globalmoto_duben_nolan





Téma: Úvaha o budúcnosti moto
 
9.6.2021 v 18:45
Dnes išli 4 chlapi na krásnych velkých cruiseroch s parádnym zvukom....a vtedy ma len tak napadlo, že sme dakde v roku 2040 a už sa nevyrábajú spalovacie motory a či si dakto vôbec kúpi cruiser/chopper s el. motorom, pretože V2 a zvuk boli vždy velmi dôležité parametre v tejto kategórii. Skrátka, ked to už má byť bez akéhokoľvek zvuku, tak je to iba presúvadlo z A do B a stačí mať trochu pohodlia a hlavne nemať 300 kg pod zadkom. Aké druhy sa budú vyrábať ? Naked ano, cross ano, cenduro asi ano, e-goldwing asi ano, ale cruiser/chopper ?!
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 18:50 | Nahoru | #1
Pokud bude dostatecna poptavka, pridaji se repra a zvuk si budes moct nakonfigurovat ze smartphonu.
Teda, za predpokladu, ze ti jde vazne ciste o zvuk, pokd ses petrolhead, tak ti nezbude nic jinyho, ze zustat vernej starym spalovakum, udrzovat to, co mas momentalne v garazi aby ti to vydrzelo co nejdyl a nadavat na stale rostouci ceny benzinu (uz se tesim na rage vsech, co nepochopili, ze de spis o sarkasmus nez o vazny konstatovani).
A co se bude vyrabet? vsechno, co budou lidi ochotni kupovat, existovala doba, kdy urciti lidi tvrdili, ze nad kone neni a ta plechova obluda na paru nema zadnou budoucnost.

(reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 19:09 | Nahoru | #2
wegas> myslím to vážne, nie sarkasticky...skôr mi pripadá neprirodzené mať reproduktory so zvukom motora...dnes sa to ešte používa, lebo máme spalováky vo výrobe, ale ked už nebudú, mladí ludia prakticky nebudú vedieť, že také existovalo (zvuk V2), presne tak, ako dnešná mládež netuší, aký zvuk by mal mať parný motocykel

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 19:27 | Nahoru | #3

Už vidím tu zářnou budoucnost a ty slušivé motorkářské oblečky že ;)

Spídrmotorky jsou známé svou rychlostí a obratností a proto budou v oblibě zvláště u osob, které potřebují být vysoce mobilní nebo vyhledávají vzrušení. Pohyb motorky obstarává repulsor, které ji udržuje nad zemí. Obvykle se pohybuju ve výšce do 10 m.







Naposledy editováno 09.06.2021 19:41:44

Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 20:01 | Nahoru | #4
Že je to z repráku ti ani nepřijde
Osobně bych bral i něco takového, na hvízdavý zvuk motoru jsem už zvyklý

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 20:44 | Nahoru | #5
ja myslim ze 2040to bude na zemi vypadat v lepsim pripade takhle

..a v tom horsim zadna nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 21:02 | Nahoru | #6

Hokke píše: https://youtu.be/KnppTIFL0dM
Už vidím tu zářnou budoucnost a ty slušivé motorkářské oblečky že ;)

Spídrmotorky jsou známé svou rychlostí a obratností a proto budou v oblibě zvláště u osob, které potřebují být vysoce mobilní nebo vyhledávají vzrušení. Pohyb motorky obstarává repulsor, které ji udržuje nad zemí. Obvykle se pohybuju ve výšce do 10 m.






To ti nepovolej, má to ostrý hrany a mohl bys zranit mamynku s kočárem na přechodu na dálnici

Naposledy editováno 09.06.2021 21:02:26

(reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 21:08 | Nahoru | #7
Krovak> To je v poho tento nový kousek budoucnosti už nepotřebuje silnice

(reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 21:10 | Nahoru | #8
kerut> jj, klasika, nedostatek fosilnich paliv donutil vsechny pouzivat V8 motory vytoceny do krve
teda, s vyjimkou nakladaku, ty maj naftovy V24

Naposledy editováno 09.06.2021 21:11:49

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

9.6.2021 v 21:30 | Nahoru | #9
Jako takhle - podle me nikdo spalovaci motory (tim padem take obri V2 cruisery) nezakaze. Budou se normalne vyrabet a prodavat dal, jenom jejich porizeni a provoz bude zatizen extremni dani za “spinavost”. Dalsi kategorii bude elektro, mozna v cenove hladine dnesnich 200 - 400 tisic a trh ojetin nebude prakticky existovat, naopak bude ohromny trh pujcoven auto/moto.

V praxi to pak vidim tak, ze skutecne ti prachati a oligarchove budou dal jezdit ve V8 SUV a na masivnich cruiserech. Jednak na to budou mit a za druhe tim budou velmi zretelne demonstrovat sve bohatatvi a moc. Pod nimi bude podstatne vetsi (avsak v globale stale mala) skupina podnikatelu a spickove placenych zamestnancu, ekvivalent tech, co si dnes kupuji nove baworaky GS apod. a ti budou jezdit na tom samem, ale v elektro verzi. Uz to nebude zatizeni extremnimi danemi, ale cena bude pro vetsinu populace (za motorku) mimo realitu. 3 a asi nejpocetnejsi skupina budeme mi vsichni ostatni. Spalovaci ojetiny uz nebudou existovat (extremni dane), elektro ojetiny zase nebudou kvuli baterkam a cena nejlevnejsi plnohodnotne elektro bude nesmysl. Na nas budou smerovat pujcovny aut a motorek, kratkodobe i delsi pronajmy atd…
Jako subkultura pak budou neco jako elektroskutry neco ve smyslu 100-100-100, tj. 100km dojezd, 100km/h rychlost cena 100 tisic. Tim budou ale motorkari pohrdat, takze jim nezbude nez pujcovna/pronajem…

Úvaha o budúcnosti moto

10.6.2021 v 18:58 | Nahoru | #10
Nikdy!!!

(reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 15:09 | Nahoru | #11
Johny_Servis> Nevím, proč by měly být plnohodnotné elektrické motorky naprosto cenově nedostupné. Podle mne budou stejně dostupné jako dnes, nové i ojeté, a jezdit se bude normálně dál, akorát že na baterky. Nám odpadne řazení a zvuk (což bude trochu divné), ale taky nám odpadnou nervy, že se hřeje motor, kdykoli na chvilku zastavíme nebo uvízneme v zácpě (což bude pozitivní).
Také je možné, že se pro motocykly vyjedná nějaká výjimka, protože vzhledem k jejich počtu a převážnému využití (zábava, nikoli doprava) budou jejich emise z celkového hlediska naprosto zanedbatelné (no, spíše NEDETEKOVATELNÉ, stejně jako u zahradních sekaček a pil) ... a motocykly se spalovacími motory budou jezdit klidně dál.
Ale hlavně si myslím, že celý ten přechod na elektromobilitu bude mnohem pomalejší, než hlasají propsgandisté. Připomíná mi to zemi, kde zítra znamená již včera, a vize plně robotizovaných domácností z 50. let. Spousta otázek zbývá nedořešených a ještě nikfo mi na ně nedokázal dát smysluplnou odpověď. Kde se KURVA vezme TOLIK lithia na akumulátory, aby to pokrylo CELOU EVROPSKOU DOPRAVU? Z čeho a jak se vyrobí tolik elektřiny na nabíjení, když např. Němci chtějí rušit jaderné elektrárny? Co se udělá s vysloužilými akumulátory?
A tak si myslím, že elektromobily a spalovací motory budou ještě hodně, hodně dlouho jezdit vedle sebe.
A nakonec je možné, že totálně nasraní lidé napříč Evropou jednou zvolí ty největší populisty a extremisty, a ti pak obrátí politiku o 180 stupňů.

Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 15:31 | Nahoru | #12
stejne vsichni skoncime na elektrokolech

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 16:47 | Nahoru | #13
WildOne> Unika ti jeden detail, ze hlavnimi protagonisty elektromobility nejsou zeleni, ale samy automobilky, protoze ty v tom cuchaji podstatne vetsi penize nez dnes ve spalovacich.
Ano budou i elektro v cenove hladine soucasnych stroju, ale ty budou parametrama mnohonasobne horsi nez stavajici spalovaky (srovnej Dacia spring vs. Dacia sandero obyc benzin). Srovnatelne elektro bude cenou minimalne na dvojnasobku (opet koukni na takovou Teslu), spis vice a trh elektro ojetin proste nebude, na tom se asi shodneme.

Proc v tom automobilky vidi penize ? Protoze samotny elektromotor je ztelesnenim vlhkeho snu managementu o tzv. “Katovani costu” a baterie je zarukou ze si zakaznika udrzi ve znackove siti prakticky celou zivotnost vozu, kterou lze navic temer na kilometr presne doslova naprogramovat (viz. Afera apple). Vysoka cena take nevadi, protoze samy automobilky se uz otevrene hlasi k modelu “automobil jako sluzba” a treba takove BMW uz chysta i model “vybava jako sluzba”.

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 17:13 | Nahoru | #14
Já si myslím že automobilky jsou k elektromobilitě spíš tlačeny vládami a Evropskou Unii.... musejí plnit určité normy a pak musejí investovat nemalé zdroje do elektromobility. Nemyslím si že všechny automobilky by chtěl jít zrovna touto cestou ale prostě musí.... ale tak to samozřejmě být nemusí, to si myslím já, to je moje osobní úvaha.

Naposledy editováno 12.06.2021 17:14:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 17:37 | Nahoru | #15
Hokke> Jasně. Na zlou EU je potřeba hodit všechno…

Vážně věříš že automotive má tak slabou pozici? Že to všechno dělaj politici automobilkám navzdory?

(reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 17:45 | Nahoru | #16
Johny_Servis> Jenže motocykl není služba, to je věc čistě pro potěšení a zábavu, a tam je naprosto stěžejní to, aby byl tvým majetkem. Jednak proto, aby sis ho mohl ladit a designovat dle svého vkusu (je to také svým způsobem ozdoba, sebevyjádření ... ) ale především tam jde o citový vztah člověka k té věci, to potěšení vyplývá z vlastnictví a bez něho to celé ztrácí smysl. Kdyby má motorka nebyla moje, neměl bych jediný důvod na ni sednout.
A přece víš, že lidem je třeba dávat chléb a hry, aby byli spokojení v ohradě a neremcali. Sebrat jim fetiše by bylo krátkozraké.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 17:46 | Nahoru | #17
stráťa> Ano "JA" věřím že to je celé politika... a automobilky musejí dupat podle pravidel..... stejně tak jako musejí motory splňovat euro 5 a těm strojům to na kráse určitě nepřidává pouze na složitosti i taková Dacia která stála před 10 lety nova 150000 dneska stojí dvakrát tolik proč to asi tak je že???

Naposledy editováno 12.06.2021 17:58:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 18:03 | Nahoru | #18
Hokke> Automobilky jsou určitě vzteky bez sebe že pro sebe mají uzavřený trh kam díky normám je téměř nemožné vstoupit. A mimo to ještě ty normy podporují prodej…
Euro a podobné normy vznikají buď na přání automobilek nebo minimálně s jejich souhlasem. Žadnej politik by proti automobilkám nešel.

(reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 18:22 | Nahoru | #19
stráťa> No tak hlavně že ty to všechno víš

Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 20:12 | Nahoru | #20
Ja jim na to seru. Do te doby stejne uz budu zit v Rusku.

Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 22:00 | Nahoru | #21
WildOne> Kdyz nad tim tak premyslim, tak v pripade motorek asi budes mit pravdu. Je fakt ze se jedna vyhradne o vec zabavy a fetise a tam to muze byt o dost slozitejsi jak u aut, kde uz preci jen prevlada uzitkovost.

Úvaha o budúcnosti moto

12.6.2021 v 22:18 | Nahoru | #22
Celou dobu mi nesla na mysli dieselgate. Vsichni asi tusi, ze tyto kauzy nikdy nevznikaji “jen tak”, ze by se v nekom hnulo svedomi a nebo se nastval na sefa atd… tyto kauzy jsou vzdy ucelove vyvolane v pravy cas, neznamou je akorat na ci objednavku a jaky konkretni ucel to ma (i kdyz treba u Feriho je to zrejme hned).

A ted moje ryzi spekulace: vsimli jste si, jak je VW aktivni na poli elektromobility ? Jak “najednou” vyrukovali s celou ID.x radou a platformou pro elektro ? Jak se servilne poddavaji nove eko vlne ? A naopak ze je dieselgate nejen ze neznicila, ale zda se ze naopak posilila ?

Podle me si nekde pred 10ti lety udelali ekonomickou studii a zjistili, ze na elektru bude mozno vydelat balik, soucasne ale moc dobre vedeli, ze kdyby “jen tak” vyrukovali s elektroauty, tak je zakaznici poslou totalne do prdele (vysoka cena) a konkurence doslova rozvalcuje. Podle me zacali hledat plan, jak zakaznikum nanutit elektro tak, aby to sami chteli a idealne je tam tlacila legislativa (samozrejme udelana na objednavku, viz. Euronormy) a tak prisel rok 2015 a riskantni marketingovy krok, ktery nema doposud v historii podnikani obdoby. Firma podelala sama sebe a zacala si sypat popel na hlavu. Pamatujete ty predikce o gigantickych ztratach, pokutach atd., kde je tomu dnes konec ?
VW mohl v ramci sveho ocistce prijt se “spolecensky zodpovednou” mobilitou, politici hrimaji a zprisnuji v ramci svateho dzihadu za zelenejsi planetu podminky pro spalovaci auta tak, ze tlaci legislativne elektro. VW zacina chrlit jednu elektrosracku za druhou a zakaznici hykaji blahem, kdyz za auto, ktere pred 10ti lety stalo 250 najednou daji 450, ackoliv lze uspesne pochybovat jestli ty cinske tablety maji opravdu takovou cenu.
Vedlejsim prinosem cele akce je mimoradne komplikovany trh, ktery vylucuje predevsim levnou konkurenci z ciny

Úvaha o budúcnosti moto

13.6.2021 v 08:01 | Nahoru | #23
Beztak se nás nikdo ptát nebude
Četl jsem knížku od Eugena Čiháka, jak si s J.Kašparem stavěli letadla ve stodole a pak s nima létali...
Zkuste TO dnes - a třeba i na kšeft - bude potřeba ještě jeden hangár na lejstra a hafo nebo aspoň tři hafy prachů na testy....jinak letadlo sundají gripenem

A koho to dnes točí?!?
Neřkuli - v ČMN blahé paměti psali o britské studii o odhadu dopravy asi v roce 2030 a tam!!! už se s moto na silnici VŮBEC NEPOČÍTÁ!!! ( je to risk, motorkáři jsou problém, "dárci"orgánů ( kaše), chlastají a vůbec

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

13.6.2021 v 16:30 | Nahoru | #24
Elektricke motorky ve smyslu nasich velkych motorek fakt nehrozi a jeste dlouho nebudou. Ve videu nize i krasny prehled tech co uz zkrachovali i v USA kde i Tesla je uplne jinde v autech v porovnani s Evropou



Jsem rad, ze Opici jsem poridil jak byla, protoze tady do Evropy se nic poradneho jako Honda CT 125 nebo podobne stroje od Yamahy a Suzuki evidentne nikdy nedostanou a maximalne to tady bylo jen par let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

13.6.2021 v 16:41 | Nahoru | #25
puffybodie> A co ten jejich elektrickej haryk? Sice je hnusnej, ale snad jede ... ne?

1 reakcí na tento příspěvek Úvaha o budúcnosti moto

13.6.2021 v 18:51 | Nahoru | #26
mam za to že harley stopnul výrobu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

13.6.2021 v 20:52 | Nahoru | #27
zdenysrx6> ... toho elektrovehiklu nebo všeho?

Úvaha o budúcnosti moto

13.6.2021 v 21:29 | Nahoru | #28
Vseho zjistili, ze se lidi z m.cz nechtej bratrickovat a nesednou si na prdel ze spony na opasek co tak trefně vyjadřuje životní filozofii, tak se na to vykaslali

(reakce na) Úvaha o budúcnosti moto

13.6.2021 v 22:26 | Nahoru | #30
WildOne> Jak i v tom videu zminoval tyhle predrazene kramy pro hornich deset tisic, ktere ani tak nikdo nechce tezko muzou zachranovat situaci. Na to je treba prodeje a ty nejsou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist