Téma: Offroad vs enduro, jak to máte
 
28.12.2020 v 01:36
Napadlo mě, že i tady se bude pohybovat dost lidí s 4x4, tak mi nedá se nezeptat:

Jak to máte s dovolenou v zahraničí? Jedete vždycky jen a pouze na moto, protože člověk je tak víc součástí měnícího se okolí, nebo jsou dovolené, kdy chcete být přeci jenom víc schovaní, takže sáhnete po offroadu.?

Jaký jsou vaše důvody.?

Kjá začnu; do zahraničí jezdím jenom na mašině, a to z důvodu, že se se svým Patrolem tak daleko bojím :D ale doposud jsem ani nepocítil potřebu, abych musel jet autem, spíš je to zvědavost..

Jinak po Čechách jezdím autem zdatně. Jednu dobu dokonce každý víkend. Dost mě to baví, ale příhodnejch cest je tu málo, takže si člověk koleduje... Ale jinak je to paráda! V tom autě člověk nikam nespěchá a má čas vejrat okolo..

Naposledy editováno 28.12.2020 07:36:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte

3.1.2021 v 15:24 | Nahoru | #1
Mr.Dreamer> No určitě se to výrazně snadněji převrátí a bude to mít na rozdíl od opravdu užitkovejch čtyřkolek hnanej jen zadek. A přesně jak píšeš - jsem přesvědčenej že kdyby to mělo smysl tak to někdo masově vyrábí.
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte

3.1.2021 v 15:52 | Nahoru | #2

TomElefant750 píše: Mr.Dreamer> No určitě se to výrazně snadněji převrátí a bude to mít na rozdíl od opravdu užitkovejch čtyřkolek hnanej jen zadek. A přesně jak píšeš - jsem přesvědčenej že kdyby to mělo smysl tak to někdo masově vyrábí.
Čau, Tom



Užitková 4x4 čtyřkolky začínají tak kolem 160 tisíc, má to diferenciály, čepy, nezávislé odpružení, tisíce ptákovin, váha přes 300kg. Zatím co 3kolka má motor, kyvku, vzadu osu, na té rozetu s řetězem, vepředu vidle. Myslím si, že by to nemuselo být o moc dražší než KLX 230 a přitom dosahovat třeba 80 - 90% schopností 2* dražší 4 kolky.

Hrozně by mě zajímalo, kdyby se dnes nevyráběly, kdyby na prodej nepadl před 40 lety zákaz. Na druhou stranu, vzít traktoroidní motor, vyztužit kuyvku, rozšířit vidle, dát dozadu 2 kola, to nezní jako náročný, takže je možné, že o toto rozpočtové řešení skutečně není zájem. Je pravda, že i užitkové 4 kolky zabohrabky se dají sehnat nové už kolem 100tisíc a tam asi leží kámen úrazu, pokud by se tříkolka prodávala za 90 a čtyřkolka za 100 se stejnými terénními ambicemi, ta nižší váha a snadnější servis možná nejsou dostatečný argument.

PS: Vážně bych se někdy rád projel, akorát se bojím, že když už to jsou všechno veterány, měl bych strach, že to rozbiju a tak bych to ani pořádně nevyzkoušel .

Naposledy editováno 03.01.2021 16:03:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist