Pred casem mi odesla ridici jednotka, tak jsem koupil novou od Ignitechu.
Motorka v pohode nastartuje a motor normalne bezi.
Ma to vsak svoje ALE.
Pri prudke akceleraci se zacne motor hadat. Jako jede to, ale je to takovy cukavy.
Pokud akceleruju pozvolna, tak se to projevuje minimalne. Dalsi problem je, ze se snizili max otacky na cca 8500 (misto 9500 ). Omezovac je v jednotce nastavenej na 10500.
Privod benzinu je ok. (Kdyz tam dam starou jednotku, a ta zrovna funguje, tak je vse naprosto ok)
Konzultoval jsem to s kamaradem, kterej ladi zavodni auta a jednotky od Ignitechu zna.
Problem vidi v nastaveni predstihu.
Predstihova mapa vypada nasledovne (default od Ignitechu pro SV650)
Tomu kamaradovy se zda 35° uz moc a podle nej je to i duvod pro omezene maximalni otacky.
Ruzne to zkousim upravovat. Zmeny se tam projevuji. Ale je to pokus omyl a stve me, ze nemuzu prijit na nejakej postup, kterym bych to dokazal odladit do prijatelnych hodnot.
A nez to davat na brzdu, tak bych radsi sehnal jetou funkcni jednotku (coz bude dalsi krok, kdyz se to nepodari)
Fakt do te motorky nechci vrazet zbytecne penize (beztak pujde z baraku )
Predstihovou mapu jsem na netu hledal. A nasel pouze zmenseny obrazek 3D profilu mapy (coz je mi k hovnu)
Nejake tipy, triky, rady?
Idelane funkcni predstihova mapa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mapa predstihu - SV 650 (karburator)
combust píše: mito7> No pokud k tomu senzoru takhle vede napájení tak to asi bude hall a jak jsem psal - v tom případě to není "kus plechu" ale "kus magnetu" nebo to je "okýnko" z diamagnetickýho materiálu co pouští magnetický pole od magnetů uvnitř rotoru - což je celkem fuk, podstatný je že v tom případě nelze odvozovat časování od okrajů toho výstupku ale je třeba to oměřit (hall bude na výstupu skokově měnit úroveň).
Hall to bude, ale spíš než diamagnetický materiál si myslím, že je to Permalloy, který zajistí, že veškerý magnetický tok bude soustředěný do té destičky a tím odstíní v daném místě magnetický tok, který jinak vystupuje nad povrch rotoru. U Hall sensoru by to mělo vyvolat pokles výstupního napětí.
Ignitech by měl být určený pro Hall a ne pro induktivní sensor a měl by s tímto principem přerušení magnetického toku a poklesu napětí počítat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 4 | 29.2.2024 v 19:24 Mňojo |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |