tak tu mame jedno pekne kratke a najma poucne video a zacina mi byt jasne, preco niektori vyrobcova doporucuju menit prvotny olej hned ako sa da V tej cinskej moto snad pouzili pouzity olej po fritovani jarnych zavitkov. Klobuk dole pred RE
Naposledy editováno 14.03.2021 18:15:47
1 reakcí na tento příspěvek Test kvality prvotnej naplne (olej)
Naposledy editováno 14.03.2021 19:02:45
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
1 reakcí na tento příspěvek Test kvality prvotnej naplne (olej)
Ale je pravda, že jsem zaujatý. Začínal jsem kdysi jako metrolog, takže je jasné,že ti podplacení vědci a technici mi vnutili ty nesmyslné hovadiny s názvem "metodika měření"
Krása internetového světa je v tom, že si můžeš vymyslet cokoli a na internetu pro to vždy najdeš DŮŮŮKAZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
Ale necham sa poucit. V zasade ide z mojej strany tip na zaujimave video. Kedze novu moto nema a mat nebudem, tak to nemusim riesit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
1 reakcí na tento příspěvek Test kvality prvotnej naplne (olej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
Kdybych já sem dával takové video něčího zkoumání, tak bych k tomu ten popis rozhodně udělal. A k tomu bych ještě pátral po tom, jakéže metody to vlastně použili.
Navíc se mi Indie jeví jako velmi dobrý protipól totalitní číny a přeju jim jen to nejlepší. Kéž by byl Himalayan o něco lehčí, ale i tak o něm uvažuji.
Komorerth píše: karavanista> preco to potom komentujes, ked nevladnes anglickym jazykom? ona ta podstata bola, ze u testovanych vzorkov u cinskej moto a dvojky talianskych strojov ukazalo mimoriadne velke mnozstvo pevnych castic v olejovej naplni
Vždyť je to nic neříkající po první výměně. Moje RSV se "loupe" pořád :) a najede bambilion.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
OndraCB píše: U youtuberů se ,,renomé,, odvozuje jako u kohokoliv jinýho a to jeho minulostí a počtem minel. Pokud vím, tak za ta léta co to dělá, žádnou levotu neudělal. Stejně jako u nás Jindra - Jednoustopou.
a ty máš dojem, že zrovna tento člověk je objektivní??? Možná do té doby, než si u Kabourka, koupil za nákupní cenu T700... v následujících min. deseti videích, je to "nejúžasnější, bezchybné moto na světě" .... a pak si jí půjč a běž se svézt .... od té doby, jeho videa nepouštím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
Naposledy editováno 15.03.2021 12:52:01
Kohlstein píše: Komorerth> Vytřít prdel bych už zvládnul sám, ale nákup můžeš a pošli mi to PPL.
Kdybych já sem dával takové video něčího zkoumání, tak bych k tomu ten popis rozhodně udělal. A k tomu bych ještě pátral po tom, jakéže metody to vlastně použili.
Zejména pro ty z Vás, kteří chtějí mít jasno v motorových olejích, doporučuji prostudovat mazivářské mýty.
Vlastna skusenost, do auta ludovej znacky, ale premiovej triedy bol ako prvonapln pouzity olej viskozitnej triedy, ktory podla vyrobcu nebol doporuceny pri vymene. (Pracujem vo vyrobe a potrebovali sme doliat, vyrobca nam ho poslal)
Je mozne len konstatovat, ze tento olej ma zabezpecit zabeh motora a sadnutie pohyblivych casti tak, aby po dalsej vymene uz kvalitneho oleja sa docielila dlha predpisana zivotnost. Netreba hladat za prvou naplnou nejaky zamerny pocin na destrukciu motora.
Urcite tu budu uzivatelia poznat napr to, ze po go jawy je potrebne pouzivat m2t do benzinu pocas zabehu, pretoze s kvalitnejsim syntetickym olejom sa motor nevie zabehnut.
Nějaká čína se diskvalifikovala, protože toho bordelu tam bylo přespříliš, jakoby snad nějaký sabotér smetl svinstvo ze země a přisypal do motoru.
Vzorky měly různou barvu
Odfiltrovaný deposit
2 reakcí na tento příspěvek Test kvality prvotnej naplne (olej)
- o jaké konkrétní motorky se jednalo
- jaký olej byl použit (viskozita, výkonnostní parametry)
- kolik bylo ujeto a v jakých podmínkách (prašnost, teploty, vlhkost vzduchu, počet studených startů, způsob zatěžování motoru)
- jaké měly motorky vzduchové filtry, jak účinná byla filtrace
- jaký byl použit benzín
- jak je konstruován mazací systém
- jaké měly motorky olejové filtry, jak účinná byla filtrace oleje
- jaké to vlastně byly částice v tom oleji - kovové, křemičitý prach, pyly, saze, ze spojky - a jaký by mohl být jejich původ
- kolik toho svinstva ještě zůstalo po vypuštění v motoru a ve filtru.
Standardní olejové plnoprůtokové filtry by neměly propustit částice větší, než 10 mikrometrů, ovšem záleží na zanesení a konstrukci filtru, protože po otevření pojistného obtokového ventilu můžou být nečistoty vynášeny z filtru ven.
Sací koš může být v nejnižším místě olejové vany, kde je i vypouštěcí šroub, a pak je velká pravděpodobnost, že se nečistoty dostanou do filtru nebo jsou vypuštěny. Ale taky to může být jinak, vypouštěcí šroub je v usazovací jímce v jiném místě, než je sací koš, a nebo není v jímce vůbec, nebo je třeba v mazacím systému sítko, které nebylo bráno do úvahy.
Mělo se jednat o záběh, tedy vzájemné obrušování vrcholků nerovností. Toto je nějakým způsobem konstrukčně a technologicky předem dané. Některé motory se mohly zaběhnout důkladněji, někde mohlo dojít ne k plánovanému otěru vrcholků nerovností, ale k jejich plastické deformaci. Některé díly mají pro zlepšení záběhu povlaky nebo upravený povrch, a částečky z toho se dostanou do oleje. Některé motory zaběhnuty být mohly, a některé ještě zdaleka ne.
Různé oleje obsahují různé disperzanty, a pak se ty nejmenší částice nikde neusazují, ani ve filtru, neshlukují se, ale zůstávají v oleji.
Na co jsem zapomněl? A neporovnávají se vlastně hrušky a jabka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
PETARDAK píše: Komorerth> v žádném případě, bych si nedovolil T700 nazvat "plečkou", sám sem jí testoval i zvažoval koupi, je to dobrá moto, ale je to rozpočtovka s řadou plusů i mínusů.... ale z jeho nekritických a neobjektivních videí, musí divák nabýd dojmu totální dokonalosti....
Opravdu jsi toto napsal nebo to sesmolil tvůj chytrý mobil?
Kohlstein píše:
- jaké to vlastně byly částice v tom oleji - kovové, křemičitý prach, pyly, saze, ze spojky - a jaký by mohl být jejich původ
- kolik toho svinstva ještě zůstalo po vypuštění v motoru a ve filtru.
přesně to samý mě u toho napadá taky. Viz třeba starý DRka od Suzuki, kde byl vypoušťák uprostřed takovýho věnečku, kterej, když se nesundal celej, tak podržel dost bordelu a to toho nejtežšího, bo z nějakýho důvodu byl nejnižším/nevypustitelným místem motoru.
No a otěr z fungl novejch lamel spojky bude asi vždycky taky...
1 reakcí na tento příspěvek Test kvality prvotnej naplne (olej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|