Správnej poznatek jakpíše Kohlstein. Bošák v krajní levé poloze a vytáhnout - vše vypnuté, měl by jít jen klakson a stop lampa od zadní brzdy při zabřždění. Bošák v té samé krajní poloze zasunut na první polohu - motor nejde nahodit, jde bošákem otočit doprava po směru ručiček - v první poloze svítí v předním světle parkovačka a v zadu osvětlení espézetky a červené světlo. Otočením bošáku do další polohy se rozsvítí hlavní světlo a přepínačem na řídítkách se dá přepínat potkávací a dálkové. Vzadu svítí zadní červené světlo plus osvětlení spz.Tím zkusíš co a jak funguje nebo nefunguje. Bošák v krajní oevé poloze zasuneš nadoraz - rozsvítí se ti kontrolka dobíjení ( to jako že to nedobíjí ) a jde motor nastartovat. Nastartuješ, kontrolka dobíjení zhasne, a zase jen pootočením bošáku ve spínačce zapneš při běžícím motoru parkovačku anebo v další poloze hlavní světlo. To pálení pojistky při zapnutí hlavního světla - nejspíš máš někde přehozený dráty a místo na patici žárovky ti jde proud na kostru - či okraj žárovky , tím dojde ke zkratu protože ti to jde přímo na kostru a spálí se ti pojistka. Takže prozvonit všechny dráty u přepínače , světla a spínačky kam který vede. Máš na motorce dynamo a na něm štítek - tak se koukni kolik je ta wattů a jaký je tam namalovaný ukostření jeslti + nebo - . 477 by už měla mít ukostřený -. A dvoucívkocý dobíjecí relátko vlevo pod kastlíkem. Dynamo co tam máš je staršího typu z kulatých jawek a čezet (dobíjecí relátko je na dynamu , mívaly ukostřené + ) Ano, dynamo se dá přebudit, takže pokud ti při běhu motoru dobíjí, tak bych se v tom nehrabal, udělal to někdo před tebou anebo máš zapojenou baterku tak, aby to dynamu vyhovovalo. Přepínač co máš ( blinkry, světla ) se na čízy montoval.