rad bych se zeptal jestli je resitelne, kdyz motorka nema VIN na ramu? Historicky to bylo bud nalepeno na stitku, nebo prinytovano, ale pred pripravou ramu na lak jsem nic nenasel. Jde o Ducati Monza 160, kolem roku 66-67. Bohuzel pro potvrzeni puvodu pry potrebuji lejstro od vyrobce/zastoupeni, jenze tam ho bez VIN pry nedostanu.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) není VIN rámu
1. číslo bylo vyražený, ale vyrezlo, zmizelo po opískování atd. Podívej se mu do profilu, jak ta dukna vypadá.
2. byl tam štítek, ale upadl, shnil, urval ho sběratel atd. atd.
3. Italskej lempl tam to číslo prostě ve fabrice nevyrazil
4. Taliáni sami na nějaký čísla u těhle polo-mopedů prděli (což mu i potvrdili na italským značkovým fóru, jak píše), motocykl se evidoval na číslo motoru.
Asi bych si dokázal vymyslet i další důvody, proč tam to numero není. Kdyby to byla čorka, měl by nejspíš i vybroušený číslo motoru, ne?
Bavíme se tu o veteránu. No dobře, o skoroveteránu. Mohu tě ujistit, že číslo na rámu opravdu není 100% pravidlem. Znova opakuju, u veteránů.
Výraz "VIN" tady byl použit přeneseně, my víme, že v šedesátejch vinka nebyly. Děkujeme panu C&K pedantovi. Hele, neděláš náhodou na Bohdalci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) není VIN rámu
ale tazatel nemusí zoufat, může mít veterána doma v garáži, renovovat, leštit, kochat se, ale nemusí na něm jezdit, pak ty veteránské značky ani papíry nepotřebuje
Naposledy editováno 02.11.2020 10:48:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|