nic ... motor toci ..a toci ... ale nenabehla. Az do vymlaceni baterky Proooc??? Ted sedim a cumim jak se mi baterka nabiji. A mam strach, ze se to bude opakovat. Je to cbf 600n r.v. 2007. Tudiz odpadaji veci jako "stary benzin" spatne svicky atd. Dekuji
za kazdou radu. Petr
vztahovat na me. ALE jinak je plna zaruka. To byl taky duvod, proc jsem ji dovezl z UK, krome cenoveho zvyhodneni.
Inter-Petr>Takze panove, radeji se posadte. Prijedu do Hondy Zlin. Sundame moto z voziku, pan Petrucha zasune klic tam kam ma a ... no jasne, MOTOR zarechtal a B E Z E L, tak jak ma. A ja??? Stojim tam jak wul, mila slecna z Hondy se smichy neudrzela a me nezbylo nic jine, nez se pridat. A ja mel takove tuseni rano, to zkusit nakopnout, ale nechtel jsem trapit baterku. Celou cestu si rikam, ze to tam nahodi hned napoprve a taky ze jo. Muj nazor je, ze to bylo tou zimou, zkousel jsem to v nulovych teplotach, motor nikdy nejetej. Takze dalsi zahada vyresena. DEKUJI VSEM za Vasi pomoc, moc si toho vazim. PETR
TAK JSEM DOPADL I JÁ V SERVISU. lol lol
Jinak nechápu proč japonský mrdky při nízké teplotě netartujou. Mě to před lety dělala kawa taky. Pokaždý když jsem ráno jel do kolbenky a bylo trochu nad nulou tak to bylo přemlouvání.
Vladimir, nevim jak u koz, ale ja mam v manualu napsano, ze musi byt opravena oficialnim dealerem v Evrope. Jsou tam vypsany kontakty na hlavni zastoupeni, jenz maji podat info o nejblizsim servise.
Vladimir>S tou zárukou to nejni tak jistý. třeba A-spirit ji u guzzin neuznává, teda tech koupenejch za kopečkama. Maj to na svejch stránkách rozepsaný.
Jinak nechápu proč japonský mrdky při nízké teplotě netartujou. Mě to před lety dělala kawa taky. Pokaždý když jsem ráno jel do kolbenky a bylo trochu nad nulou tak to bylo přemlouvání.
To je věc do diskuse...když jsem měl Suzuki GS 500e tak ta by se snad dala nastartovat i pod vodou, nebo na měsíci.kdykoliv ať ve vedru+35, nebo v zimě při -10, v suchu, nebo venku v dešti trvající 3 dny, žádný problém ze startováním.jak švýcarské hodinky.
Inter-Petr>Takze panove, radeji se posadte. Prijedu do Hondy Zlin. Sundame moto z voziku, pan Petrucha zasune klic tam kam ma a ... no jasne, MOTOR zarechtal a B E Z E L, tak jak ma. A ja??? Stojim tam jak wul, mila slecna z Hondy se smichy neudrzela a me nezbylo nic jine, nez se pridat. A ja mel takove tuseni rano, to zkusit nakopnout, ale nechtel jsem trapit baterku. Celou cestu si rikam, ze to tam nahodi hned napoprve a taky ze jo. Muj nazor je, ze to bylo tou zimou, zkousel jsem to v nulovych teplotach, motor nikdy nejetej. Takze dalsi zahada vyresena. DEKUJI VSEM za Vasi pomoc, moc si toho vazim. PETR
tak to jsou ty smíšené pocity,
btw:pro mě škoda, že to takhle dopadlo, čekal jsem nějakou zajímavou závadu a teď nic
Jinak mám Kawu ER 5 a ZRX 1100 a starty nejsou žádný problém ani v -5ti stupních. Přes zimu nechám motor vždy párkrát ohřát. Dám jen sytič a cvrnknu o startér. Pokud porovnám oba motocykly, tak ER 5 startuje krapet lépe.
Rozumím tomu, že máš nové moto a syrový motor, ale že by to bylo zimou??? Pracuju jako automechanik a tohle neberu.
Doufám, že se všichni o víkendu ohřejem. Dnes jsem dal brašny a zítra vyjíždím směr Východní Čechy.
lormil>mariano> No pokud by chtěl v budoucnu uplatnit záruku z jakého koliv důvodu a servis zjistí že má jiné svíce nebo cokoliv tak s ním vyběhnou.
a co teprv , kdyz zjisti, ze tam mas i jinej benzin!
nenech se odradit od vymeny svicek, jsou to mrchy. (ty svicky)
Pritel CBR>ZIPP> kde je ta honda, ? že bych si nechal seřídit ventily
Podívej se na stránky http://www.moto.honda.cz/prodejci.asp a najdi si nebližší servis u tvého bydliště...já jezdím do Auto Jarov, protože nic blíže u nás neni( myslím tím Honda-moto, ne autoprodejnu Hondy)
Stepa = to s tym klicem, to je jenom zpusob meho vyjadrovani.
Vsichni = mam najeto dnes prvnich 120km, vzhledem k mym temer zadnym zkusenostem i doporucovanych max. 5500otacek na zajeti bylo hooodne adrenalinovych. Maximalni spokojenost. Jsem velice rad, ze jsem ji dal prednost pred jinymi. Verim, ze sbirani zkusenosti bude bezbolestne.
A s tím rádoby trapaskem--vůbec to neřeš-nějaký ten pátek dělám v servise a nejsi první komu se to stalo a zdaleka né poslední to si piš!
Vaček>2007 je snad stříkačka,už snad od roku 2001 je ďáli.esi to neni imobilizér páč stříkačku nemůžeš uchlemtat.
CBF se vyrabí až od roku 2004. Od 2004 do 2007 je to karburátor, od 2007 do 2008 je to už střikačka. Nový model 2008 je už také se stříkačkou.
Olaf-CBF>Vaček>2007 je snad stříkačka,už snad od roku 2001 je ďáli.esi to neni imobilizér páč stříkačku nemůžeš uchlemtat.
CBF se vyrabí až od roku 2004. Od 2004 do 2007 je to karburátor, od 2007 do 2008 je to už střikačka. Nový model 2008 je už také se stříkačkou.
Honda CBF 600 je stříkačka až od r. 2008! CBF 1000 je stříkačka už od začátku, kdy byla dodána na trh a to je od r. 2006!