globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velka komprese
25.11.2020 v 12:02
Zdravim, chci se optat? Koupil jsem WR 426F a nejde zaboha nakopnout, ma obrovskou kompresy. Dekompresor vim jak se pouziva. Na toztlaceni to nejde ani za 5ku ve 2, že jeden tlaci druhej sedi.. Jednou se mi to stalo u RMZ 250 ale tam se pohnul automaticky dekompresor tak jsem ho privyhnul aby prioteviral ventil a sla v poradku.Tahle ma manual dekompresor. Ted naposledy jsem mel Husaberg 501 a sla roztlacit na 3ku i nakopnout sla o dost lepe. Nenapada vas nekoho co s tim?

Naposledy editováno 25.11.2020 13:03:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velka komprese

26.11.2020 v 11:08 | Nahoru | #1
Kafoholik> A nebylo by lepší vzít třeba 10ml nebo 20ml stříkačku a odměřovat to přímo z ní?
Kompresní poměr je objem nad pístem v DÚ / objem nad pístem v HÚ. Nepočítáš správně. Případně odkaz wiki , kde ten objem v horní úvrati označují Vk
WR 426 má zdvihový objem 426ml. V tomto případě u WR 426 má být Vk = 426 / (11,5 - 1) = 40,5ml
Pokud bychom šli na nějaké limity, tak pro poměr 12:1 je objem spalovacího prostoru v HÚ 39ml a pro 10,5:1 je to 45ml. Pro jiný zdvihový objem úměrně jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velka komprese

26.11.2020 v 11:29 | Nahoru | #2

Kohlstein píše: Kafoholik> A nebylo by lepší vzít třeba 10ml nebo 20ml stříkačku a odměřovat to přímo z ní?
Kompresní poměr je objem nad pístem v DÚ / objem nad pístem v HÚ. Nepočítáš správně. Případně odkaz wiki , kde ten objem v horní úvrati označují Vk
WR 426 má zdvihový objem 426ml. V tomto případě u WR 426 má být Vk = 426 / (11,5 - 1) = 40,5ml
Pokud bychom šli na nějaké limity, tak pro poměr 12:1 je objem spalovacího prostoru v HÚ 39ml a pro 10,5:1 je to 45ml. Pro jiný zdvihový objem úměrně jinak.



Jo, chybí mi tam přičtení toho změřeného objemu ke zdvihovému... opravím. Hodnoty jsem vzal jako příklad, vycucané z prstu, nejsou platné pro daný motor ( nevím objem spalovacího prostoru, takže by stejně nebyly reálné).

S tou stříkačkou by to nejspíš taky šlo, ale čím méně manipulací, tím líp. A je otázka, jak moc je to cejchování přesné, kolik se vejde do hadičky... Hraje se s maličkými hodnotami a to v garáži je vždycky s nějakou chybou. Stačí bublina pod hlavou, proto je lepší to dělat s motorem venku ... u některých tvarů spalováku tu bublinu máš skoro jistou

Naposledy editováno 26.11.2020 11:33:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rožhavený výfuk do ruda Yamaha WR 426 F Arny00 20 7.10.2021 v 15:49 novej
yamaha wr450 rv2005 stirľa z vyfuku Yamaha WR 450F, Yamaha WR 426 F jawaha450 10 9.2.2019 v 10:18 jawaha450
Olej do tlumicu yamaha wr 426 f Yamaha WR 426 F Pája07 1 28.12.2017 v 01:05 Beranidlo
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
Ktm exc 450/525 Lc4 620/640 Yamaha ... KTM LC4 620, KTM LC4 640, KTM EXC 520, KTM EXC 450, ... 27martin27 11 10.3.2017 v 08:52 Animals21


TOPlist