1 reakcí na tento příspěvek Chlazení brzdových bubnu
Takže sem našel Husáka a věci uvádím na pravou míru, že abys nefůkl do křa .
Takže:
- je dobré, pokud se dává nové obložení, toto namontovat nesymetricky - na náběžné čelisti blíž ke klíči a na úběžné blíž k otočnému čepu.
- dalšího zlepšení lze dosáhnout zkrácením obložení - na náběžné ubrat od otočného čepu a na úběžné od klíče.
Ale bacha u náběžné, páč když se to přežene, tak se napřed z brzdy stane jedovatá obtížně dávkovatelná věc a nebo se brzda zesamosvorní (to se podařilo mě .
Autor uvádí, že takto se dá zvýšit brzdný účinek až o 40%. Použitím dvojnáběžky až o 60%...
Dalšího mírného zlepšení se dá dosáhnout správným smyslem otáčení klíče - když rozevírá čelisti, měl by jeho horní konec roztahovat náběžnou čelist.
Tož tak.
Jak sem napsal minule, základem je ale správná vůle mezi bubnem, čelistmi a aby se klíč k vyvození brzdného účinku nemusel otočit skoro dokola...
Držím palce.
Naposledy editováno 15.02.2021 17:37:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měření výkonu - předválečné moto... Harley Davidson WLC 750 | OnluCBR | 9 | 12.8.2020 v 19:03 Destroyer |