bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ignitech
Nechci plevelit jiná vlákna, tak zakládám samostatné, určené pro uživatele těchto jednotek a jejich programování.
Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.

Díky za případné rady

1 reakcí na tento příspěvek ignitech

6.8.2021 v 08:45 | Nahoru | #1
Ahoj, tak jsem to rozchodil, olej mám v nádrži a k tomu čerpadlo - dám jsem ještě foto dat. Teď laboruju s nastavením přívěry, myslíš, že může být k něčemu ovlivňovat její otevírání i podle polohy šoupátka v karburátoru - jednotka to umožňuje.
Dále to umí ovládat elmag. ventil v karburátoru - reguluje přisávání vzduchu do volnoběžného systému.
Je možno nastavit jak podle otáček, tak podle zatížení. Tohle nastavení je asi nesmysl. V originálu to asi regulovalo podle teploty motoru a nasávaného vzduchu. To jednotka neumí, ale mohl bych to udělat samostatným obvodem.

(reakce na) ignitech

6.8.2021 v 11:09 | Nahoru | #2
mito7> Přívěru nech bez vlivu TPS, ať se ti nestane, že ti bude různě otevírat a zavírat při konstantních otáčkách, kdykoliv ubereš nebo přidáš plyn.
Ten ventil pro volnoběh by mohl jít využít pro ochuzení směsi ve vysokých otáčkách na plný plyn, ale to chce fakt vyzkoušet. Okruh hlavní trysky se s rostoucíma otáčkama postupně obohacuje (to je vlastnost karburátoru) a při celkově bohatším nastavení to pak nejde vytočit do maxima. Ochuzením ve volnoběžném okruhu by se to mohlo ochudit i celkově a dosáhnout vyšších maximálních otáček. Ale jak velký to bude mít vliv v 10.000rpm, to je těžko říct.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 5 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 11 16.1.2024 v 09:00 PeteS
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 Vojcl 3 15.12.2023 v 14:09 ja1
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 4 22.9.2023 v 12:31 HurryHD
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 Matexxx12 1 11.1.2021 v 07:37 mito7


TOPlist