rad bych se zeptal jestli je resitelne, kdyz motorka nema VIN na ramu? Historicky to bylo bud nalepeno na stitku, nebo prinytovano, ale pred pripravou ramu na lak jsem nic nenasel. Jde o Ducati Monza 160, kolem roku 66-67. Bohuzel pro potvrzeni puvodu pry potrebuji lejstro od vyrobce/zastoupeni, jenze tam ho bez VIN pry nedostanu.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) není VIN rámu
Tohle by mělo stačit. Ale... Bohužel, spoustě kolegů vlezlo kulatý razítko do hlavy a stali se děsně důležití. Když projdeš takle klubovou testací, můžeš ev. narazit u krajský. Ale i tam jsou stále ještě normální lidi. Většinou... Vidím, že jsi z Prahy, takže pro značky na registr na Bohdalec. Tam sedí ouřada C-K typu. Občas si vymejšlí kraviny. Nicméně, v poslední době je tak zavalen agendou, že už vyhořel a celkem neprudí. Už chce mít taky klid.
Takže, pokud můžu radit, osobně bych šel cestou nejmenšího odporu a vyrazil stejný číslo jako má motor svisle na krk, viz foto výše. Pokud bys z nějakýho důvodu nechtěl "prznit" rám (ačkoliv Monza zas není žádná rarita), vyrobil bych nějakej štítek a ten přilepil oboustrankou na krk. Pokud jsi trochu počítačově zdatnej, namaluješ si ho sám, jinak třeba nějaká reklamka.
Obavy z toho, že by snad někdo poznal, kde má být u dukny číslo a v jakým formátu jsou naprosto lichý. Jo, kdyby to byla džawa, bude mít každej plnou hubu keců. Tady na to v 99,9% případů budou jen tupě zírat a plkat kraviny o tom, jak byla Jawa dobrá, že ji kopírovali japonci, teď i Taliáni, protože rozvod OHC je přece vynález Jawy, stejně tak jako teleskopický pérování - a ostatně i motocykl jako takový vynalezli v Týnci!
Nicméně, nechce se mi věřit, že by na tom rámu nikde nic nebylo. Ani stopa. Už ho máš opískovaný?
Pokud máš stále obavy z testace, tak až to bude aktuální, pošli mi PM. Duknu ti uděláme, s tím celkem nemám problém. Tuším, že jsem si do odbornosti drze zapsal i Ducati.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|