globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytič
Zdar hoši. Moto kúpená. Zda se všechno ok. Zitra a nebo v pátek jedu za kámošem na servis na všeobecný check. Jedna věc. V životě jsem nepotreboval sytič ale tady ho mám. Myslím, že to dělám špatně ale vy mi poradíte a vynadáte, že jsem chuj(s tím jsem smířen-jsem motorkářske mimino). Chápu, jak to funguje. Zjednodušeně, Start ze sytičem, počkat treba minutu až bude vice méně ok. První věc, když uberu sytič na půlku motorka zdechne. Říkám si, je studená jasné. Tak počkám chvilu a pak jedu. Všechno je ok. Jedu asi 5 km a musim zastavit na červené a motorka zdechne diky nízkým otáčkam. Musím 3x "nastartovat" aby to naskočilo. Musím mít plný sytič jinak se nic nestane. Pozdeji jedu asi 15 km zajdu do kšeftu jedu zpátky domu. Zase červená a zase to chcipne. A na další červené znova. Když přijíždím později na další červenou musim hodit sytič do pulky, aby mi to nezdechlo. Myslel jsem, že motorka je už zahřáta a že by to mělo být v cajku ale není. Je to normální? Neměla dostatečnou teplotu motoru? A nebo tam je problém s nějakým něčím:D? Diky za odpovědi, a až mi to zchekne kámoš v servise napisu co a jak. (stejně tam musím jet, aby mi všechno vysvětlil)

Sytič

16.12.2020 v 19:42 | Nahoru | #1
Chtělo by to přidat na volnoběhu

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2020 v 19:49 | Nahoru | #2
Volnoběžné otáčky by měly být cca 900, ale otáčkoměr na tom asi nemáš. Seřizují se sroubkem u karburátoru. Domluv se s někým, kdo to má trochu v uchu, nebo prostě zkoušej. Tím sytičem při zahřátém motoru tomu moc neprospíváš.

Naposledy editováno 16.12.2020 20:35:22

(reakce na) Sytič

16.12.2020 v 19:54 | Nahoru | #3

RTourer píše: Volnoběžné otáčky by měly být cca 900, ale otáčkoměr na tom asi nemáš. Seřizují se sroubkem u karburátoru. Domluv se s někým, kdo to má trochu v uchu, nebo prostě zkoušej. Tím sytičem při zahřátém motoru tomu moc neprospíváš.


Nemám. Ale dikes určitě na 900 nejsou

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

16.12.2020 v 19:59 | Nahoru | #4
A nebo to bylo tím, že jsem kokot a měl jsem ventil na Res a ne na ON

Naposledy editováno 16.12.2020 20:26:08

(reakce na) Sytič

16.12.2020 v 20:37 | Nahoru | #5
HarryS> pokud tam máš dost benzínu, tak je to jedno. Jedině že by byl bordel v kohoutu, ale to by to nejelo ani ve vyšších otáčkách.

Naposledy editováno 16.12.2020 20:38:55

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

16.12.2020 v 20:39 | Nahoru | #6
Motorka vsechno ok.

Akorat furt chcipa.

Nejspis to bude blbost a snadno se to vyresi. Ale jako jako zacatecnik dojdes k tomu, ze moto je ok a pritom furt chcipa. Doufam, ze zbytek jsi zkontroloval trosku lepsima ocima ;)

Volnobezne otacky, pripadne treba pricpana volnobezna tryska.

Sytič

16.12.2020 v 20:40 | Nahoru | #7
Kdybys mel kohout na RES, tak by to prave jelo .... pokud tim tedy chces rict, zes tam mel malo benzinu.

(reakce na) Sytič

16.12.2020 v 20:49 | Nahoru | #8
Animals21> furt ne. Jen někdy :D

Sytič

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2020 v 20:59 | Nahoru | #9
Studený start s plným sytičem.Mašina musí chytit a měl bys mít dost vysoký otáčky.Mírným a postupným ubíráním sytiče je sundáš níž lehce nad klasický volnoběžný otáčky a necháš tak motor trochu ohřát.Cca minutku.Poté pomalu sundám sytič uplně.Často při tom musím sáhnout na plyn a lehce přidat,aby hned nezdechla.Pak už běží na pohodu.Mrkni taky u řidítek na bowden u sytiče.Stávalo se mi,že při ubíraní sytiče se odsouval cely bowden současně s páčkou a tím zůstával na půl viset...A v neposlední řadě,jestli moto dlouho stálo,tak bude pěkných pár km kuckat,než vyjedeš všechny zbytky vody v nádrži.Všechno z vlastní zkušenosti

Sytič

16.12.2020 v 22:25 | Nahoru | #10
Já nastartuju na sytič, uberu ho abych měl otáčky tak na 2500 Rovnou se rozjedu a za jízdy sundám úplně.
Podle toho, co popisuješ je něco špatně. Může být jenom zasraný karburátor, obzvláště pokud motorka stála. Třeba pomůže to pořádně projet. Já když jsem koupil mašinu, nechtěla studená startovat. Srovnalo se to samo.

Sytič

16.12.2020 v 22:29 | Nahoru | #11
mrknul bych na volnoběžnou trysku, jestli není zasraná - a bývaj. Po vyčištění ( ne drátem ) většinou OK. http://www.wemoto.c...t___slow___idle_jet/

Sytič

17.12.2020 v 19:07 | Nahoru | #12
Čau, skús ešte okrem toho, čo tu všetci k tomu píšu, či ti náhodou prestáva páliť jeden valec na nízkych otáčkach. Stáva sa to, po dlhšej odstávka a častom používaní sytiču a štartoch, keď sa potom nejazdí. stačí zopár štartov a keď nenasleduje jazda s prehriatím motoru tak to vie zadrbať sviečky. Motor ide celkom potichu a vynechanie valcu si možno nepostrehol. Pri zvýšených otáčkach sa chytí, pri následnom ubratí vynechá a páli iba na jeden valec. Skús pred babraním do karbecu najprv vymeniť sviečky a možno to bude OK. Držím palce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cvakání v motoru Yamaha XV 535 Virago, Yamaha XV 250 Virago Bernes 8 5.3.2023 v 20:20 gugo
NA co si dát pozor při koupi - Yama... Yamaha XV 250 Virago stspravce 9 23.2.2022 v 21:40 HarryS
s Virago 250 Toledo - Madrid- Praha Yamaha XV 250 Virago HarryS 25 27.11.2021 v 01:13 PetrL3


TOPlist