1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
Pak možná poradíme.
www.motorkari.cz/motokatalog/bmw/bmw-f-650-gs.html
www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-tricker-250.html
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
v tomto rozpočtu asi nevyjde neco jako Kawa Z400 (možná by šla Z300), nejde jen o výšku, ale hodně i váhu.
třeba ten monster je sice nízký, ale na dost protažený posaz a vzhledem k váze je podle mě hned 750 blbost.
manželka má er6n a musel jsem hodně snižovat (ale je ještě menší)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
mmks píše: už je tady na toto téma toho dost.
v tomto rozpočtu asi nevyjde neco jako Kawa Z400 (možná by šla Z300), nejde jen o výšku, ale hodně i váhu.
třeba ten monster je sice nízký, ale na dost protažený posaz a vzhledem k váze je podle mě hned 750 blbost.
manželka má er6n a musel jsem hodně snižovat (ale je ještě menší)
Z400 zadne v inzerci, kdyz bude, tak bude nesmyslne drahe, protoze to bude jeji evidentne prvni moto a radeji neco levnejsiho v dobrem stavu, co pojezdi sezonu nebo dve nez zjisti co chce vlaste jezdit nez uvalit vsechny penize a nenechat rezervu.
Monster je pro holky jak delany (stejne jako to GS500E/F). Vaha u Monstera je o necelych 20kg vyssi nez ta Z400, ano, neni to uplne malo pro maleho cloveka, ale je to rozlozene dobre a hlavne to neni jak ty moderni klunkry co vazi treba 220kg a podobne. Vykonove je lepsi ten Monster a 46kW stejne neni zadny extrem, libit se to bude, zvuk to ma hezky, dvouvalce to jsou oba, dily a servis neni problem tak nebo tak.
ER6N nebo ER5 jsou bohuzel dost velke oproti zminene Monster nebo GS500. Az si neco odjezdi, tak si to sedne a treba si koupi neco vetsiho, ale kamoska jak jezdi tady s tema mensima, tak o tom se muze vetsine chlapu jen zdat a nejake 500/600 s malym clovek lita uplne jinak nez s 2m habanem co ma pres 100kg. Ten Monster je i mensi samozrejme jako 600 nebo 620, ale za tu cenu a kdyz to ma blizko, tak to lepsi ten 750, to uz nebude rozdil zrovna moc (vcetne hmotnosti)
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
Kamarád loni koupil Paganku za tyhle peníze = netrhá to ruce, má spoustu zajímavých drobností, provoz nezdržuje a z 10-ti metrů vypadá tak trochu jako Ducati MH .
Existuje i nahatá verze Hippster.
https://www.motorkar...neo-retro-42449.html
Pokud tedy prvni moto, tak Bandit 600/650 sice sezenes za rozumnou cenu, ale je strasne tezky. Ver, ze pro dobre pojezdeni a ziskani dobrych navyku nechces do zacatku neco takoveho tezkeho
Bandit pohotovostni hmotnost cca 240kg, GS500 cca 187kg a to se spolehni, ze to budes vnimat hodne. Dale GS jen dva valce oproti 4 u Bandita, takze i ta manipulace snadnejsi, servis levnejsi. Rozdil v maximalne je jen 200 vs 180
V podstate muzes Suzuki GS 500, Kawasaki ER 5, Honda CB 500 z te klasicke trojice, ktera dobre jede, levne koupis, za stejno za sezonu az dve prodas, brzda nebudes ani na vylete ve skupine a minimalne prvni dve urcite velikost bez problemu. Na polni nebo lesni cesty s tim taky zajedes, kdyz to spadne tak to nestoji majlant atd.
Kdyz to budes brat i podle vzhledu, tak do toho zapoj Ducati Monster coz je hodne zjednoduseno italska a mnohem hezci verze toho sameho vyse, navic idealni pro mensi lidi.
Stejne kdyz budes mit ridicak a dobre lidi okolo, tak budes zkouset i jine stroje a kdyz te to chytne, tak u jednoho nezustanes. Navic jakekoliv z tech 4 koupis v dobrem stavu od 30 tis. vyse (ok, Ducati draze), takze zbude plno penez na jezdeni a odlozeni na pristi uz treba vetsi stroj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
F650 GS na servis drahe nebude, pokud nepojede do autorizaku. A drazsi jsou ty vetsi modely, ktere taky ale maji uz nalitano mrte.
Hlavni problem spise bude to, ze ty BMW jsou proste predrazene (stejne jako H&D treba) a i ta Ducati je levnejsi. Navic za ty penize bude mit starsi jednovalcovy model kdovi jak uz olitany. Ne ze by se nedalo sehnat slusny, ale vyberem tech jinych modelu usetri klidne 20 - 40 tis., bude mit dvouvalec a neco co bude jiste na jeji postavu.
U BMW nevim jestli ty prvni modely se nabizeli z tovarny snizene tak jako ty novejsi a kdyz, tak za kolik.
Podivej se treba uzivatel Bohunka , ta je z Olomouce, 4 roky jezdila Suzuki GS 500E, ma 156cm a ma i fotky v profilu jak na tom vypada. Pak presla na Suzuki XF650 Freewind, ktery si snizovala
Bandit je hlavne velky, tezky a v pomale rychlosti se mu zaviraji riditka. Nerikam ze by jsi to nezvladla, ale proc se prat s necim tezkym na zacatku, kdyz si to muzes lepe uzivat s necim lehcim.
Kamoska ted po 5 letech na Suzuki GS 500 E (lita jak dabel na tom), prechazi na Ducati Monster. Je sice mala, ale nepotrebuje to kvuli vysky, stroj si umi vodit rukama v kopcich, na sterku nebo trave, tak jako to neumi vetsina chlapu, ale proto aby nebyla natazena jak zaba na necem vetsim. Na moji Opici si to taky uzije a pocitove to je pro ni jak jeji velka motorka jak rikala, s ni to ale Opice jede po rovince tak 110 a vice a ne jak se mnou 90
Sedlo taky neřeší vše, někdy už je už tak dost nízké, nebo je spíš široké a jeho snížení nic moc neřeší, protože roztahuje nohy .
fakt to chce vyzkoušet. váha fakt hraje velkou roli, zapomeň na kecy "za jízdy se ztratí", protože ten problém je právě při parkování, manipulaci na jízdě, rozjezdu z křižovatky ve svahu do boku atd . manželka nadává i na rozdíl mezi plnou a prázdnou nádrží (takže blbych 10kg).
Jinak na to, jaká je to značka respektive, že Kawu tam blbě servisují bych se při výběru vykašlal. V tom rozpočtu stejně nebudeš řešit asi autorizovaný servis a při běžném servisu je jedno, co je to za značku (myšleno Honda, Suzuki atd. atd.)
Naposledy editováno 31.08.2021 13:14:36
Je taky dobra pro mensi lidi, protoze sedacku ma jeste nize nez to GS500
Naposledy editováno 31.08.2021 11:55:07
Podívej se do inzerce Mobile.de a koukej po označení Tieferlegung = snížená.
suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html