globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Vím že tahle motorka není moc rozšířená, vím že na ní asi nikdo nemá bambilion kilometrů, něco už jsem dohledal na zahraničních fórech.
Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky

Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

21.6.2023 v 17:49 | Nahoru | #1
assassin> jj, hýbat se snažím, jako ILA asi na fotkách vypadat nebudu, páč ženský to vždycky sluší víc, to je jasný, ale snažím se ..
Já tam koleno necpu vůbec, vpodstate bych si tipl, že máme s ILOU stejný styl a posaz.
Ale třeba se to ještě v tomhle životě naučím..

Jako též se snažím na sobě a svém jízdním stylu makat a vylepšovat to, ale měl jsem v rukách už pár motorek a tohle se mi děje prostě jen na Vitovi.
Kdyby to šlo řešit např. přenastavením něčeho, aby to fungovalo než se naučím jezdit zas o fous lépe, bylo by to dobrý.
Zlepšovat se na něčem, k čemu nemám úplně důvěru půjde pomaleji..

ILA> ty budeš mít za chvilku Svarta v hodnotě dvou Svartů
Ale tak je potřeba dělat si radosti, jsem zvědav jak moc pocítíš změnu toho predku za menší..

A třebas někdy v polovině září bychom mohli udělat nějaké setkání, co vy na to?
By se nás mohlo sjet dost, třeba až pět

Naposledy editováno 21.06.2023 18:14:01

(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

21.6.2023 v 18:41 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: assassin> jj, hýbat se snažím, jako ILA asi na fotkách vypadat nebudu, páč ženský to vždycky sluší víc, to je jasný, ale snažím se ..
Já tam koleno necpu vůbec, vpodstate bych si tipl, že máme s ILOU stejný styl a posaz.
Ale třeba se to ještě v tomhle životě naučím..

Jako též se snažím na sobě a svém jízdním stylu makat a vylepšovat to, ale měl jsem v rukách už pár motorek a tohle se mi děje prostě jen na Vitovi.
Kdyby to šlo řešit např. přenastavením něčeho, aby to fungovalo než se naučím jezdit zas o fous lépe, bylo by to dobrý.
Zlepšovat se na něčem, k čemu nemám úplně důvěru půjde pomaleji..

ILA> ty budeš mít za chvilku Svarta v hodnotě dvou Svartů
Ale tak je potřeba dělat si radosti, jsem zvědav jak moc pocítíš změnu toho predku za menší..

A třebas někdy v polovině září bychom mohli udělat nějaké setkání, co vy na to?
By se nás mohlo sjet dost, třeba až pět



Hele z vlastni zkusenosti na Ilinym kosteti - koleno neni problem. Ta motorka snese slusnej naklon a i pri komplet vysednuti a na kolene drzi pekne stopu pri konstantnim plynu nebo rozumnym pridavani. Co je pak z myho pohledu trosku oser, tak kdyz zacnes tlacit na pilu na vyjezdech, tak jsou ty gumy spolu s mekkym pruzenim (ale to muze byt u Vita jiny nez u Svarta, navic nastaveny na Ilu). Kdyz jsem zacal tlacit na pilu a tahat z apexu v Mejte, tak jsem v zatackach jezdil malinko bokem, co dovolila trakce a obcas strejchnul stupackou. Tak jsem to radeji rychle vratil Ile zpatky, abych to neroztriskal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

21.6.2023 v 18:48 | Nahoru | #3
dva_hrnce> na stary motorce bych si nastavil vyssi volnobeh, aby tolik nebrzdila motorem, to tady asi snadno nepujde? A pak bych asi zkusil si pohrát s odpruzenim, nevim jake jsou tam moznosti nastaveni, ale dotutit to vic si sednout vzadu a mon vpredu - predpokladam, ze nejde snižovat vzadu vyska a vepredu nemas popustene bryle, tak si zkusit přidat neco malo predpeti vpredu a ubrat vzadu, pripadne to same docílit přidáním komprese vpredu… proste ubrat vahu na predku…

Ale zmena stylu průjezdu zatáčkou by byla cistejsi

Jinak samo vsechny zmeny na podvozku s citem, vzdy jen jednu zmenu abys vedel jestli jdes správným smerem a dobry je si zapsat odkud jsi vyšel a cos měnil aby ses dokazal vratit…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist