Téma: Covid 19 - očkovat či neočkovat
6.1.2021 v 08:59
Media a politici na nás teď hrnou kampaň o tom jak je potřeba naočkovat celý svět proti Covidu19. Jenže je kolem toho spousta nejasností a podezřelých věcí, takže je hodně lidí rozhodnuta neočkovat. Alespoň prozatím. Jak jste na tom vy?

Edit: Chtěl jsem dát anketu, ale nějak nevidím možnost ji sem dát.

Naposledy editováno 06.01.2021 09:01:03

Blokovaní uživatelé: Chapadlo, Nezávislý

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Covid 19 - očkovat či neočkovat

9.9.2021 v 07:41 | Nahoru | #1
PetrXX> Jojo, servisuju to sam bo me to bavi . Ale ja mam jenom stare Mercedesy - nejmladsi je tusim 2007 manzelcina C180K (W203 posledni rok vyroby). Mne na tom strasne bavi to, ze at rozeberes co chces, tak vzdycky je na tom videt, ze nekdo u toho, kdyz to konstruoval, premyslel taky o tom, ze to nekdy bude nekdo opravovat. Na elektroniku jsem si poridil (krome elektro vzdelani ) ctecku diagnostiky (iCarsoft MBII) ktera je specialne urcena pro Mercedes-Benz a umi nacist a okomentovat vsechny chyby a hlasky kterehokoli systemu i precist veskera ziva data. Takze s predstihem poznas treba umirajici vahu vzduchu nebo odchazejici snimace otacek v automatu.
Co se tyce oprav, tak jedina, ktera odstavila W220 z provozu byla prave typicka zavada automatu - odesle snimace rychlosti na desce solenoidu. Vymena desky spojena s vymenou oleje v automatu a uz zase jezdim (deska stala cca 2500Kc vcetne sady pro vymenu oleje - tesneni, srouby, zasuvka, filtr, ...) doba opravy cca 2h, narocnost - minimalni, kazda solvina by to zvladla.
U W203 jsem resil dve veci - odchazejici regulator dobijeni, ktery za vedra a pri delsi ceste prestaval dobijet (vymenen cely alternator, protoze bych stejne chtel/musel menit i volnobezku) a kdyz jsem tak lezel pod tim autem, vsimnul jsem si uloupnuteho zavitu pruziny perovani. Takze druha oprava byla vymena pruzin.
Ostatnima Mercedesama se jezdi vyjimecne, tam se nema co srat - a taky nesere .
Ceny nahradnich dilu jsou komicke. A to jak novych originalu i druhovyroby, ktere se daji bez problemu koupit tady, tak jetych z vrakovist po cele Evrope. Moje oblibene destinace dilu z vrakoviste jsou Litva/Lotyssko/Estonsko. Prekvapive v Nemecku nic moc. Jedine, cemu se vyhybam jsou autorizovane servisy MB - to je hnizdo zmrdu at uz co se tyce servisu, tak co se tyce nakupu dilu a doplnku. Nastesti existuje docela dost dobrych neautorizovanych MB servisu.

Naposledy editováno 09.09.2021 07:51:23

(reakce na) Covid 19 - očkovat či neočkovat

9.9.2021 v 08:16 | Nahoru | #2
Medved> jo ty stary automaty byly super, v texh dnesnich bych si ani volej nemenil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Covid 19 - očkovat či neočkovat

9.9.2021 v 21:04 | Nahoru | #3

Medved píše: PetrXX> Jojo, servisuju to sam bo me to bavi . Ale ja mam jenom stare Mercedesy - nejmladsi je tusim 2007 manzelcina C180K (W203 posledni rok vyroby). Mne na tom strasne bavi to, ze at rozeberes co chces, tak vzdycky je na tom videt, ze nekdo u toho, kdyz to konstruoval, premyslel taky o tom, ze to nekdy bude nekdo opravovat. Na elektroniku jsem si poridil (krome elektro vzdelani ) ctecku diagnostiky (iCarsoft MBII) ktera je specialne urcena pro Mercedes-Benz a umi nacist a okomentovat vsechny chyby a hlasky kterehokoli systemu i precist veskera ziva data. Takze s predstihem poznas treba umirajici vahu vzduchu nebo odchazejici snimace otacek v automatu.
Co se tyce oprav, tak jedina, ktera odstavila W220 z provozu byla prave typicka zavada automatu - odesle snimace rychlosti na desce solenoidu. Vymena desky spojena s vymenou oleje v automatu a uz zase jezdim (deska stala cca 2500Kc vcetne sady pro vymenu oleje - tesneni, srouby, zasuvka, filtr, ...) doba opravy cca 2h, narocnost - minimalni, kazda solvina by to zvladla.
U W203 jsem resil dve veci - odchazejici regulator dobijeni, ktery za vedra a pri delsi ceste prestaval dobijet (vymenen cely alternator, protoze bych stejne chtel/musel menit i volnobezku) a kdyz jsem tak lezel pod tim autem, vsimnul jsem si uloupnuteho zavitu pruziny perovani. Takze druha oprava byla vymena pruzin.
Ostatnima Mercedesama se jezdi vyjimecne, tam se nema co srat - a taky nesere .
Ceny nahradnich dilu jsou komicke. A to jak novych originalu i druhovyroby, ktere se daji bez problemu koupit tady, tak jetych z vrakovist po cele Evrope. Moje oblibene destinace dilu z vrakoviste jsou Litva/Lotyssko/Estonsko. Prekvapive v Nemecku nic moc. Jedine, cemu se vyhybam jsou autorizovane servisy MB - to je hnizdo zmrdu at uz co se tyce servisu, tak co se tyce nakupu dilu a doplnku. Nastesti existuje docela dost dobrych neautorizovanych MB servisu.



Ty ceny náhradních dílů musím potvrdit. Mám W203 CDi a cokoliv se vysralo (koupil jsem před rokem z Německa, tak jsem to chtěl mít cimprdlich), tak vše stálo zlomek ceny oproti dílům na Passata. Pracovní prkač jedničková ovce, rok 2010 a pořád něco, díly dvakrát dražší než na MB.C. ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist