1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dělali jste řidičák na motorku podle nových pravidel
Chápu že v Praze je situace s placem složitější tak se jde rovnou na bojiště..
Ukazatel kvaltu nepovažuji za nějakého extra pomocníka, dle mého to jen odvádí pozornost.
S tím dojížděním na křižovatku - tam hodně záleží jak moc rychle musí člověk zastavit, ale ve městě stačí většinou první tři kvalty a tim se to dost zjednoduší.
Ale obecně platí, řadit s citem.
Pak prostě jedu pade, nevím úplně přesně co tam mám za kvalt, ale vymacknu spojku, plynule brzdim a do toho levá noha cvaká dolu.
Dejme tomu že tam máš pětku, tak na čtyřku to cvkane potichu, trojka už je víc nahlas, dvojka už docela rána a pak stačí lehce ťuknout a je tam N.
Když to prezenes az na jedničku, tak už je to rána jako prase (záleží samozřejmě na aktuální rychlosti motorky).
Je to vše o zvyku, vydrž, ono si to sedne a spoustu věcí začneš dělat automaticky a pujde to.
Já žáky tak trochu nutim čumět na přístrojovou desku co nejméně, naučit se tyhle věci řešit ušima a citem.
Na jaké moto jezdíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dělali jste řidičák na motorku podle nových pravidel
jezdit a zapínat a vypínat blinkry, u mé PCx jsou uplně jinde, takže ten můj návyk mi je uplně k ničemu. Hodně mě překvapilo, že i když je to motorka těžká Kawasaki R6 pro instruktora s extra řídítkama - a navíc mi sedí za zády, spíš než váha mě děsí to množství úkonů, co musím řešit najednou - spojka, plyn, řadička, brzda a blinkry a do toho reálný provoz --- kdyby mi tu motorku někdo půjčil na parkoviště na víkend, tak za víkend si to řazení a blinkry v klidu v mozku poskládám - jak tohle může někdo zvládnout za šest lekcí a pak jít na zkoušky, a to aspoň umím na skútru a v autě v provozu.. no uvidíme