Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky
Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Přesně jak píšeš, taky se mi zdá že ten zadek i když vím že musí brzdit prostě míň, tak někdy jako by nebrzdil vůbec Tak díky i tvojí zkušenosti vyměním zadní desky a zkusím BREMBO 07BB02SP.
Mám najeto přes 4 tis. a tento týden už odejmu ty přední třmeny a pročistím to (dle videa Pepiho Sršňa). Ten zadní třmen, to bude asi oříšek, to očistím bez sundání.
Měnil jsem ozubený kolečko za 15z Supersprox..ale až při sundávání origo jsem si všiml, že to origo je pogumovaný. Supersprox pogumovanej není. A fakt pogumovaní má vliv. Supersprox chrastí, při záběru plynu víc, při uvolnění ztichne. Pogumovaný ozubený kolečka s ruzným množstvím zubů prodává origo KTM. Tak bacha. Ten Supersprox budu sundávat.
Co ten olej?? Byl to nějakej nedotaženej šrub ?
Naposledy editováno 18.09.2022 13:43:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Údajně tam dávali nějaká plastová/plechová? gufera a teď dal gumové, takto mám info po tlf.
Naposledy editováno 23.09.2022 23:03:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Hele, je to někdo kdo občas prožene Vita někde na "okruhu"?
Mýto, Sosnova apod.?
Měl bych námět na diskuzi ohledně chování předního kola.
Já dnes Sosna a dobrý jako, sice TC bliká jak potrhlé (zajímalo by mě, jak moc je citlivé, ale neměl jsem koule na to to vypnout )..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Hmm, rozmazluješ se hezky, ale tak to má být
No a jinak řeším, že mám z předního kola blbej pocit.
Predni pneu na hraně není, tam je poserpruh furt ostudnej, ale v nějakém tom řekněme "hlubším" náklonu se občas objeví vibrace, zdá se mi, jak kdyby to začalo tak nějak skokově pochodovat ven ze zatáčky, ale nevím .
Snažil jsem se vypozorovat kdy se to děje.
1) když se dostatečně nehlídám, povolí záda a jde víc váhy na ruce
2) pokud neakceleruju
Pocitově mi to řeší přidaní plynu, ale to se děje někde okolo apexu, do té doby už se snažím klopit sice bez brzd, ale pořád se zavřeným plynem většinou.
Že neumím jezdit vím, že je chyba mezi sedlem a řídítky taky tuším.
Ale proč mi takový hovadiny nedělá Guzzina?
Jako kdybych se toho dokázal zbavit, ať už nastavením motorky nebo řidiče, bylo by to fajn
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
assassin píše: ILA> tak opatrne
V poho, nakonec jsme nikam nejeli. Ila si matlala na telefonu tak dlouho az mi dosla trpelivost a sel jsem umejt motorku po VDW, vytrhat plevel z chodniku, zase uklidil pity a nalil nam Martini. Asi si koupim X-box s nejakym simulatorem, abych se na motorku dostal alespon virtualne..
2 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Já se Svartem nezaznamenala žádné neadekvátní chování, spíš mě pořád překvapuje, jak je na jednoválce hodnej i v nízkých otáčkách a v malých poloměrech při mém současném připo..aném nastavení (tolik k otázce srůstání a jak mi to jede ). Do zásahu TC se běžně nedostávám, nejvíc umravnění jsem dostávala asi tady (Polygon AMD Brno), ale to taky myslím byla moje nejlepší forma, na kterou bych se chtěla vrátit a z ní samozřejmě ještě pracovat na zlepšení.
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
me se na tom jezdilo dobre, zadny neduhy co se podvozku/geo tyka jsem nezaznamenal... jel jsem s rezervou, pujcena motorka... ale vypadalo to, ze to snese hodne...
hrnek: ja se s timhle obcas trapim, resp trapil jsem se celou sezonu, ze jsem jel moc dlouho na brzdach/bez plynu a pridal v apexu, nebo za... no a jelikoz je to spatne, tak se sportovni motorka (v pripade svartu spis se zavodnimi geny) chova divne ... chce to v miste kde prestanes brzdit trochu pridat a jet lehce pod plynem celej zbytek zatacky, aby melo zadni kolo trakci (odlehcis tim predku) ... vychazi tim vetsi rychlost v zatacce, takze to chvili trva presvedcit hlavu...
Naposledy editováno 21.06.2023 14:44:08
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Taky sem pak hodím ze Sosnové, až se ke mě dostanou..
assassin> asi jo, znamená to tedy před zatáčkou víc zpomalit abych mohl zlehka zrychlovat už od začátku k apexu a pak za apexem už mohu zrychlovat ztěžka..
Viset z toho se snažím taky, kolínko jsem se nikdy nenaučil, stupačky mají ještě prostor (škrtl jsem si zatím asi jen dvakrát).
Takže teoreticky tam prostor pro zrychlení je, horší bude přesvědčit hlavu o tom, že nevadí když s tím praštím.
To úplně nechci, o sebe se nebojím, ale o Vitpilena moc moc..
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Edit: koukala jsem teď na profil -Jury- a taky měnil kola. Proč jsi je měnil? A myslím, že jsi mi vyřešil otázku obutí, máš tam uvedené Pirelli MT 60 RS a vypadají s dráty naprosto luxusně! MT 60 mám na Svartovi teď a udrží i to kolínko, takže asi nemám důvod je měnit za nějaké sportovně silniční Ďáblíky nebo Andílky
Naposledy editováno 21.06.2023 15:58:24
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Hrnek: presne jak rikas, trochu plynu i v zatáčce a vyjde ti rychlejsi průjezd, ale az to vychytas, zjistis, ze to vse lip vychazi. Koleno bych tam necpal na silu, ono to tam časem padne samo. Kdyz se dobre hejbes (jako ILA na foto) tak jede motorka v menším náklonu a je jistější…
Naposledy editováno 21.06.2023 17:19:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Já tam koleno necpu vůbec, vpodstate bych si tipl, že máme s ILOU stejný styl a posaz.
Ale třeba se to ještě v tomhle životě naučím..
Jako též se snažím na sobě a svém jízdním stylu makat a vylepšovat to, ale měl jsem v rukách už pár motorek a tohle se mi děje prostě jen na Vitovi.
Kdyby to šlo řešit např. přenastavením něčeho, aby to fungovalo než se naučím jezdit zas o fous lépe, bylo by to dobrý.
Zlepšovat se na něčem, k čemu nemám úplně důvěru půjde pomaleji..
ILA> ty budeš mít za chvilku Svarta v hodnotě dvou Svartů
Ale tak je potřeba dělat si radosti, jsem zvědav jak moc pocítíš změnu toho predku za menší..
A třebas někdy v polovině září bychom mohli udělat nějaké setkání, co vy na to?
By se nás mohlo sjet dost, třeba až pět
Naposledy editováno 21.06.2023 18:14:01
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
dva_hrnce píše: assassin> jj, hýbat se snažím, jako ILA asi na fotkách vypadat nebudu, páč ženský to vždycky sluší víc, to je jasný, ale snažím se ..
Já tam koleno necpu vůbec, vpodstate bych si tipl, že máme s ILOU stejný styl a posaz.
Ale třeba se to ještě v tomhle životě naučím..
Jako též se snažím na sobě a svém jízdním stylu makat a vylepšovat to, ale měl jsem v rukách už pár motorek a tohle se mi děje prostě jen na Vitovi.
Kdyby to šlo řešit např. přenastavením něčeho, aby to fungovalo než se naučím jezdit zas o fous lépe, bylo by to dobrý.
Zlepšovat se na něčem, k čemu nemám úplně důvěru půjde pomaleji..
