globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Test kvality prvotnej naplne (olej)
14.3.2021 v 18:15


tak tu mame jedno pekne kratke a najma poucne video a zacina mi byt jasne, preco niektori vyrobcova doporucuju menit prvotny olej hned ako sa da V tej cinskej moto snad pouzili pouzity olej po fritovani jarnych zavitkov. Klobuk dole pred RE

Naposledy editováno 14.03.2021 18:15:47

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

14.3.2021 v 19:23 | Nahoru | #1
karavanista> preco to potom komentujes, ked nevladnes anglickym jazykom? ona ta podstata bola, ze u testovanych vzorkov u cinskej moto a dvojky talianskych strojov ukazalo mimoriadne velke mnozstvo pevnych castic v olejovej naplni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

14.3.2021 v 20:53 | Nahoru | #2
Komorerth> A co tom teda říkají? Klidně to sem napiš pro ty, kdo nevládnou cizím jazykem a klidně to prolož screenama z toho videa.

(reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

15.3.2021 v 06:07 | Nahoru | #3

Komorerth píše: karavanista> preco to potom komentujes, ked nevladnes anglickym jazykom? ona ta podstata bola, ze u testovanych vzorkov u cinskej moto a dvojky talianskych strojov ukazalo mimoriadne velke mnozstvo pevnych castic v olejovej naplni



Vždyť je to nic neříkající po první výměně. Moje RSV se "loupe" pořád :) a najede bambilion.

(reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

17.3.2021 v 20:16 | Nahoru | #4
Komorerth>

nesmysl holý věta rozvitá, debaty o olejích to je vždy ráj internetových teoretiků, tam se dá namlátit mraky prázdné slámy oničem ,

(reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

19.3.2021 v 08:51 | Nahoru | #5

Komorerth píše: karavanista> preco to potom komentujes, ked nevladnes anglickym jazykom? ona ta podstata bola, ze u testovanych vzorkov u cinskej moto a dvojky talianskych strojov ukazalo mimoriadne velke mnozstvo pevnych castic v olejovej naplni



... a neměl náhodou karavanista tak trochu pravdu, ikdyž " něvladze" cudzim jazykom ?

a je opravdu otěr v záběhu zásadní parametr kvalitní strojařiny ? ... nevím, jen dávám do placu otázku ...
Podle mýho ty částice mohou být v motoru za :

a) klidně po výrobě (špatným oplachem a očištěním) - což př odchytu ve fltru ai výměně po 1000km ničemu asi nevadí
b) vznikat z nekvalitných materiálů - ano, to může být ohledně životnosti problém

c) vzniknout z hrubšího opracování a lícování - také nemusí být v zásadě nic, co by limitovalo motor do budoucna

Naposledy editováno 19.03.2021 08:56:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist