paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.

Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

4.9.2021 v 05:31 | Nahoru | #1

assassin píše: A uz sis všiml, ze existují i jine motorky nez cestovní?



Samozřejmě že myslím cestovní. Krosku si v lese opřeš kamkoliv. Mi se jedná o cestovní a cestovní endura. A taky o údržbu a garážování. Tam má hlavní stojan určitě význam.

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

6.9.2021 v 22:26 | Nahoru | #2
nostalgik> Pokud výšku od silnice nesnižuje proč mám stojan tak obroušenej? Možná sem měl dostat přednášku o jeho neškodnosti když sem na něj “postavil” v zatáčce, odlehčil kola a málem letěl rovně do přikopu.

Takže ano. Nebýt línej tak bych ho asi dávno sundal i z cestovní motorky. Dokud škrtá o zem sklopná stupačka tak se nic neděje, jak začnou škrtat nesklopný časti tak to začíná zavánět průserem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist