globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky NGK
Odcházejí mě svíčky vždy po 4tis km. NGK BKR 7EIX. Mám jedno svíčku, Sinchro, ventily seřízené. Filtry vyměněné. Zkusil jsem jen na zkoušku Brisk a to je to samé. Problém vždy jen studený start. Napadá vás co bych měl ještě zkontrolovat?

Naposledy editováno 07.08.2022 12:11:33

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK

1.8.2021 v 21:00 | Nahoru | #1
No prostě se ti to uleje a probije. Mě se to občas taky stane..

(reakce na) Svíčky NGK

1.8.2021 v 21:12 | Nahoru | #2
Anti> Loni jsem preventivně s olejem vyměnil svíčky co měly najeto 10tis. Od té doby to zlobí. Třeba taky kvalita svíček je horší. Koupím do zásoby u jiného prodejce a uvidím.

2 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK

1.8.2021 v 23:04 | Nahoru | #3
najväčší problém vidím v tom že kupuješ irídiové. Skontroluj TPS a kúp obyčajné

(reakce na) Svíčky NGK

2.8.2021 v 06:22 | Nahoru | #4
Destroyer> TPS mám 0.40. zkusím ubrat. Svíčky dám obyčejný. Dík

(reakce na) Svíčky NGK

2.8.2021 v 06:59 | Nahoru | #5
Destroyer> dobre vybrate iridiovky urobia dobru sluzbu - v XJ600 mam iridiovky od NGK skoro 50 000km a funguju paradne. Zena ma v jednovalci F650CS tiez iridiovku od NGK asi 30 000km a znacne sa zlepsil beh motora, najma startovanie po dlhsej odstavke

borcovi by som skor poradil skontrolovat tlaky a elektro (fajfky a pod). Pochopitelne je mozne, ze kupil zle sviecky, to sa moze stat. Ale iridioviek by som sa fakt nebal

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK

2.8.2021 v 08:42 | Nahoru | #6
dej obyc iriium tam nepatri a tps na 0.36v

(reakce na) Svíčky NGK

2.8.2021 v 09:13 | Nahoru | #7
servisák> Nastavím 0.36 a budu jezdit. Jak najedu pár km napíšu jestli se to zlepšilo. Dík

Svíčky NGK

2.8.2021 v 09:33 | Nahoru | #8
Iridium do hrocha?
Ach jo...
Brisk DOR14LGS , spodní do dvojsvíček BOR12LGS.
U dvojsvíček bacha na ty hloupý boční civky a na Lambdu- není neobvyklý že nefunguje na stopro v okamžiku kdy má na volnoběh přidat benzin- klasicky to pak chcípá po odřazení dolů před křižovatkou a při volnoběhu když cukneš rychlejc s plynem tak se to zakucká, nechce hned do otáček, jednosvíce to snáší líp.
A bacha na záslepky podtlaků na hrdlech- jedna regulace na dva válce a dvě klapky a dva vstřiky...
A u tps bacha- 1150 narozdil od 1100 chce reset po přenastavení...

Svíčky NGK

2.8.2021 v 09:48 | Nahoru | #9
Samozrejmě bacha na dirky v izolaci u hlav fajfek od vyndavání šroubovákem, ale to je vseobecně znamý chyták?
Jen pro úplnost, nékdy si to výboj radši zkrátí a když to vstřikuje a nespálí- vysledek je bohatej a lambda ubírá a ubír? až to z evidentních příčin zdechne...

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK

2.8.2021 v 09:56 | Nahoru | #10
Jo a pro úplnost lanka- někdy se začnou třepit a jedna klapka se blbě zavírá- výsledek stejnej jako viz výše.
Ale to jsi věrim okouknul jako první...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky NGK

2.8.2021 v 11:39 | Nahoru | #11
Tomassino> lanka a repase rukojeti jsem dělal loni když jsem měnil jednotku ABS. Fajky mam nové. Měnil jsem s hal snímačem. Hal nastaven po moji montáži u odborníka. Sinchro umím v tom nemám problém. Repase klapek proběhla letos před dovolenou. Tak snad to TPS ale určitě jsem ho měl na 0.37 kontrola před odjezdem. Třeba jsem o to někde drbnul. Jezdím hodně. Počítám že letos dám ještě tak 5 tis km.

(reakce na) Svíčky NGK

2.8.2021 v 11:57 | Nahoru | #12

smitth píše: Tomassino> lanka a repase rukojeti jsem dělal loni když jsem měnil jednotku ABS. Fajky mam nové. Měnil jsem s hal snímačem. Hal nastaven po moji montáži u odborníka. Sinchro umím v tom nemám problém. Repase klapek proběhla letos před dovolenou. Tak snad to TPS ale určitě jsem ho měl na 0.37 kontrola před odjezdem. Třeba jsem o to někde drbnul. Jezdím hodně. Počítám že letos dám ještě tak 5 tis km.

ještě doplním že co není vyměněné je cívka a lambda. To je snad to poslední co jsem neměnil.

Svíčky NGK

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2021 v 05:32 | Nahoru | #13
v civce problem nebude- pokud dává tak davá, pokud mívaj závadu tak většinou prasklý lepidlo a už po mirným ohřátí jim klesá odpor a nedavají.... Lambda je možnost jak jsem psal- koukni na graf u někoho s diagnostikou- sleduj chování při regulaci na spodní úrovni, ale jednosvičky s tim moc problémy nemaji- pokud je tam originál a má to za sebou 120.000 km, vpal tam novou, univerzálu od Bosche koupíš za necelou tisicovku, Denso odzkoušený nemám- dost problemů způsobuje v německý motorce francouzskej startér a japonský svičky, natož lambda...

Pokud sis dělal repasi klapek, dá se předpokládat že viš co děláš a že jsi neotočil samotný klapky v hřidelkách, a že jsi dobře nastavil jejich horizontální a axiálni pozici vůči hřídelce která v tý klapce originál vandruje axiálně sem a tam jako závěr v kvéru a kdyz to nevezmeš v potaz- opře se klapka bočně u hřidelky o difuzor a ndovírá.

Jinými slovy že pokud budeš povolovat dorazový šrouby- budou se klapky dál zavirat pod úhel danej současnou pozicí dorazů až dokud nedosednou úplně v tělese difuzoru na těsnicí šikminu, jelikož to jsou elipsy a nemají kruhovej průřez (aby se nezakously okolo pozice 0 jako svárečská upínka)...

Při puštěným plynu (vůle na hlavnim plynovým lanku) musí obě vzdycky dosednout na dorazy a pozice vzduchovejch šroubů by měla bejt na obou stranách zhruba stejná- typicky cca 1,5- 2 od nuly, otáčky při teplým motoru cca 1100 při TPS 0,36-0,37 V, tlak benzínu rovný 3 bary, statickej předstih nastavenej na 0°, dynamicky na strobolampu při otáčkach do 1000/min by to mělo odpovidat cca 6°- tušim že ryska má nápis ZF, ale neni to třeba kontrolovat, rozsah drážek pro možný nastavení v desce hallu je asi 3°, poběží to vždycky...

Ty uvedený hodnoty jsou zlatej střed pro motory v původní konfiguraci a obyčejnej provoz,1 najdeš je skoro všude- dá se s nima ale pracovat když viš co od motoru chceš, tohle by mělo fungovat vždycky...

Svíčky NGK

3.8.2021 v 09:10 | Nahoru | #14
A cesky v nemecky fungujou jo?

Svíčky NGK

3.8.2021 v 12:41 | Nahoru | #15
No jezdím je 15 let ve svým a pokud si někdo pro svůj boxer nepřinesl při servisu svoje svíčky, dostal jen a pouze výše jmenované a za 13 let práce na 11x0 si na ně nikdo nestěžoval, tak ti nevím...
Dokonce ani zatvrzelí modernističtí dvanáctkáři, kteří ale netvořili výrazné procento kusů pod mýma rukama...
Jo vlastně i ty tři kostitřasy 1200C co u mě byli pochopitelně taky, má to vlastně stejnej motor.

Můj BMW1100 GS, můj BMW100GS, a dokonce i můj VW Passat 1.6, všechno mi to chodí jako hodinky na ty zatracovaný český Brisky- dokonce stejná hodnota...
Ale jen a pouze můj názor a výzkum delší nežli střednědobý o který ho mohu s klidným svědomím opřít řekl bych.

Za mě tedy do německých strojů naše protektorátní svíčky rozhodně ano, za jiný značky ani druhy motorek mluvit nemohu, neznám ani nechci...

Svíčky NGK

9.8.2021 v 16:19 | Nahoru | #16
Já měl s Brisk svícema problém u Fiat 127A,vydřeli tak 3000km

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK

31.8.2021 v 18:49 | Nahoru | #17
Slíbil jsem, že napíšu jak najedu pár km. Zatím jsem po seřízení a výměně svíček za obyčejné najel tři tisíce a vše v pohodě. I v devíti stupních chytá na drc. Mám jiný problém. Začalo mě téct bufero na výstupu. Dal jsem nové. Může někdo posoudit, jestli jsem ho nenarazil příliš moc dovnitř? Ohledně toho mazacího kanálku. Dík

(reakce na) Svíčky NGK

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2021 v 23:16 | Nahoru | #18
smitth> vyzerá ok

Svíčky NGK

1.9.2021 v 15:46 | Nahoru | #19
NGK jsou citlivé na ulití, v Monsterovi občas zazlobily. Třetí sezónu používám Brisk v Monsterovi,Sportym i Jawách a nezaznamenal jsem u nich jediný problém.

Svíčky NGK

31.7.2022 v 07:01 | Nahoru | #20
Po roce servis olej, ventily, sinchro a výměna svíček. Brambora studená po natočení ihned zhasínala. Start vždy na podruhé. Po ohřátí start bez problému. Jízda bez větších problémů. KFR v normě. Příčina nalezena po vymontování BKR7EKC. Špatná vzdálenost odtrhu na jedné svíčce. V manuálu píšou odtrh 0.8 dal jsem zhruba 0.6. Startuju i bez sitiče dnes ráno při 10stupních. Je to moje hloupost že jsem si to nezkontroloval před montáží. Na foto svíce v pravé straně. Třeba to někomu pomůže.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK

31.7.2022 v 12:07 | Nahoru | #21
mozem sa opytat preco startujes bez sytica pri 10 stupnoch? od toho tam ten sytic je aby sa pouzival

(reakce na) Svíčky NGK

31.7.2022 v 12:19 | Nahoru | #22
Komorerth> on to vlastně ani sytič není. Jen to přiotevře klapky. Mám nový startér, tak to pěkně točí. Takže, jak chytne tak jí trochu přidám na plynu prohřeju a vyjíždím.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka BMW R 1150 R pidulik 1 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist