bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpět k moto po 20ti letech přestávky
3.1.2021 v 11:36
Zdar, dokola omilané, plánuji se vrátit k motorce na projižďky po jihočeském kraji, možná i dále. Je mi 45let opravneni full A. merim 185 a 85 kg, svuj moto zivot jsem zakoncil na ČZ180 před 20ti lety. Zamilovlal jsem si znacku Royal Enfield a model Interceptor 650 Twin. Mam rad retro a motor musi byt videt a nejlepe strbrny :) Tu moto vzhledove miluji :) Myslite, ze tato kubatura je vhodna pro navrat? po tech letech se tak nejak povazuji za zacatecnika, bojim se vahy motocyklu a tak nejak se bojim bouracek :) ale trocha sebereflexe u moto neuskodi ne :) Mam dve deti a nechci aby kvuli me moto prisli o tatu. Ale to preci meni pravidlo a zivot mi muze pokazit uplne neco jineho. Vim kazdej rekne tak to rovnou zabal :) Je to dano tim ze proste clovek jak na tom dlouho nesedel a tak nejak zapomel jaky to je to pocit jet treba 90 :) Mozna ze to prvnim otocenim plynu hned opadne. Taky se mi libi R. Enfield meteor 350, ktery ma v tomto roce prijit. Jasne asi by byl dobry na seznameni, je lehci. Ale jak kazdej rika ten vykon te brzo omrzi a budes chtit vic, na silnejsim se da jet pomalu a s rozmyslem vzdy, obracene uz to nejde. Rozpocet mam 200tis i s hadrama.
Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?


Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

12.1.2021 v 22:49 | Nahoru | #151


Niečo pre inšpiráciu-laďáčiky .

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

12.1.2021 v 23:35 | Nahoru | #152
Ta jizda je brutaaaal. Tu stupacku jak furt brousi.

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 09:47 | Nahoru | #153
Bicista> Spíš by mě zajímalo, kdy mu upadne ruka v zápěstí po těch meziplynech.

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 10:18 | Nahoru | #154
Je to vec zvyku.

2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 10:47 | Nahoru | #155
Sclavus: No jo...jen bych chtěl toho chlapa za řídítky vidět po celodenním vejletu. Hlava jak pátrací balón a tik v pravým voku
Laďáky zní pěkně, ale jen chvilku. Na delší ježdění bych je nechtěl ani smykem.

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 10:51 | Nahoru | #156
Onii ty laďáky, na to kroseni a turovani okreskama asi good, ale na delsi trasu, ci nudnejsi jizde po dlouhych rovinkach, by mi ten zvuk a vetsi rev asi uz i lezl na nervy :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 11:34 | Nahoru | #157

Codo píše: Sclavus: No jo...jen bych chtěl toho chlapa za řídítky vidět po celodenním vejletu. Hlava jak pátrací balón a tik v pravým voku

Prečo? Jazdí celkom pohodovo, mal si ho vidieť, ako jazdil pred tou haváriou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 12:25 | Nahoru | #158
Metric> On se někde rozstřelil? A já si říkal proč jede tak pomalu.

Jedno starší video pro srovnání:


Naposledy editováno 13.01.2021 12:28:25

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 13:13 | Nahoru | #159

stráťa píše: Metric> On se někde rozstřelil? A já si říkal proč jede tak pomalu.

Tuším pred 3 rokmi, šiel na Afrike Twin a hupol do lesíka, prišiel tuším o obličku a ešte niečo a dostával sa z toho celú sezónu, než si vôbec opäť sadol na moto. Odvtedy spomalil.

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 14:09 | Nahoru | #160
Codo,Bicista/ robíte z tých laďákov zbytočne strašiaka. Nie je to tak,ako píšete. Robím len" komínovky" 200-500 km,ale ohučaný som z laďákov nikdy nebol. Naopak, kým vy počujete už len nudné svišťanie vetra,ja si stále užívam pekný zvuk motora.
Ono totiž aj homologovaný fýfuk s vložkou má vždy krajší a hlasnejší zvuk,ako sériový.Ale zároveň nie je priveľmi hlučný.

Naposledy editováno 13.01.2021 14:33:06

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 15:30 | Nahoru | #161
A čo sa týka jazdy toho chlapíka, spomalil asi tým,že RE nie je žiadna raketa .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 18:24 | Nahoru | #162
Sclavus> To bude spíš tou nehodou jak píše Metric, i ten Enfield má na mnohem rychlejší jízdu než je na videu. A Schaaf dřív jezdil se vším na krev jako třeba na tom videu s CB500 která taky není žádná raketa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

13.1.2021 v 23:35 | Nahoru | #163

Sclavus píše: Codo,Bicista/ robíte z tých laďákov zbytočne strašiaka. Nie je to tak,ako píšete. Robím len" komínovky" 200-500 km,ale ohučaný som z laďákov nikdy nebol. Naopak, kým vy počujete už len nudné svišťanie vetra,ja si stále užívam pekný zvuk motora.
Ono totiž aj homologovaný fýfuk s vložkou má vždy krajší a hlasnejší zvuk,ako sériový.Ale zároveň nie je priveľmi hlučný.



Pleteš si strašáka a realitu. Vím, o čem píšu. Ale taky vím, že každý má míru snesitelnosti někde jinde, takže nikomu neberu, že se to někomu může líbit. Za sebe říkám, že pro mě to je nepříjemný zážitek, pokud trvá dýl. Žádnej laďák mi "skvělým" zvukem nevyváží řev a rezonance v přilbě.
A že bych naopak bez laďáku slyšel jenom "nudný zvuk větru", tak o to se neboj. Slyším všechno úplně normálně, akorát to není uřvaný a přilba mi nerezonuje.
Takže za mně (a jenom za mně, nikomu to necpu) nějakej supr laďák ani náhodou. Nezájem.
That´s all

Naposledy editováno 13.01.2021 23:36:48

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 00:30 | Nahoru | #164
stráťa> Presne tak, keď si pozrieš, ako jazdieval na tej CB 500 a teraz jazdí na Multistrade alebo Super Adv. - dobre, to sú motorky zapožičané jeho zamestnávateľovi, to asi tiež hrá faktor, plus stále nejazdí jak s platom vajec, ale bol ešte niekde inde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 00:37 | Nahoru | #165
Codo> Hmm, neviem... laďák k životu nepotrebujem, ale mal som jednu Ténérku s ním (bola v lepšom stave než tie s origo) a že by to bolo nejak hrozné, sa určite povedať nedá. Hlasné, to áno, ale keď ideš, tak nie je vietor o nič tichší.

Ale je to na vkuse každého súdruha, keď mu hlasný výfuk vadí, nech si nekupuje.

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 09:23 | Nahoru | #166
Gratulace k pořízení nádherné klasiky . Ať slouží a dělá radost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 09:34 | Nahoru | #167
PetrL3> Moc hezká Sůzanka . Jízda na tomhle stroji je opravdu zážitek. Jen by mě zajímal rozdíl s maskou a bez. Já kupoval už s maskou a dávat dolu se mi jí nechce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 09:48 | Nahoru | #168
Luocas> rozdíl to je v dešti. Před větrem tahle malá maska neochráni o moc líp než budíky. Ale můžeš se za něj ve dvou kilech přikrčit a schovat. Tohle se hrozně špatně srovnává, záleží na výšce jezdce a helmě (jde to víc na hlavu, zatímco s budikama se to rozloží víc mezi ramena, hrudník a a hlavu).

Na téhle motorce mám Plexi mnohem větší a při vyšších rychlostech je to slušnej kravál, ale zase za deště sem skoro suchej.



Naposledy editováno 14.01.2021 09:51:43

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 09:51 | Nahoru | #169

Metric píše: Codo> Hmm, neviem... laďák k životu nepotrebujem, ale mal som jednu Ténérku s ním (bola v lepšom stave než tie s origo) a že by to bolo nejak hrozné, sa určite povedať nedá. Hlasné, to áno, ale keď ideš, tak nie je vietor o nič tichší.

Ale je to na vkuse každého súdruha, keď mu hlasný výfuk vadí, nech si nekupuje.



Přesně tak. Ani já neříkám kupuj nebo nekupuj. Jen Sclavus píše, že z toho děláme s Bicistou problém. Neděláme Kvůli hluku v přilbě od větru jsem přešel na šubrtku a vyhodil z motorky přední větrný štítek. Od tý doby mám za jízdy klid, ne ticho, ale klid, a je to to nejlepší, co jsem mohl udělat. Ježdění je od tý doby příjemný, uši a hlava nedostávají zabrat a tak se mi to líbí. Proto by mi přišlo kontraproduktivní dávat si na motorku hlasitější laďák. To jsem si zrovna tak mohl nechat na hlavě starej škopek a po jízdě polykat pilule na bolení hlavy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 09:55 | Nahoru | #170
[quote=PetrL3]Luocas> Na téhle motorce mám Plexi mnohem větší a při vyšších rychlostech je to slušnej kravál, ale zase za deště sem skoro suchej.

