Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.
Díky za případné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech
Olej tam dávám různý, to nejlevnější. Když nakupuju na internetu, přihodím k tomu Shell VSX, pdf , nebo MOL Dynamic Sprint 2T, pdf , nebo něco, co je zrovna ve výprodeji, když to stojí za to. Protože mi to ale nestačí, tak se většinou stavím v Mountfieldu pro Mogul Alfa 2T, pdf To už je rozežranost, když mně švára přenechá LS+ od Husqvarny , pdf.
Když jsem pořídil Planet, tak byl 3000km po nikasilu, protože ho ten kluk zadřel pár km po koupi. Původní majitel jezdil jenom pomalu, rovně a do práce a Planet nebyl zvyklý jet kilem do kopce, nebo co (nebo je tam nějaké malé čerpadlo pro říšské limity 80km/h apod.). Těch 3000km pak ten kluk najezdil zároveň s čerpadlem (mechanickým) a s mixem v nádrži, poměr nevím. Držím se toho, dáváme asi 1:100 do nádrže, ale protože na tom nejezdím, tak spotřebu oleje nesleduju. Hulí to jenom trošku za studena.
CRM jezdila přede mnou jen na čistý benzín v nádrži, ale ne moc často. Protože jsem si nebyl jistý, začal jsem s 1:50 v nádrži + čerpadlo, ale to hulilo jak prase, postupně jsem přešel na čistý benzín, protože čerpadlo dává přibližně tolik, co naměřili Italové v testu. Na spotřebovaný benzín asi 1:40, tedy maže celkem dost a nemám strach.
U Pegasa to taky vychází 1:40, plus tam k tomu zatím mažu 1:200 do nádrže, spíš pro lepší pocit, a protože si nejsem jistý, jestli čerpadlo reaguje správně na polohu plynu. Jedu přes obec 50km/h na 4000rpm (v 5000rpm je tam díra ve výkonu a je to horší) a jak za značkou na konci zrychlím, začne to brutálně dýmit, třeba kilometr. Jakoby to čerpadlo dávalo při nízkém zatížení moc oleje, ten se nahromadil v klikovce a pak po přidání vyletěl najednou ven. Ale problém je i v benzínu. Do CRM liju Maxxmotion z kanystru a málokdy beru na cestě N95 u pumpy, a ten pak většinou doma zase doliju stovkou a VIFuju. U Pegasa tankuju cokoliv kdekoliv a odpozoroval jsem, že N95 zhoršuje to kouření a to, že mi z výfuku lítá sračka, kterou mi pak podtlak bere na záda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 5 | 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo |
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 11 | 16.1.2024 v 09:00 PeteS |
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 | Vojcl | 3 | 15.12.2023 v 14:09 ja1 |
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 4 | 22.9.2023 v 12:31 HurryHD |
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 | Matexxx12 | 1 | 11.1.2021 v 07:37 mito7 |