globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
29.11.2020 v 00:31
Ahojme,

tu je nahlad na vyplnanie mrtveho priestoru klukovej komory kvoli sportovej kluke:



Pekny vecer

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

18.12.2020 v 07:16 | Nahoru | #1
Dvouklíč jsem si dával na 477 a brzdilo to fajn, nevím jaký jste měli problém se seřízením? Nic na tom nebylo. Akorát držet to na brzdě v kopci se muselo mačkat dost - dozadu to moc nebrzdilo. Jak zmiňuješ, že 634 byla lehčí, měl jsem potom 639 a lehčí mně nepřišla. Samozřejmě jsem si na to zvykl, ale na kratší courání jsem stále raději tahal 477 - byla lehčí na cesty pro rohlíky . Nikdy jsem nejezdil na nějakém "Japonci", ale moc si neumím představit zápasit s těžší motorkou. Nyní máme doma 3 Italy 125ccm a jsem s nima moc spokojenej a i výkonově jsou v pohodě. Nějak nemám potřebu vyššího výkonu a v žádném případě větší váhy. Pro mě dobrý, ale moje ženský i kluk se i tak dost perou s těma cca 120kg, když např. dcera váží 50kg a měří 159cm - tak by si uměla představit ještě lehčí motorku. A to jsem je odlehčil, kde se dalo (laďák-5kg, Lithiovka-3kg...), ale při tý konstrukci (brzdách, gumách, vodník, startér, USD...) není možné váhu chtít extra snížit. Když už je nějaká 125 lehčí, tak vypadá jak motokolo .

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

18.12.2020 v 11:22 | Nahoru | #2
mito7> Ale dá
Kevlarové bezdušáky, do nich helium, vyhodit starter i s baterkou, vypustit vodu neb aspoň naředit lihem
Musíš být kreativní, jako JAWAŘ!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

18.12.2020 v 12:23 | Nahoru | #3
mito7> Tam je prostoru pro shazování, zeptej se Jaška. Akorát krom vrtání všeho možnýho a třeba duralové rozety to pak leze do peněz. Fotky Jašek a Assassin.

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

19.12.2020 v 01:28 | Nahoru | #4
mito7> Jednoklíč se nastavoval prostě jednodušeji, to je holej fakt. Dá se říct, že jednoklíč stačilo nastavit, povolit, přitáhnout, dvouklíč se musel seřídit. Něco podobnýho jako u bubnů na Škodovkách: když jsi měl excentry, tak se to muselo seřizovat, když jsi měl samostavy, tak to stačilo jenom složit.
Nebrzdění v kopci plyne už z principu - dvouklíč nemá úběžnou čelist, takže v kopci "stát" na zadní brzdě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist