globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velka komprese
25.11.2020 v 12:02
Zdravim, chci se optat? Koupil jsem WR 426F a nejde zaboha nakopnout, ma obrovskou kompresy. Dekompresor vim jak se pouziva. Na toztlaceni to nejde ani za 5ku ve 2, že jeden tlaci druhej sedi.. Jednou se mi to stalo u RMZ 250 ale tam se pohnul automaticky dekompresor tak jsem ho privyhnul aby prioteviral ventil a sla v poradku.Tahle ma manual dekompresor. Ted naposledy jsem mel Husaberg 501 a sla roztlacit na 3ku i nakopnout sla o dost lepe. Nenapada vas nekoho co s tim?

Naposledy editováno 25.11.2020 13:03:30

1 reakcí na tento příspěvek Velka komprese

26.11.2020 v 15:22 | Nahoru | #1
Tak i kdyby to melo KIT, tak by to prece na 5ku melo jit roztlacit, jeste z kopce. Husu 450, husaberg 501 obe sli roztlacit. Tohle je bez sance :/. Pri nakopavani obcas streli do vyfuku jiskru to dava mam i novou svicku a je uchlastana. Zkousel jsem nahrat svicku i valec a nic.

(reakce na) Velka komprese

26.11.2020 v 16:02 | Nahoru | #2

MikyxC píše: Tak i kdyby to melo KIT, tak by to prece na 5ku melo jit roztlacit, jeste z kopce. Husu 450, husaberg 501 obe sli roztlacit. Tohle je bez sance :/. Pri nakopavani obcas streli do vyfuku jiskru to dava mam i novou svicku a je uchlastana. Zkousel jsem nahrat svicku i valec a nic.



A tak co ti teda řekl ten majitel o pístu, přesně? Menší větší... to může znamenat ledacos. I ten výbrus... to má nikasil , nebo tam je třeba dělaná vložka? Chtělo by se dopátrat co nehraje.
- Big bore kit se v tomto směru chová normálně, klade víc odpor, ale ne tak abys to nedokázal našlápnout
- Ventilama to být nemůže. Ty jsou zavřené při kompresi tak jak tak. Leda by se opíraly o píst, ale to už bys asi věděl.
- Automatický dekompres to nemá. S ručním dekompresorem který funguje taky nemůže být problém, zavře a těsní... to je cajk.
- Rozvody jsi kontroloval, říkáš že sedí.
- Předstih - neměl by v podstatě jít moc změnit, myslím. Ale třeba zkontroluj polohu věcí v zapalování, pokud nevíš kdo se v čem hrabal... Ale ani ten by neměl mít vliv na protočení motorem, nanejvýš kdyby byl velký, tak kopne zpátky.

Jestli je to uchlastaný, prošlapat s plným plynem a zkusit bez sytiče, jestli aspoň slíbí.

EDIT:
Ještě, kdyby bylo zapalování nějak víc mimo, tak by teoreticky mohlo způsobit že to blafne a zablokuje při tlačení. Tak pak otestovat, jak se zachová motor když zkusíš roztlačit bez kabelu ke svíčce. Jestli se při roztláčení protočí a nezablokuje, mohlo by to být někde v elektrice. Rotor mimo klínek, stator nějak blbě namontovaný, nebo tak něco...

Naposledy editováno 26.11.2020 16:13:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rožhavený výfuk do ruda Yamaha WR 426 F Arny00 20 7.10.2021 v 15:49 novej
yamaha wr450 rv2005 stirľa z vyfuku Yamaha WR 450F, Yamaha WR 426 F jawaha450 10 9.2.2019 v 10:18 jawaha450
Olej do tlumicu yamaha wr 426 f Yamaha WR 426 F Pája07 1 28.12.2017 v 01:05 Beranidlo
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
Ktm exc 450/525 Lc4 620/640 Yamaha ... KTM LC4 620, KTM LC4 640, KTM EXC 520, KTM EXC 450, ... 27martin27 11 10.3.2017 v 08:52 Animals21


TOPlist