Téma: hoří mínusový drát
19.12.2020 v 18:46
Zdravím přátelé..obracím se na vás s dotazem,možná poradíte.Nedávno jsem oživil starou ČZ 175/477.Do motocyklu jsem hodil novou baterii 6v 11ah,svíci,vyčistil palivový systém a vše v pořádku..tzn.startuje,jede,ale během chvilky odchází minusový drát,jenž jde od baterie na kostru..prostě se spálí,shoří..spouta dýmu a kouře..díky za případné rady..
( přehořelým drátem..drát měděný,zelený..střihnutý s origo ČZ směrovek.. )
A není problém právě tady, v malém průřezu kostřícího kabelu. Předpokládám že k ukostření směrovek bude postačovat minimální průřez. Dej odpovídající průřez .
Naposledy editováno 20.12.2020 20:32:53
A není problém právě tady, v malém průřezu kostřícího kabelu. Předpokládám že k ukostření směrovek bude postačovat minimální průřez. Dej odpovídající průřez .
Naposledy editováno 20.12.2020 20:32:53
Maxipes_Fík> Měl jsem 250 kyvku a ta jela i se špatnou baterkou a teď si nejsem jistý jestli dokonce i bez baterky pokud se roztlačila. Je tam dynamo s relém a to spíná nebo vypíná dobíjení baterie. Tím že hje tam dynamo a nic co by řídilo motor ( jako počítač) tak to prostě jede ). Já typuji něco na výstupu dynama nebo špatně funguje relé a přebíj. Ono se to takto opravdu blbě určuje.
Pozor na jednu věc, na mém stroji čz175/477 mám reflektor Aprilia-údajně to tam dávali
na stroje pro export- a tam údajně býval klíček z umělé hmoty. Ten ovšem poměrně brzo odešel
a tak se nahradil celokovovým klíčkem podobným klasickému klíčku Bosh, ale s poněkud
menším průměrem tyčky, originál bošák ji měl totiž poněkud větší a nešel tam zastrčit.
A u tohoto celokovového klíčku dochází při manipulaci ke zkratu na pochromovaný prstýnek kolem
vstupní dírky, protože spínaný kontakt se přímo dotýká tyčky klíčku. Je tedy možné, že pokud
je tento kontakt před pojistkou, dochází přímému zkratu akecu na kostru a pak začne hořet
nejslabší článek obvodu, což možná u tebe je ten minus drát od akumulátoru.
na stroje pro export- a tam údajně býval klíček z umělé hmoty. Ten ovšem poměrně brzo odešel
a tak se nahradil celokovovým klíčkem podobným klasickému klíčku Bosh, ale s poněkud
menším průměrem tyčky, originál bošák ji měl totiž poněkud větší a nešel tam zastrčit.
A u tohoto celokovového klíčku dochází při manipulaci ke zkratu na pochromovaný prstýnek kolem
vstupní dírky, protože spínaný kontakt se přímo dotýká tyčky klíčku. Je tedy možné, že pokud
je tento kontakt před pojistkou, dochází přímému zkratu akecu na kostru a pak začne hořet
nejslabší článek obvodu, což možná u tebe je ten minus drát od akumulátoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/477 nehází jiskru ČZ 175/477 | zdenda321 | 9 | 8.2.2021 v 20:19 vencac |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 29 | 28.1.2021 v 11:11 Da-Davor |
Spotřeba ČZ 175/477 | Popsa | 19 | 28.12.2020 v 20:21 Popsa |
elektrické zapojení ČZ 175 ČZ 175/477, ČZ 175/478 | zdenda321 | 7 | 21.12.2020 v 17:01 cmiral |
Ložisko rozety ČZ 175/477 | Popsa | 21 | 15.10.2020 v 09:26 DRN. |