ILA> ty budeš mít za chvilku Svarta v hodnotě dvou Svartů
Ale tak je potřeba dělat si radosti, jsem zvědav jak moc pocítíš změnu toho predku za menší..
A třebas někdy v polovině září bychom mohli udělat nějaké setkání, co vy na to?
By se nás mohlo sjet dost, třeba až pět
Hele z vlastni zkusenosti na Ilinym kosteti - koleno neni problem. Ta motorka snese slusnej naklon a i pri komplet vysednuti a na kolene drzi pekne stopu pri konstantnim plynu nebo rozumnym pridavani. Co je pak z myho pohledu trosku oser, tak kdyz zacnes tlacit na pilu na vyjezdech, tak jsou ty gumy spolu s mekkym pruzenim (ale to muze byt u Vita jiny nez u Svarta, navic nastaveny na Ilu). Kdyz jsem zacal tlacit na pilu a tahat z apexu v Mejte, tak jsem v zatackach jezdil malinko bokem, co dovolila trakce a obcas strejchnul stupackou. Tak jsem to radeji rychle vratil Ile zpatky, abych to neroztriskal..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Ale zmena stylu průjezdu zatáčkou by byla cistejsi
Jinak samo vsechny zmeny na podvozku s citem, vzdy jen jednu zmenu abys vedel jestli jdes správným smerem a dobry je si zapsat odkud jsi vyšel a cos měnil aby ses dokazal vratit…
2 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Na zadek hrabat asi nebudu, tam mi to zas na výjezdech pod plynem hodně rychle zvedalo pružinu a vždy se to tak divně houplo, takže jsem rád, že jsem se zbavil tohodle a tím pádem mi asi zbývá zkoušet laborovat s tím předkem.
Ještě zvažuji variantu zvednout o fous řidítka, celkově by se mi změnilo to jak na tom sedím a mohlo by to též pomoct.
Páč mám pocit, že jsem dost na nádrži, že bych mohl mít zadek (jako prdel myslím) víc vzadu, ale pak jak jsem mrňavej, tak to mám zas daleko právě na ruce..
Ale ve finále máš asi pravdu, že by nejvíc pomohlo naučit se jezdit
edit: koukám, že Jury má řidítka též výš než je originál, možná bych z toho pak nelezl po 200km rozbitej jak cikánská hračka..
Naposledy editováno 23.06.2023 17:25:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Ten look byl můj cíl. A myslím že se to i povedlo
Proč jsi volila zrovna Öhlins? Hledal jsem, ale nic nenašel, asi ten tlumič není přímo vyrobenej pro Svart. Jaký je přesný označení toho tlumiče? Já stále pokukuju po tomhle:
https://www.nitron.c...-18-23--ntr-r2-shock
Sestavují ho přímo pro Vit a co jsem zatím nastudoval zkušenosti uživatelů, tak si ho hodně chválí Narozdíl od toho co tam je v originálu..
Naposledy editováno 07.07.2023 16:07:16
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Odkaz na přípravek:
https://www.gillesto...-35-mm-schwarz?c=179
Naposledy editováno 07.07.2023 16:22:15
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Stále jsem při jízdě slyšel nějaký zvuk (chrastění), který se loudil z motoru a já to pořád vztahoval k hydraulickému napínáku řetězu. Opět jsem zabředl do problematiky a zjistil, že v současnosti je nový typ napínáku řetězu (Označení starého:7036003000, označení nového: 77036003200) Je v nich okem nezahlédnutelný rozdíl:
Objednal jsem a nechal vyměnit současně s přechodem na olej Motul 300V 4T Factory Line Off Road 15W-60 dle zkušeností solidního maníka co motory LC4 rozebírá roky a narozdíl od výrobce HQV se podělí o zkušenosti:
https://www.youtube.com/@PirateRacing/videos
Po výměně chrastítko zmizelo, snad nadobro Žádné negativní vedlejší jevy.
Naposledy editováno 07.07.2023 17:04:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|