Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.
Díky za případné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech
Beranidlo píše: Značkuju. Furt mně nejde do palice, jak chceš vyřešit frekvenci dávkování oleje tím plunžrovým čerpadlem. Budeš jezdit po letišti na mix a měřit spotřebu benzínu a množství oleje vytlačené někam do nádobky?
Ještě bys mohl napsat, jakou konkrétní jednotku jsi to teda pořídil?
S originální jednotkou to dávkovalo tím samým čerpadlem, tak proč by to nemělo jít? Samozřejmě to nastavení množství bude problém, proto potřebuju vědět jak to ta jednotka ovládá a jak se to nastavuje - to jsem myslel, že poradí Ignitech, psaly, že mají zkušenosti, ale jak se s nima spojit?
http://www.schultzengineering.us/aero.htm
Naposledy editováno 30.07.2021 12:04:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech
mito7 píše: S originální jednotkou to dávkovalo tím samým čerpadlem, tak proč by to nemělo jít? Samozřejmě to nastavení množství bude problém, proto potřebuju vědět jak to ta jednotka ovládá a jak se to nastavuje - to jsem myslel, že poradí Ignitech, psaly, že mají zkušenosti, ale jak se s nima spojit?
Tak mi kamaráde vychází, že s tou originální olejovou pumpu máš smůlu, protože je konstruovaná pro původních 11kW a 120km/h maximálně, a i tehdy už to mazalo mizerných 1:70, takže dlouhodobě nepoužitelné.
Tohle je ze zákaznického výkresu té pumpičky, pracovní zdvih má trvat 0,16s (proud do solenoidu) a max. frekvence jsou 4Hz.
Hodil jsem do excelu rychlost, vynásobil součinitelem odporu vzduchu 0.8 , čelní plochou 0,6 sqm, hustotou vzduchu 1,2 , vyšel mi odpor vzduchu (drag) a výkon pro jeho překonání. Nějak jsem to skloubil s otáčkama motoru, ale to je stejně jedno, když je ta pumpička na nic. Do rychlosti 80km/h jsem hodinovou spotřebu odhadnul, pak už počítám s 500g/kWh a jenom s odporem vzduchu. Kdyby to mazalo směsí, tak s rostoucí zátěží a otáčkama je potřeba až 1:20. Z hodinové spotřeby benzínu tak vyjde hodinová spotřeba oleje a počet zdvihů pumpy.
Ber to tak, že jakmile překročíš 8000rpm, tak se ti začnou odpočítávat vteřiny do zadření. Už v těch 8000rpm to dostává poloviční dávku oleje, než je žádoucí.
Pokud chceš tu pumpičku opravdu zachovat, tak jenom jako přímaz - do nádrže dávat mix 1:50 a od 6000rpm výš tam tím plunžrem přišťouchávat další olej.
Naposledy editováno 30.07.2021 14:23:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 5 | 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo |
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 11 | 16.1.2024 v 09:00 PeteS |
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 | Vojcl | 3 | 15.12.2023 v 14:09 ja1 |
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 4 | 22.9.2023 v 12:31 HurryHD |
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 | Matexxx12 | 1 | 11.1.2021 v 07:37 mito7 |