globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.

Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 21:53 | Nahoru | #1

nostalgik píše: Přesně takhle to vidím i já, proto jsem téma založil.



A uz sis všiml, ze existují i jine motorky nez cestovní?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 22:05 | Nahoru | #2
assassin> Mám také cestovní motorku a centrál mám raději sundaný. Když s ní totiž cestuji, tak bych s centrálem zbytečně mlátil o zem - když potřebuji přejet nějakou nerovnost, něco skočit apod.

Edit pro Coda: už jsem na výletech píchnul, dělal servis i údržbu - kupodivu jsem z absence centrálu naštvaný nebyl.

Naposledy editováno 31.08.2021 22:07:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

4.9.2021 v 05:31 | Nahoru | #3

assassin píše: A uz sis všiml, ze existují i jine motorky nez cestovní?



Samozřejmě že myslím cestovní. Krosku si v lese opřeš kamkoliv. Mi se jedná o cestovní a cestovní endura. A taky o údržbu a garážování. Tam má hlavní stojan určitě význam.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist