bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka - malá holka
29.8.2021 v 13:21
Ahoj, ráda bych radu, sháním motorku, mám 160 cm. Řidičák budu mít A, ale klidně půjdu do něčeho A2. Ideálně bych chtěla cestovní enduro, ale může být i naháč. Cenový rozptyl mám okolo 90 000, ale raději bych se vlezla někde kolem 70 000. Jsem z Olomouckého kraje a tam je to prý horší se servisem na kawu, takže tu asi ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka

30.8.2021 v 23:34 | Nahoru | #1
kratkej01> jo to bmw je jedna z těch nad kterými uvažuji, akorát že zase jakékoliv náklady na opravu se prý pohybují výrazně výš...

mmks> sice je toho tady na podobné téma dost, ale většinou byl jiný cenový rozptyl, nebo jiné preference či jen na A2 a nižší (což neříkám, že není varianta, ale přeci jen s A je těch možností i vzhledem k výšce víc). Ale jinak mrknu.

r.fík> jak jsem psala výš nad tím bmw jsem přemýšlela, ale zase se prý pak jakékoliv náklady pohybují výrazně výš a vzhledem k tomu, že to bude první moto, tak bez zkušeností bych raději asi sáhla po něčem jiném, ale i tak děkuji za radu.

Dav3x> super, moc děkuji, podívám se. Já jsem nejvíc pak přemýšlela, že kdyby mi nevyšlo to cestovní enduro, tak právě že bych asi chtěla toho bandita 650.

puffybodie> reagovat hodlám, ale mám dosti náročnou práci a nevím kdy přijde něco akutního, takže občas mám času plno, ale pak něco přijde a jsem x hodin do noci přesčas s akutními pacienty, takže opravdu tu nezvládám být pořád a raději budu reagovat možná ne tak často, ale aspoň pořádně.

Andtea> podívám se, děkuji.

Franky> děkuji, také mrknu, ale říkala jsem si, že do začátku možná nechci úplně nejnovější, protože to ještě nemám v praxi vůbec ochytané a pořád položit úplně novou motorku by mě asi štvalo výrazně víc. I když jasně zase je u nové ten benefit, že mám nějakou tu jistotu no.

(reakce na) Motorka - malá holka

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2021 v 06:44 | Nahoru | #2
nokinka09>

Pokud tedy prvni moto, tak Bandit 600/650 sice sezenes za rozumnou cenu, ale je strasne tezky. Ver, ze pro dobre pojezdeni a ziskani dobrych navyku nechces do zacatku neco takoveho tezkeho

Bandit pohotovostni hmotnost cca 240kg, GS500 cca 187kg a to se spolehni, ze to budes vnimat hodne. Dale GS jen dva valce oproti 4 u Bandita, takze i ta manipulace snadnejsi, servis levnejsi. Rozdil v maximalne je jen 200 vs 180

V podstate muzes Suzuki GS 500, Kawasaki ER 5, Honda CB 500 z te klasicke trojice, ktera dobre jede, levne koupis, za stejno za sezonu az dve prodas, brzda nebudes ani na vylete ve skupine a minimalne prvni dve urcite velikost bez problemu. Na polni nebo lesni cesty s tim taky zajedes, kdyz to spadne tak to nestoji majlant atd.

Kdyz to budes brat i podle vzhledu, tak do toho zapoj Ducati Monster coz je hodne zjednoduseno italska a mnohem hezci verze toho sameho vyse, navic idealni pro mensi lidi.

Stejne kdyz budes mit ridicak a dobre lidi okolo, tak budes zkouset i jine stroje a kdyz te to chytne, tak u jednoho nezustanes. Navic jakekoliv z tech 4 koupis v dobrem stavu od 30 tis. vyse (ok, Ducati draze), takze zbude plno penez na jezdeni a odlozeni na pristi uz treba vetsi stroj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist