globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ignitech
Nechci plevelit jiná vlákna, tak zakládám samostatné, určené pro uživatele těchto jednotek a jejich programování.
Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.

Díky za případné rady

1 reakcí na tento příspěvek ignitech

5.8.2021 v 07:19 | Nahoru | #1
Ahoj, má smysl tam tlačit tolik oleje i při částečném zatížení v těch otáčkách nad 7000 ot.? Nemělo by se to měnit i se zatížením? Mechanické čerpadlo taky ubere. Když pak pojedeme po dálnici, tak to bude extrémně kouřit a zbytečně se zasírat i při tom částečném zatížení, kde si myslím to není nutné. Dcera, když jede s EV (mechanické čerpadlo) po dálnici 130-tkou, tak ten motor vůbec nekouří.
Zvláštní je, že ten graf dávkování ještě dál roste nad 4 Hz.

Naposledy editováno 05.08.2021 07:52:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech

5.8.2021 v 09:17 | Nahoru | #2
mito7> Tyhle dotazy mně připadají absurdní.
Jde o mazání hlavně ojničního ložiska ve vysokých otáčkách, takže když tam dodáš minimum oleje ve směsi, nemůže to dlouhodobě fungovat. Ad absurdum, když budeš brzdit motorem tak by s tímto tvým přístupem bylo nejlepší přestat mazat úplně? Za chvilku se zeptáš, jestli jsi nezadřel kvůli tomu, že to bylo přemazané?
To plunžrové čerpadlo má fyzický limit na 4Hz, pokud má být dávka řízená. Pro vyšší frekvenci by bylo potřeba snížit viskozitu, ředěním nebo ohřátím, a taky zmenšit odpory na sání a výtlaku čerpadla. S normálním olejem má výtlak trvat 0,16s a pak zbývá 0,09s pro vrácení plunžru, při trvání cyklu 0,25s. Když ty časy nedodržíš, nemusí to pumpovat vůbec.
Ve 130km/h na dálnici motor nekouří, protože nejede na M2T, ale na polyisobutylen, který se za vyšších teplot velmi dobře odpaří a tedy nemůže ani kouřit.
Já na kouř seru, pro mě je důležité, aby motor mazal, vydržel co nejvíc, a rozhodně se nezadřel. Dělej si, co chceš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 5 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 11 16.1.2024 v 09:00 PeteS
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 Vojcl 3 15.12.2023 v 14:09 ja1
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 4 22.9.2023 v 12:31 HurryHD
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 Matexxx12 1 11.1.2021 v 07:37 mito7


TOPlist