globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: není VIN rámu
Zdar,
rad bych se zeptal jestli je resitelne, kdyz motorka nema VIN na ramu? Historicky to bylo bud nalepeno na stitku, nebo prinytovano, ale pred pripravou ramu na lak jsem nic nenasel. Jde o Ducati Monza 160, kolem roku 66-67. Bohuzel pro potvrzeni puvodu pry potrebuji lejstro od vyrobce/zastoupeni, jenze tam ho bez VIN pry nedostanu.

Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) není VIN rámu

2.11.2020 v 11:39 | Nahoru | #1
sardel> pokud se ty a-testace pořád dělají na dálku, korespondenčně /za peníze/...tak lze i čerstvou zprasenou ražbu lehce přehlédnout... nic není nemožné....

Naposledy editováno 02.11.2020 11:52:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) není VIN rámu

2.11.2020 v 12:02 | Nahoru | #2
CRF1000> TVL, ty seš fakt tupej byrokrat. Ostatně, ta poslední věta jasně vypovídá o tvý frustraci. Ano, testování se dělá za peníze, představ si to. Soukromý subjekt stráví tím papírováním spoustu času, kterej se mu vůbec nevyplatí a dělá to vlastně pro druhý. To bys ale jako státní vyžírka nepochopil. A víš co je na nich nejdražší? To vydání kusu hliníkovýho plechu u státního subjektu....

Proč by měl "zprasit" ražbu? Vyrazit se to dá i tak, že nikdo nic nepozná. Stejně jako vyrobit repliku štítku. Sám jsem to tak měl před skoro čtvrt stoletím u předválečnýho mercedesu. Nikdo nepoznal repliku štítku, vesele procházel technickejma. Už jsem medvěda sice dávno prodal, ale myslím, že ten štítek bez problémů funguje dál.

Pořád je tu řeč o veteránu. Nálezový stav. A u toho se holt stává, že něco chybí. Tu štítek, tu kolo, tu vidlice, motor, rám... Spousta věcí se musí nahradit, často vyrobit znova. Kokoška nahoře zmiňoval Jawu 350 SV/OHC. Si představ, že na tu se dělá v replice prakticky vše. Máš pouze kus motoru? V poho, na netu si objednáš zbytek. Rám, vidlici, kola... A představ si, že to ani nemá vyražený homologační Éčko! To by tě muselo teprv mrdnout!

Takže výroba nějaký repliky štítku už je prkotina.

A teď znova, ještě jednou pro byrokraty. Máme tu motorku, veterána, předrenovační stav, u který se nedochoval štítek. To je prostě fakt. Tazatel potřebuje testovat. Takže, jaký je řešení? Jsou pouze dvě. Buď to poctivě přizná do protokolu (a tím se vystavuje riziku úřednické buzerace), nebo si prostě to číslo nějakým způsobem dodělá. (Teoreticky je ještě třetí varianta, že koupí jinej rám, ale to je v podstatě nesmysl.) Troufnu si tvrdit, že už teď vím, jakou zvolí variantu, když si tu přečetl tvoje vejšplechty.

E: koukám, že sis fofrem zeditoval ten svůj výkřik do tmy. Pročpak? Jen ho tam zas pěkně vrať, srrrrabe.

Naposledy editováno 02.11.2020 12:06:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist