globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Král je mrtev, ať žije král...
KTM 950 Super Enduro po více než 10 letech vlastnění prodáno, takže hledám adekvátní náhradu. (taková ale neexistuje, kdo nejel, nepochopí )
Co hledám:
kolem litrové, ale lépe nad litrové cenduro s výkonem min. 100 (čím víc tím lépe) koní pro vysokého jezdce - 194cm
Preference Véčkovýho motoru, přední kolo min. 19", lépe 21". Motorka co se nebojí polňaček / polí / luk / lesů, ale nebude jezdit těžký off. Motorka musí zvládat cestovní rychlost 170 - 180km/h a být zábavná.
Co nejméně elektroniky, asistentů a hlavně kurvítek (jó, i tak je ve výběru KTM ) .
Střikačce se nevyhnu, to samé ABS / TC a palivovým mapám. Co rozhodně nevyhledávám je elektronickej podvozek (bojím se drahý údržby). S možností naložit bagáž.
Cena kolem 250, max 300.

Na 85% mám sice vybráno v následujícím pořadí, ale diskuze otevřená
KTM 1190 Adventure R
KTM 1090 Adventure R
KTM 1290 Adventure R
Honda CRF 1000 Africa twin - tady se bojim tuposti cele motorky
Yamaha Supertenere 1200 - tady se bojim tezkopadnosti
Honda CRF 1000 ATAS - drahý, je o 60 000kč lepší než AT?
Triumph 800/GS1200 - tady se bojim nudy
Jiný návrhy? OT vítány

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro

7.7.2021 v 15:19 | Nahoru | #1
KubaLC8> Hoď za hlavu, svůj citový vztah a legendy (oprávněné i ne) o SERku a pokud tě to bere i do OFFu, určitě se zkus někde trochu déle, povozit na ADV 890(790)R.... jistě na naší výšku, ho musíš doladit (sedlo, řídítka, stupačky), ale jinak je to extra povedený nástupce, někde mezi SER a ADV990/950

Naposledy editováno 07.07.2021 15:46:43

(reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro

8.7.2021 v 07:50 | Nahoru | #2

PETARDAK píše: KubaLC8> Hoď za hlavu, svůj citový vztah a legendy (oprávněné i ne) o SERku a pokud tě to bere i do OFFu, určitě se zkus někde trochu déle, povozit na ADV 890(790)R.... jistě na naší výšku, ho musíš doladit (sedlo, řídítka, stupačky), ale jinak je to extra povedený nástupce, někde mezi SER a ADV990/950



Citový vztah je vyřešen, právě toho OFFu je hodně málo až skoro vůbec. I to je důvod, proč jde SERko pryč. Naopak více je toho Edvénčku, kdy terénní schopnosti ani tak nejsou potřeba, co si budeme povídat, reálný poměr road:off je tak 99,5:0,5 ( asi jako u všech, jen tu nepíšu obligátních 50:50 )
Proto mi nevadí jít do něčeho OFFově vyměklého (oproti SERku), co bude zvládat zábavu na silnici a přesuny za právě tím edvénčrem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 13 6.5.2024 v 08:13 Verka_
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R Dovizioso04 9 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R Mates008 12 19.3.2024 v 11:02 Mates008


TOPlist