paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak cestou často pícháte
Zklamu všechny sexuchtivé, ale jde mi o to, jak často na silnici pícháte - myšleno dušová kola.

Rád bych si pořídil něco jako Scramblera nebo Bonnyho od Triumphu a pořád mám problém s dušovýma kolama, ale samozřejmě se nechci vzdát drátěných kol Na lehkým enduru v pohodě, tam je reálné defekt řešit (pro někoho zdržení na 15min, pro mě nejmíň na hodinu), ale u 200kg motorky nebo 300kg choppera to prostě znamená konec projížďky a shánění kámoše nebo odtahovky. A ta představa se mi tuze nelíbí. Navíc je to bez haltru, takže i nouzový dojezd je mimo.

Jak se vám to v reálu děje často?

Dík

PS: Většina těch motorek nemá ráfek připravený pro úpravu na bezduše a kupovat Kinea za 40tis se mi nechce. Kam a proč je vhodnější TT/TL a jaké mají výhody, prosím neřešme, o to tu nejde.


2 reakcí na tento příspěvek Jak cestou často pícháte

29.7.2021 v 07:42 | Nahoru | #1
Nevím, jestli za to v jeho případě může ta záplata, asi to neví ani on. Ale sudden flat se prostě na duši stane mnohem častěji než na TL gume a za mě je to jedna z hlavních nevýhod. Ta druhá je, že oprava je prostě náročná. Určitě toho duše najezdí dost, sám mám dušový motorky dvě (ale jedna je offroad, to do tohodle tématu nepočítám) a rozhodně se mi nechce někde řešit píchlou duši. Na druhé straně se u motorky jako je Bonneville nebo Scrambler nechci vzdát drátových kol. Určitě se to riziko dá o něco snížit tím, že lepená duše je fakt jen na dojezd a že s novými pneu dáš nové duše, přesto je to jen snížení rizika.

(reakce na) Jak cestou často pícháte

29.7.2021 v 08:04 | Nahoru | #2
Animals21> mam dratovy kola a bezduse. to zase tak narocny neni. to je potom jednodussi reseni nez mit strach z duse.

tyhle motorky maj duse? to cumim

(reakce na) Jak cestou často pícháte

1.8.2021 v 11:18 | Nahoru | #3

Animals21 píše: Nevím, jestli za to v jeho případě může ta záplata, asi to neví ani on. Ale sudden flat se prostě na duši stane mnohem častěji než na TL gume a za mě je to jedna z hlavních nevýhod. Ta druhá je, že oprava je prostě náročná. Určitě toho duše najezdí dost, sám mám dušový motorky dvě (ale jedna je offroad, to do tohodle tématu nepočítám) a rozhodně se mi nechce někde řešit píchlou duši. Na druhé straně se u motorky jako je Bonneville nebo Scrambler nechci vzdát drátových kol. Určitě se to riziko dá o něco snížit tím, že lepená duše je fakt jen na dojezd a že s novými pneu dáš nové duše, přesto je to jen snížení rizika.



To právě netuším....Na tom prázdným kole jsem potreboval dojet jeste asi 1,5 km,takže samozřejmě se ta duše dojebala co šla a těžko soudit,co způsobilo ztrátu..Jezdím na motorkách nejakých 20 let...Veškerý servis si dělám sám včetně motorů a běžný údržby...Zbytečně bych neriskoval,ale tady jsem měl dát pro sichr novou....

Naposledy editováno 01.08.2021 11:19:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph scrambler a výfuk Arrow Triumph Scrambler Hawa 1 8.2.2024 v 13:23 Animals21
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... vyletnik 66 11.6.2023 v 16:49 jindr
Triumph nahrání nového mapy Triumph Scrambler BUDVAREKCBR 2 27.5.2023 v 06:04 BUDVAREKCBR
Triumph scrambler 35kw Triumph Scrambler Mateskkkk 8 7.4.2023 v 14:06 2stroke


TOPlist