nez cestovní?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist