KTM 950 Super Enduro po více než 10 letech vlastnění prodáno, takže hledám adekvátní náhradu. (taková ale neexistuje, kdo nejel, nepochopí )
Co hledám:
kolem litrové, ale lépe nad litrové cenduro s výkonem min. 100 (čím víc tím lépe) koní pro vysokého jezdce - 194cm
Preference Véčkovýho motoru, přední kolo min. 19", lépe 21". Motorka co se nebojí polňaček / polí / luk / lesů, ale nebude jezdit těžký off. Motorka musí zvládat cestovní rychlost 170 - 180km/h a být zábavná.
Co nejméně elektroniky, asistentů a hlavně kurvítek (jó, i tak je ve výběru KTM ) .
Střikačce se nevyhnu, to samé ABS / TC a palivovým mapám. Co rozhodně nevyhledávám je elektronickej podvozek (bojím se drahý údržby). S možností naložit bagáž.
Cena kolem 250, max 300.
Na 85% mám sice vybráno v následujícím pořadí, ale diskuze otevřená
KTM 1190 Adventure R
KTM 1090 Adventure R
KTM 1290 Adventure R
Honda CRF 1000 Africa twin - tady se bojim tuposti cele motorky
Yamaha Supertenere 1200 - tady se bojim tezkopadnosti
Honda CRF 1000 ATAS - drahý, je o 60 000kč lepší než AT?
Triumph 800/GS1200 - tady se bojim nudy
Jiný návrhy? OT vítány
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
ArmyMoto píše: Koukám že už si koupil 1290, koukám na to až nyní. fakt by mě zajímalo nezaujaté porovnání s 950 superenduro. Já osobně jezdím spíš terén a tak mi ty velké cestovní endura nic moc neříkají, ale je opravdu pěkná.
SERko bude v terénu o kus lepší, to už vidím teď na podvozku, jak se SERko umělo poprat s retardérama a jak na tom skáče 1290, ale budu muset se v tom podvozku povrtat, někdo už to přede mnou dělal. Zase na druhou stranu SERko nemělo 160 koní při podobný váze, takže tam možná bude ten rozdíl.
Hmotnost a ovladatelnost na silnici ve prospěch SERka, tak do 100km/h, pak vede pevnější podvozek a brzdy 1290ky.
Obrovská výhoda 1290 je, že umí jezdit pomalu, není problém jezdit do 5000ot bez cukání.
Motoricky má SERko pocitově výbušnější motor, kterej tahá hned, Viděl bych to pocitově tak, že SERko má silnější spodek, pak se ale podíváš na tachák a vidíš realitu......1290 jede nesmysl.
Dojmy budou přibývat, na 1290 mám najeto prd a nula v terénu...
To že mám F800GS ve fotkách neznamená, že to je jediné na čem jezdím, je to motorka na které jsem letos najel nejvíce. Jinak momentálně mám u sebe zaparkováno cca 20 svých motorek, ale převážně armádní speciály a motokrosové veterány. Jinak co se týče F 800 GS, tak to je samo sebou už taky skoro veterán, ale líbí se mi ovladatelnost a spotřeba na dálky. První věc kterou jsem udělal když jsem ji koupil, bylo komplet výměna podvozku o 2cm vyšší Tractive a tlumič řízení Scot, což z toho udělalo totálně jiný stroj. Je to motorka na delší cesty v terénu s tím, že se nemusím bát s tím někde praštit, bylo jich vyrobených tolik, že díly na to jsou za pakatel a je jich mraky všude. Mě už vůbec nejde o rychlost, ale spíše o svobodu pohybu a pohodu.
Nikomu svoje názory nenutím a jsem rád, že si tu můžeme na pohodu poklábosit o motorkách.
Naposledy editováno 29.07.2021 12:29:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 65 | 2.5.2024 v 09:51 Hornetyk |
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 12 | 1.5.2024 v 06:00 BRUTUSSS |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |