globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mapa predstihu - SV 650 (karburator)
Mel bych dotaz na zdejsi ladice motoru.

Pred casem mi odesla ridici jednotka, tak jsem koupil novou od Ignitechu.
Motorka v pohode nastartuje a motor normalne bezi.

Ma to vsak svoje ALE.
Pri prudke akceleraci se zacne motor hadat. Jako jede to, ale je to takovy cukavy.
Pokud akceleruju pozvolna, tak se to projevuje minimalne. Dalsi problem je, ze se snizili max otacky na cca 8500 (misto 9500 ). Omezovac je v jednotce nastavenej na 10500.

Privod benzinu je ok. (Kdyz tam dam starou jednotku, a ta zrovna funguje, tak je vse naprosto ok)

Konzultoval jsem to s kamaradem, kterej ladi zavodni auta a jednotky od Ignitechu zna.
Problem vidi v nastaveni predstihu.

Predstihova mapa vypada nasledovne (default od Ignitechu pro SV650)


Tomu kamaradovy se zda 35° uz moc a podle nej je to i duvod pro omezene maximalni otacky.
Ruzne to zkousim upravovat. Zmeny se tam projevuji. Ale je to pokus omyl a stve me, ze nemuzu prijit na nejakej postup, kterym bych to dokazal odladit do prijatelnych hodnot.

A nez to davat na brzdu, tak bych radsi sehnal jetou funkcni jednotku (coz bude dalsi krok, kdyz se to nepodari)
Fakt do te motorky nechci vrazet zbytecne penize (beztak pujde z baraku )

Predstihovou mapu jsem na netu hledal. A nasel pouze zmenseny obrazek 3D profilu mapy (coz je mi k hovnu)

Nejake tipy, triky, rady?
Idelane funkcni predstihova mapa?


Mapa predstihu - SV 650 (karburator)

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2021 v 20:28 | Nahoru | #1
pokud nechceš odbrzdit ani hledat na netu tak hold zkousej. změn ,projeď se. pokud lepší tak zkus pokračovat. Pokud horší tak se vrať zpátky. každý krok si ulož/zapiš ať se můžeš vracet pokud by jseš ztratil. Změny dělej malé a postupně. úspěch se dostaví
Jestli na to nemáš nervy tak sežeň origo jednotku nebo zaplať za ladění

2 reakcí na tento příspěvek Mapa predstihu - SV 650 (karburator)

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2021 v 09:54 | Nahoru | #2
A měřil jsi ten 100Ohm odpor co je ve spínačce místo imo pro origo zapalování?

Mapa predstihu - SV 650 (karburator)

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2021 v 10:07 | Nahoru | #3
Něco se píše tady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mapa predstihu - SV 650 (karburator)

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2021 v 15:51 | Nahoru | #4

Jarrinn píše: ....Jedinej problem je rychly otevreni plynu.



A to mě připadá jako slabá jiskra. Při "prásknutí luftem" začne narůstat tlak ve spalovacím prostoru a podstatně narostou nároky na velikost napětí na svíčce.
Podle toho co je napsaný v nastavení to vypadá že do cca 5000rpm je buzení cívek (dwell time) udržovaný jednotkou na 10ms a nad 5000 už by to mělo spínat ty cívky ihned po skončení jiskry (je tam na to 2ms pauza jestli ty pojmy chápu správně). Jenže čertví co udělaj nějaký "kompenzace" v procentech a "minimální otáčky pro spouštění palcem" takže je otázka kdy to opravdu začne budit.
A podle chování to taky znamená že při 7500rpm kdy přestávaj problémy je buzení cívek už jen 6ms a míň. Nevím jakou indukčnost maj cívky tak se těžko dá říct s jakou energií se pracuje protože to taky může být úplně naopak a dochází někde v obvodu k průrazu protože jestli ta jednotka povoluje větší budící proud než originál tak tam možná dochází k rychlejšímu náběhu VN napětí a pak to třeba hází jiskru okolo namísto na svíčce (už jsem takhle viděl jak to při přidání plynu házelo centimetrovou jiskru z napojení na indučce na rám namísto aby to poslušně hodilo jiskru na svíčce).

No zkusil bych ten čas buzení cívek zkrátit na 6ms (oslabit jiskru) a schválně jak se to změní.

1 reakcí na tento příspěvek Mapa predstihu - SV 650 (karburator)

Skvělá odpověď, děkuji! 18.7.2021 v 21:07 | Nahoru | #5
Jen tak jdu kolem...
Podobný problém jsem měl při přechodu z kladívek na TCIP (také s Hallem) u nakomprimované Guzzi. Ponechal jsem původní indukčky které měly teoreticky vyhovovat a které šlapaly s kladívky naprosto OK. Ale: Při akceleraci TCIP prostě vynechávalo. A v oblasti nejvyššího krouťáku vynechávalo furt. Abych to zkrátil- nakonec to vyřešila výměna IC za typy Z431. Ty původní při zvýšených tlacích ve válcích směs nezapálily. Ani všeliké šolichání s časem sycení nepomohlo. Neumím si to moc vysvětlit, ale vyřešeno mám tak co.
Jenom chci říci, že i to se může stát...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist