A ted co se stalo. Myslim si, ze to xjr rv 1999 nema jeste podtlakovy ventil, a zaclo to proto ucrlavat z karburatoru do airboxu, protoze jsem nevypl kohiutek u nadrze. Problem ale je, ze to nedva zase tolik smysl, protoze prepad do airboxu je vyse nez prepd do valce motoru. Proto nevim, kde se v airboxu mohlo vzit tolik benzinu. Olej tam mohl byt proto, protoze do airboxu je asi odvetrani klikove skrine
Nestalo se vam to uz nekomu?
Potrebuju se dopatrat jedtli stavi zastavit kohoutek nebo je to zavaznejsi porucha.
Naposledy editováno 17.04.2021 20:10:19
1 reakcí na tento příspěvek Z airboxu chcije prepadem benzin
Benzin tam natece z karburatoru pres pisty a krouzky.
1 reakcí na tento příspěvek Z airboxu chcije prepadem benzin
Naposledy editováno 17.04.2021 21:13:09
Naposledy editováno 17.04.2021 21:28:39
1 reakcí na tento příspěvek Z airboxu chcije prepadem benzin
vypustit, dát nějakej levnej olej, protočit, opět vypustit a pak dát ten co má bejt...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z airboxu chcije prepadem benzin
Takže primární problém bude v benzínovém ventilu. Nechce se mi věřit, že by jeden Japonec podtlak měl a druhý ne. Nejsnadněji to poznáš podle tenké hadičky, která jde ze zadu do ventilu a druhý konec do karburátorů. Pokud už tomu ventilu nebudeš věřit ( jako já), tak si za něj dodej ještě jeden ventil s polohou otevřeno zavřeno a máš jistotu, že už ti to do motoru nenateče.
1 reakcí na tento příspěvek Z airboxu chcije prepadem benzin
No a jeden nebo vic jehlovych ventilu v karburatorech uz po tech letech proste dokonale netesni nebo se tam dostala necistota. A tak tam palivo pomalu nateklo...
1 reakcí na tento příspěvek Z airboxu chcije prepadem benzin
Hele nemusiš nic schánět. V karburátoru je na 90% bordel. Oprava je následující. Do kanystru vypustit nadrž, vymontovat ventil (zespod nádrže na 2 šroubkách) a vyměnit olej s filtrem, mrknout na vzduch filtr, nic složitého. Jak bude ventil volný, tak ho rozeber a membránu na noc nalož do regumu. A co se týče karburátorů. Moje zkušenost říká, že to stačí trochu protáhnout ve vyšších otáčkách a ten svinčik se spálí.( já tam měl rez z nádrže ). Na tom ventilu je sítko a na něm poznáš co se asi dostalo dále. No a pro jistotu tam dodej ještě jeden ventil. Jo taky přidej benzínový filtr Kdyby jsi nevěděl jaký, tak ti ho zítra blejsknu na mojí moto.( myslím ten ventil )
Naposledy editováno 19.04.2021 00:00:51
1 reakcí na tento příspěvek Z airboxu chcije prepadem benzin
No logigu to fakt nemá. Ale tohle mi poradili na Kawasaki forum v sekci ZRX a v mém případě to zafungovalo. Jako karbece může vytáhnout vždycky, ale jestli je to jenom trochu podobná práce jako na ZRXu, tak bych fakt nejdřív vyzkoušel kdejakou babskou radu.( už dostat je ven, když to děláš poprvé je opruz, ale nasadit kollínka od air boxu při montáži, to je zážitek na celý život)
nicmene vycistit ty komory fyzticky, rozebranim, bude zajiste mnohem rozumejsi a spolehlivejsi postup
Kohlstein píše: t_freedom> Proč měnit olej dvakrát? I kdyby tam zůstalo po vypuštění a výměně filtru toho benzínu deci, tak se beze zbytku odpaří na prvním kilometru.
hele, mě to přišlo jako dobrej nápad. Deci ho tam rozhodně nezůstane...asi jak kterej motor, ale na ducknách mi zbývá tak 0.3 minimálně. Proč si tím kontaminovat zbytečně novej olej cca. 10% sraček... za mě nepodstatnej dohad okolo 200CZK...kterejma nic nezkazíš...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 | Novakus | 4 | 1.3.2024 v 13:14 Novakus |
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 | Zet. | 7 | 1.3.2024 v 09:34 PetrL3 |