1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení brzdových bubnu
8632 píše: Kotouč určitě ne, to by vypadalo hrozně, už ten dvouklič s tím chladičem bude jako pěst na oko na moto z roku 42. Buben možná stačil v roce 42, ale dneska v tom provozu nestačí. Kdyby to brzdilo třeba jako panelka, tak to neřeším. Neřeším to ani Arielu 350, ty motorky brzdí mizerně, ale brzdí. Ale na tom HD je to opravdu mizerie, která po chvíli tu motorku nezastavi. Neříkám, že by nepomohly nějaké jiné pakny, ale stejně si myslím že se ten buben roztáhne a já pak s pedalem na stupně nezastavím moto ani v kopci na křižovatce (což se mi stalo)
Předpokládám, že se jedná o nějaký WLCčko. Teda, zas až tak se o tyhle stroje nezajímám, ale nevzpomínám si, že bych někdy slyšel, že by to někomu takhle mizerně brzdilo. To už můj "špalík" je na tom líp. Čistě teoreticky, nemůže být chyba v materiálu? Třeba že ten buben prošel požárem někde na frontě a je vyžíhanej? Nestálo by za pokus prostě zkusit jiný kolo (buben)?
E: blbě koukám, WLC, WLA, ono je to hned v úvodu.
E2: myslím jako než začít překopávat veterána zkusit si napřed u někoho půjčit jiný kolo z WLC a testnout, jestli se bude chovat stejně. Zkrátka, jestli soudruzi v USA udělali někde chybu v konstruci, nebo jestli je to problém pouze tohohle jednoho kusu.
Naposledy editováno 13.02.2021 16:34:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měření výkonu - předválečné moto... Harley Davidson WLC 750 | OnluCBR | 9 | 12.8.2020 v 19:03 Destroyer |