Předpokládám, že při koupi motorky rozhoduje šablona
na co mám / co se mi líbí . Od toho se odvíjí další porovnávání požadvků na motorku( i k parametrům jezdce), očekávání, budoucí investice, recenze atd. Já také loni kupoval první novou motorku. Max. cena do 200000 s výbavením a pokud možno novou. Samozřejmě do této ceny jsem se vešel jen s čínou CF MT650 a Benelli TRK 502X. Takže nastalo študování, koukání na recenze a testy. K tomu inzeráty na jetá moto jako VStrom 650, Versys 650, CB500X i NC750x. Chvíli to trvalo, ale já zvolil Benelli. Ikdyž vím, že cena Číny padá rychleji než ostatní, tak jsem do toho šel a ten pád ceny pro mě nebyl argument to nekupovat. Vůbec jsem takhle neuvažoval. Neumím si představit, že bych moto nebo auto kupoval na základě budoucí prodejní ceny. Věřím, že je hodně lidí co si koupí jetou "značkovou" motorku, protože prostě na stejnou novou nemají a hodně z nich bude poučovat lidi jako jsem já, že zlátá značka než nějaká Čína. Já prostě chtěl svou první moto novou a to jsem si splnil. Neřeším za kolik bych jí prodal třeba za 5 nebo 10 let, protože si myslím, že to k tomu vůbec nepatří. Ano, řešil jsem životnost motorek TRK a ty, za tu krátkou dobu prodeje, mají velmi dobrou. Člověk má mít radost když si něco takového pořídí a užívat si to. Občas mám pocit, že někteří řeší značka/cena/jetá bez ohledu na to jestli jsou vnitřně skutečně šťastní z toho, že si jí pořídili. Nebýt žalostné oficiální nosnosti MT650, tak jsem si jí pořídil. Vydělal bych na výkonu a ještě ušetřil. Každopádně kolama dolů.