Přesně o tom to je. Buď můžeš mít bez štítku v přilbě klid, ale za deště na tebe chčije a za jízdy fouká, nebo si pořídíš štítek, kterej tě ochrání před větrem a deštěm, ale turbulence za ním dělají v přilbě rambajz. Je každýho věc, kterou cestu zvolí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 11:10 | Nahoru | #171
Codo> Na té yamaze je naklápěcí, takže se do dá zvolit:
1) rychlej přesun - sklopit a přiklonit
2) kochačka nebo déšť kolem 100 km/h - zvednout a odklonit.

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 11:16 | Nahoru | #172
Codo,napísal si: "Vím, o čem píšu. Za sebe říkám, že pro mě to je nepříjemný zážitek, pokud trvá dýl."

Koľko km,s akým laďákom a na akej motorke si najazdil?
Inak ,samozrejme,súhlasím s tým,že ľudia sú rôzni a je to každého vec.

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 11:20 | Nahoru | #173
Nevím jak vy ale na starou CB500 nedám dopustit jel jsem s ní od Liberce do Brna a zpátky a opravdu s ní není problém se proplétat provozem kolegové jeli autem a strávili na cestě o 5 hodin víc a to jsem tedy nejel po dálnici a předjížděl opravdu jen na přerušovaných čárách plus dodržování rychlosti v obci protože to se prostě musí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 11:33 | Nahoru | #174

Codo píše: Tvl jasně.
Jak tý svý říkáš? Motorko? Normální jméno, přezdívka, cokoliv, v čem cejtíš svůj vztah ke svý motorce. Pokud ovšem něco cejtíš, že



Já té své říkám italská jebko, ale myslím že je jí to fu(c)k

2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 12:00 | Nahoru | #175
Motorky neoslovuji jménem ani jinak, znám par lidí co mají pro své stroje romantické přezdívky a jména , ale přijde mi to dětinské, zvlášť když to pak při prodeji používají i do inzerátu a výsledek je dost legrační to číst ale jsou i horší uchylky

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 12:31 | Nahoru | #176
Nemám problém přiznat, že není stroj jako stroj, určitě odřít si motorku nasere víc , než odřít si sekačku, ale jak píše Gahan, když čtu, jak někdo o autu nebo motorce píše jako o ženě, tak je mi trapně za něj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 15:10 | Nahoru | #177
Sclavusi, úplně jednoduše: na motorce, která mi zvukem - hlukem vadí už při ozkoušení na místě, nemusím ujet ani metr, abych věděl. A pokud hluk ještě znásobí rezonance přilby, je to peklo. Ale ta zkušenost je nepřenosná.

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 15:12 | Nahoru | #178

dva_hrnce píše: Já té své říkám italská jebko, ale myslím že je jí to fu(c)k



Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 15:14 | Nahoru | #179
Já pro motorky neměl nikdy jména,ale ta poslední ho má.Říkám jí tak,čím je.Bestie,takže se jmenuje Beast Když se z laďáku občas ozve rána,že mi to přetáhne trenky přes hlavu,tak musím někomu nadávat

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

14.1.2021 v 15:22 | Nahoru | #180

PetrL3 píše: Codo> Na té yamaze je naklápěcí, takže se do dá zvolit:
1) rychlej přesun - sklopit a přiklonit
2) kochačka nebo déšť kolem 100 km/h - zvednout a odklonit.



No hele, na tvý motorce jsem nejel, ale mám to ozkoušeno jinde: sklopenej a přikloněnej je k prdu, protože jednak na člověka fouká a navíc vítr podtéká přímo pod přilbou, což opravdu tichu v přilbě nesvědčí. Zvednutej štítek zase způsobuje intenzívní turbulence za ním, a to je v prdeli zase. Jediný, co nemám ozkoušený, je ten přídavnej difuzor na horní hraně štítku. S tím jsem nejel, tak nevim. A taky nevim, jak to funguje u velkých luxusních cesťáků, kde si dali výrobci záležet s aerodynamikou. To mi ale může být fuk, protože takovou motorku nechci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist